Aion lähettää tänään irtisanoutumiseni
Olen päätökseni tehnyt kuukausien harkinnan jälkeen. Mutta silti viivyttelen viimeistä askelta eli itse sähköpostin lähetystä.
Kommentit (19)
Lähetä vain kylmän asiallisesti. Ei siihen tarvitse liittyä suuria tunteita ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kahden viikon vai kuukauden irtisanomisaika?
Yhden viikon ja olen lääkärintodistuksella sairauslomalla viimeiseen päivään asti. Eli en palaa enää työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän AP ole tämänkin ehtinyt pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viivyttelet?
Iski viime hetken ahdistus.
Onko uusi työpaikka jo tiedossa ja nimet paperissa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Kopioi netistä valmis irtisanoutumiskirje ja laita nimet. Paina lähetä. Tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viivyttelet?
Iski viime hetken ahdistus.
Se helpottaa heti kun viesti on lähetetty.
Petteri, jaksa nyt vain loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden viikon ja olen lääkärintodistuksella sairauslomalla viimeiseen päivään asti. Eli en palaa enää työpaikalle.
Siis kuukauden viimeiseen päivään astiko olet sairauslomalla? Ei sitä irtisanomista sitten vielä kannata tehdä. Muuten menetät sairausajan palkan loppukuulta.
Onnea! Mä niin tiedän tuon tunteen kun vielä jahkailee kuitenkin vaikka kaikki on jo selvää. Itse laitoin kuittauspyynnön mukaan eli tulee automaattikuittaus kun viestini on luettu.
Älähän tee mitään hätiköityä. Kyllä tuon ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä vain kylmän asiallisesti. Ei siihen tarvitse liittyä suuria tunteita ja draamaa.
Suosittelen jos olet pitkään jo asiaa harkinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin, niin silti kannattaa miettä tarkkaan miten tuon tekee. Parhaassa tapauksessa voi saada palkat tuplana, sekä uudesta että vanhasta paikasta, ja huonoimmassa tapauksessa jää palkaton jakso väliin.
Kate asia pukkaa jos ei ole uutta työpaikkaa..
Paras tapa on ajoittaa lähtö kesälomalle jättämättä tulematta takaisin...saa edes sen puoli lomarahaa
Tein sen! Ei auta enää pohtia. Siis saikun viimeinen päivä 15.9. ja se on myös viimeinen työpäivä.