Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mielestä terveysasemien takaisinsoittopalvelut oikeasti käteviä?

Vierailija
07.09.2026 |

On todella hankala kytätä takaisin soittoa sellaisessa työssä, mistä ei pysty irtautumaan. Taas jää varmaan aika saamatta, vaikka pitäisi saada.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevä, tosi kätevä

Vierailija
2/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on vuorotyö ja arkivapaita. Soittelen sinne sitten vapaalla ja odotan sohvan pohjalla neljättä tuntia, että soittavat takas. Siinähän se palstaillessa menee se aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein hyvä, ei valittamista

Vierailija
4/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos soittaisivat n. 15 min sisällä olisi. Nyt soittoa ei joko tule lainkaan, se tulee päiviä myöhässä tai sellaiseen aikaan että siihen ei pysty vastaamaan.

Vierailija
5/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos soittaisivat n. 15 min sisällä olisi. Nyt soittoa ei joko tule lainkaan, se tulee päiviä myöhässä tai sellaiseen aikaan että siihen ei pysty vastaamaan.

HV

Vierailija
6/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mulla on vuorotyö ja arkivapaita. Soittelen sinne sitten vapaalla ja odotan sohvan pohjalla neljättä tuntia, että soittavat takas. Siinähän se palstaillessa menee se aika.

Pahimmillaan odotin helsingin hammashoidon ajanvarauksessa 4 viikkoa takaisinsoittoa. Olin vähän hämmentynyt kun se lopulta tuli että mikäs juttu tää oli ja lopulta sitten muistin että miksi soitin sinne. Ajanhan nuo antoi sitten myöhemmin jonnekin 6kk päähän (siitä kun aika annettiin, ei soitostani eikä edes takaisinsoitosta). Mutta tervetuloa vaan helsinkiin nauttimaan maan parhaasta hoitojärjestelmästä :D

Vierailija
7/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevä. Kiireisiin tapauksiin on oma numero 

Vierailija
8/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, ihan surkea systeemi. Jos toimisikin niin että soittavat puolen tunnin sisällä, mutta soitto tulee parin päivän viiveellä milloin vaan. Edellytetään että ihminen kyttää soittoa koko ajan.

Vierailija
9/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään valittamista. Jos odotan takaisinsoittoa töissä ollessani, sanon asiakkaalle mennessäni että odotan puhelua joka voi mahdollisesti tulla käynnin aikana. Ihan yhtälailla joudun työaikana vastaamaan työpuhelimeenkin soittajasta riippumatta, olin asiakkaalla tai en.

Vierailija
10/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat takaisin siinä vaiheessa, kun olen jo käynyt yksityisellä, saanut diagnoosin ja lääkkeet. Soittaja toteaa oireista aina saman eli ota buranaa ja lepää, oli sitten vakava allerginen reaktio tai silmätulehdus. Myös säärimurtuma kuulemma paranee levolla, ei aihetta kuvaamiseen.

Vierailija
11/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevä.

Ei ole ikävä puhelimessa jonottamista. 

Vierailija
12/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tarvitse kuunnella jonotusmusiikkia ja voi jatkaa omia asioita odotellessa. Ja jonottaminen maksaa jokaiselta  minuutilta, kun taas takaisinsoitossa vastaanottaminen on ilmaista.

Vierailija
13/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, en voi keskeyttää toisessa puhelimessa asiakaspuhelua, jos terveyskeskuksesta soitetaan. Onneksi tapahtuu harvoin, suurin osa terveysasioista hoituu työterveyshuollon kautta ja sinne voi laittaa meiliä

Vierailija
14/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee takaisinsoitto sekä perusterveydenhuollosta, eriskoissairaanhoidosta että hammashoitolasta lähes samantien, aina alle tunnissa.

Vierailija
15/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni itsekin puhelimessa virka-aikana, eli en voi vastata takaisinsoittihin aina. Ärsyttävää. 

Vierailija
16/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut täällä Pohteen alueella.

Vierailija
17/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jopa hammaslääkärille takaisinsoittopalvelun sitä varten, että jos tulee peruutusaika, niin soittavat. Pääsin nopeammin sen avulla, kuin mitä alkuperäinen varaamani aika olisi ollut. Tuo alkuperäinen aika tietenkin peruuntui automaattisesti, ei mulla ollut kuin kertakäynnille tarve 

Vierailija
18/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HV

FU.

Vierailija
19/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin toimi paremmin, kun takaisinsoitto tuli alle tunnissa. Nyt viimeisimmillä kerroilla soitto tullut kolmen päivän puitteissa eli ihan arpapeliä olenko tavoitettavissa vai en.

Vierailija
20/38 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin seitsemän vuotta takaisinsoittoa, sitten menetin malttini ja soitin perään. Sain ajan seuraavalle viikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi