Mikä on ruokavaliosi?
Syöttekö kasvissyöjien lihaa tai viattomia kasveja? Itse syön vain petoeläimiä ja sieniä. Vitamiinit otan purkista.
Kommentit (12)
Kaikkea mikä liikkuu. Vähintään 10000 kcal / päivä.
Mitä vain, jota saa 60 prosentin alennuksella kahdeksan jälkeen.
Yritän syödä terveellisesti. Ehkä joskus tulee syötyä kanaa enemmän kuin olisi suositus. Yleensä kyllä syön aika paljon kasviksia.
En syö lounaan jälkeen toista ateriaa, vaan vaikka voileivän tai jotain vastaavaa.
Olen pienikokoinen, enkä juuri liiku, joten energian tarve on aika pieni.
Aamulla puuro, marjoilla. Tai ruisleipä ja banaani.
Jos töissä. Joko kalapurkki,pähkinä,mehukeitto ja keksi. Tai kaupasta joki vuohenjuustobagel ja kahvi tms.
Il.man duunia ja duunilla klo 15-16:30. Safkaa. Lämmin ateria vaihtelee keiton pihvin ja laatikon välillä.
Iltapala, pah. Sali iltoina menee joskus kaakao ja ruisleipä. Muina iltoina ei tarve.
Paitsi perjantaisin. Ja se on sallittu.....
Sekaruoka peruselintarvikkeista mm keitetyt potut, maito, ruisleipä, juusto, possu/broikku, juurekset. Aika ns perinteinen tosi kartan sokeria ja pullaa, jota sitäkin joskus syön. 4 säännöllistä syömistä per päivä, paino normaali.
Olen sekasyöjä, joka syö lihapainotteisesti.
Joka toinen päivä tiukka karnivoori, iso entrecote pihvi x 2. Sitten joka toinen päivä kolme litraa makaronilaatikkoa ja helvetisti ketsuppia.
Noudatan Antti Heikkilän ohjetta. Syön lihaa ja siihen sivuun jotain kasvista.
Olen lacto-ovo-pesco-carne-vegaani
Lähinnä viinaa vedän.
Mutta sitten kun syön jotain, niin se on monista muista juopoista poiketen terveellistä.
Esim. tänään lohikeittoa, ruisleipää, pensasmustikoita jne.
Ihan mitä vaan, max. 1200 kcal/vrk