Miksi yrität jutella tuntemattomille
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Koska on normaalia olla sosiaalinen
Bussissa, Suomessa? 🤣 Lopeta se peukun vetäminen.
Vierailija kirjoitti:
Koska on normaalia olla sosiaalinen
Haista v###u.
Vierailija kirjoitti:
Puhun kenelle haluan. Jotkut näyttää niin happamilta, että niitä täytyy piristää
Vastaan mitä haluan. Kestätkö sen?
Mä juttelen joskus tuntemattomien kanssa ihan vähentääkseni ihmisten kokemaa yksinäisyyttä. Ei se ole multa pois, jos joku ihminen tulee kuulluksi ja kohdatuksi. Tiedän, etten ole ainoa, joka tekee näin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa taas huomaa millainen takapajula Suomi on ja millaisia juntteja suomalaiset ovat. Kenelläkään ei olisi kavereita yhtäkään, ellei joku TUNTEMATON olisi joskus puhunut jollekulle toiselle TUNTEMATTOMALLE jossain.
Voin olla väärässäkin, mutta mulla on sellainen vaikutelma, että palstan käyttäjistö on vaihtunut. Ennen täällä oli lähinnä perheenäitejä, nykyään todella iso käyttäjäryhmä on tavalla tai toisella syrjäytyneet ihmiset. Kun sanon tavalla tai toisella, luen mukaan myös esim. sellaiset, jotka käyvät töissä eivätkä käytä päihteitä, mutta ovat syrjäytyneet sosiaalisista kontakteista. Tuollaisen takana on usein vaikeat (lapsuuden) kokemukset, jotka jättävät ihmisen suojattomaksi ja tekevät sitä kautta ihmisestä myös epäluuloisen muita kohtaan. Siksi ei ehkä kannata yleistää näitä ajatuksia ihan kaikkiin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tuollaiset juttelijat jos on ollut joku paskapäivä töissä. Haluaa olla vaan omissa oloissaan silloin.
Yksi tehokas vinkki, jos et halua kontaktia muilta: älä katso ihmisiä, vaan katso johonkin poispäin. 90% jättää asiansa sinulle sanomatta, jos ei saa sinuun katsekontaktia ensin. Tämän olen itse todennut toimivaksi.
Kuulostaapa taas niin normaalilta. Toivottavasti sinulle tehdään noin jatkossa kun yrität puhua.
Tekeekö noin kipeää, kun joku tuntematon ei ole kiinnostunut olemassaolostasi?
Kenenkään ei ole mikään pakko jutella ventovieraille yhtään mitään.
Yrittäkää te juttukaveria vailla olevat talipäät vaan kestää se.Sinähän et voi tietää mitä asiaa sillä toisella ihmisellä on, jos et kuuntele. Vaikka pitäisit muita ihan luusereina, hyviin tapoihin kuuluu edes peruskohtaliaisuus. Jos olet muka niin erinomainen ihminen, sinulla on varaa olla kiva muille. Toivottavasti jonain päivänä sinulla on oikein hätätilanne eikä kukaan kuuntele tai auta.
Maailmalla monessa paikassa ei kannata aloittaa keskustelua kadulla tuntemattomien kanssa, kotikaupunki Suomessa voi olla eri juttu. Kun sinut on tunnistettu ulkomaalaiseksi, olet monessa paikassa lähinnä huijattava turska. Kun juttu on saatu alkuun, hommat alkavat menemään kannaltasi huonompaan suuntaan nopeasti, valepoliisi pyytää lompakostasi väärennettyjä seteleitä nähtäväksi jne.
Etelä-Amerikassa tai Afrikassa ihan perussettiä, kuten monessa paikassa muuallakin. Jatka kävelyä, vältä katsekontaktia, korkeintaan kädellä viittaus 'No thank's' ja pois tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tuollaiset juttelijat jos on ollut joku paskapäivä töissä. Haluaa olla vaan omissa oloissaan silloin.
Yksi tehokas vinkki, jos et halua kontaktia muilta: älä katso ihmisiä, vaan katso johonkin poispäin. 90% jättää asiansa sinulle sanomatta, jos ei saa sinuun katsekontaktia ensin. Tämän olen itse todennut toimivaksi.
Kuulostaapa taas niin normaalilta. Toivottavasti sinulle tehdään noin jatkossa kun yrität puhua.
Tekeekö noin kipeää, kun joku tuntematon ei ole kiinnostunut olemassaolostasi?
Kenenkään ei ole mikään pakko jutella ventovieraille yhtään mitään.
Yrittäkää te juttukaveria vailla olevat talipäät vaan kestää se.Sinähän et voi tietää mitä asiaa sillä toisella ihmisellä on, jos et kuuntele. Vaikka pitäisit muita ihan luusereina, hyviin tapoihin kuuluu edes peruskohtaliaisuus. Jos olet muka niin erinomainen ihminen, sinulla on varaa olla kiva muille. Toivottavasti jonain päivänä sinulla on oikein hätätilanne eikä kukaan kuuntele tai auta.
Maailmalla monessa paikassa ei kannata aloittaa keskustelua kadulla tuntemattomien kanssa, kotikaupunki Suomessa voi olla eri juttu. Kun sinut on tunnistettu ulkomaalaiseksi, olet monessa paikassa lähinnä huijattava turska. Kun juttu on saatu alkuun, hommat alkavat menemään kannaltasi huonompaan suuntaan nopeasti, valepoliisi pyytää lompakostasi väärennettyjä seteleitä nähtäväksi jne.
Etelä-Amerikassa tai Afrikassa ihan perussettiä, kuten monessa paikassa muuallakin. Jatka kävelyä, vältä katsekontaktia, korkeintaan kädellä viittaus 'No thank's' ja pois tilanteesta.
Olisi ollut tosi tylsiä ulkomaan reppureissuja, jos ei olisi puhunut kenenkään kanssa. Kauppiaat ovat sitten erikseen.
Muslimimaat olen skipannut mutta joku Israel muslimeineen päivineen on ollut tosi ok matkakohde.
Kerran kuului räjähdysääni enkä saanut kontaktia vastaantulijaan. Ilmeisesti se on normaali ääni..