Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?
Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen klassinen 34 vuotias mammanpoika mies jolle äitinsä osti vieläkin alusvaatteita, sätti poikaansa Siellä ollessamme että hän keittää kahvin koska poika ei osaa ja siinä voi satuttaa itsensä. Kun äiti kuuli että seurustelemme niin alkoi heitellä lautasia lattiaan jne
Tääkin on keksitty stoori
Tosielämä on usein tarua ihmeellisempää. Olen ihan tavallisena ei-jännämiehenä kertonut täällä joskus mitä on tullut nähtyä ja koettua vuosien varrella. Ja aika usein tulee näitä mielipidemoderaattoreita kertomaan että eihän tuo voi olla totta. Ehkä jos vain kotona pelaa päivät pitkät, niin ehkä muiden elämä alkaa tuntumaan tosi jännittävältä(?)
Ja kyllä, todella raskaan osaston oidipus-aikamiespoikia on myös ollut tuttavapiireissä, Jos kertoisin vähän näiden touhuista täällä, niin taas tulisi varmaan luunappia keksityistä tarinoista.
Vierailija kirjoitti:
ennen kuin yläikäinen on "valmis" kohtaamaan uudelleen tahi jopa tapaamaan, tulevat ne vanhemmat ensin näkyviin. Eikö yläikäinen ole riittävän yläikäinen? ja että häät on tarkoitus järjestää ennen kohtaamista.
Saadaanko tämä vielä suomeksi kiitos?
Naisella oli ollut vuoden suhde nuoren muslimimiehen kanssa. Ei tullut jatkoja.
Iän valehtelu, mikä ei kuitenkaan haitannut.
Pedofiili, mutta niin helvetin kuuma ja komea. Valitettavasti rais kasi sitten 10 v tyttäreni ennen kuin häipyi kuvioista.
Piereskely ruokapöydässä ilman ennakkoilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella ei mitään muuta ole ku red flagejä. Ihan käsittämätöntä ollu seurata sivusta miten pelokkaita, ahdistuvia, ymmärtämättömiä, tunne-elämältään yksinkertasia ihmisiä suomalaiset naiset ihan yleisesti on. Mitä hemmettiä!?
Teillä miehillä niitä vasta on, ettekä hae apua kun tarvitsette.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kantaa kaunaa entiselle elämälleen ja kostaa muille, ja uhkailee entisen elämän paljastuksilla.
Kuten ääliö kenet tapasin viime kesänä ja joka alkoi muutamien treffien ja drinkkien jälkeen sekoillen kehumaan miten inhoaa salaa exäänsä joka on muuttanut muualle mutta lasten kanssa työn kautta tekemisissä, ja mies väitti että tällä teini-iästä saakka huume porukka taustaa ja joka ollut huume porukan kimppa lihana pienemmällä paikkakunnalla. Että jos nainen ei tottele ja ole kaverinsa vielä tänä päivänä ja mielistele häntä eikä välttele, niin paljastaa naisesta kaiken, kun ollut itse diileri ja tuttunsa sekä itse käytti kyseistä naista seksuaalisesti kun nainen vielä yläasteella, toisin sanottuna lapsi. Vielä näin kolmen kymmenen vuoden jälkeen kehtaa painostaa, kuulemma olemaan " kaverinsa " ! Kehui painostavansa naista viesteillä Facebookissa tehden itseään kuulluksi ja pitävänsä naista varpaillaan. Jotta tottelisi, uudesta miehestä ja lapsista huolimatta.
En tiedä kuka nainen on ja puhuuko tämä tapaus totta, mutta hoki tuota drinkkien jälkeen muillekin kuin minulle.
Minä, kenellä kaksi alaikäistä tytärtä, juoksin niin kauas pois kun vaan pystyin. Luojan kiitos. Ehkä se exäkin vaihtoi maisemaa mahdollisimman kauas tuon luonnehäiriöisen miehen takia?!?! Voimia hänelle jos kaikki tämä on totta.
Ylipäänsä se, että aletaan vinkumaan exien perään on miinus. Sellainen ihminen ei ole päässyt eteenpäin elämässä. Kannattaa jättää heti alkumetreillä.
Mustasukkaisuus. Pian huomaat että ystäväsi ovat kadonneet, on vain Hän. Juokse!
Vierailija kirjoitti:
Naamatusten tosi mukava tyyppi, mutta lähestulkoon heti alkoi ilmetä kummallista käytöstä, kuten tapaamisten toistuvaa perumista lyhyellä varoitusajalla ja ihmeellisillä selityksillä. Kaiken kaikkiaan ristiriitaisten signaalien antaminen (toisaalta vaikutti kiinnostuneelta, toisaalta käytös oli em. kaltaista). Paljastui myöhemmin patologiseksi valehtelijaksi.
Eksän ja aiemman suhteen haukkuminen, mutta kuitenkin oli somessa edelleen "kaveri" eksänsä kanssa ja tykkäili tämän julkaisuista. Itse en siis mitenkään kysellyt noista asioista, vaan oma-aloitteisesti haukkui eksää ja vastaavasti kehui mua. Aloin haistaa palaneen käryä ja myöhemmin selvisi, että syystäkin.
Samanlainen kokemus itsellä, mutta ilman kylmä-kuuma käytöstä. Tyyppi sanoi eksäänsä sosiopaatiksi, mutta myöhemmin selvisi, että oli ollut tähän yhteydessä kokoajan. Tämä ex ei myöskään ollut ex, vaan virallisesti hänen vaimonsa. Vaimo oli muuttanut eri osoitteeseen ja ymmärsin miksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin tavannut miehen pikaisesti kaksi kertaa (eli reilusti alle 1h). Toisen tapaamisen jälkeen lähetti viestiä, jossa pyysi suihin ottoa. Tuntui, että piti minua vain esineenä ja en enää halunnut tavata. Miettikää, että ei oltu edes halattu ikinä ja tosiaan, vaan pikaisesti tavattu niin kysellään jo tuollasia.
Miksi edes jäät miettimään enää tuollaista? Roskakoppaan samantien ja nokka kohti uutta.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kantaa kaunaa entiselle elämälleen ja kostaa muille, ja uhkailee entisen elämän paljastuksilla.
Kuten ääliö kenet tapasin viime kesänä ja joka alkoi muutamien treffien ja drinkkien jälkeen sekoillen kehumaan miten inhoaa salaa exäänsä joka on muuttanut muualle mutta lasten kanssa työn kautta tekemisissä, ja mies väitti että tällä teini-iästä saakka huume porukka taustaa ja joka ollut huume porukan kimppa lihana pienemmällä paikkakunnalla. Että jos nainen ei tottele ja ole kaverinsa vielä tänä päivänä ja mielistele häntä eikä välttele, niin paljastaa naisesta kaiken, kun ollut itse diileri ja tuttunsa sekä itse käytti kyseistä naista seksuaalisesti kun nainen vielä yläasteella, toisin sanottuna lapsi. Vielä näin kolmen kymmenen vuoden jälkeen kehtaa painostaa, kuulemma olemaan " kaverinsa " ! Kehui painostavansa naista viesteillä Facebookissa tehden itseään kuulluksi ja pitävänsä naista varpaillaan. Jotta tottelisi, uudesta miehestä ja lapsista huolimatta.
En tiedä kuka nainen on ja puhuuko tämä tapaus totta, mutta hoki tuota drinkkien jälkeen muillekin kuin minulle.
Minä, kenellä kaksi alaikäistä tytärtä, juoksin niin kauas pois kun vaan pystyin. Luojan kiitos. Ehkä se exäkin vaihtoi maisemaa mahdollisimman kauas tuon luonnehäiriöisen miehen takia?!?! Voimia hänelle jos kaikki tämä on totta.
Aika ironista että tämä sekopää uhkaili paljastavansa tuon naisen, mutta paljastikin itse olevansa diileri ja alaikäiseen sekaantuja…
Malliesimerkki projisoinnista, joka myös on varoitusmerkki. Jos deitti syyttää muita negatiivisiksi mutta valittaa itse kaikesta, paheksuu ihmisten itsekeskeisyyttä ja jauhaa omista asioistaan koko ajan tai osoittaa mustasukkaisuuteen viittaavia merkkejä samalla, kun hakee huomiota muilta miehiltä/naisilta, niin kannattaa laittaa semmoinen luiskaan ennemmin heti kuin viidestoista päivä.
"Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?"
"Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? "
No tuo anglismien käyttäminen, liian hapokasta kuten Kola -Olli muinoin sanoi!
Kammottavaa, ei voi!
Mies oli aluksi kun tutustuttiin sanonut selvästi, ettei missään tapauksessa halua enempää lapsia kuin mitä hänellä oli kahdesta aikaisemmasta suhteesta. Ikääkin oli yli 40 (minulla vähän vähemmän).
Sitten lähti päälle kova love bombing vaihe! Yhtäkkiä mies oli sitä mieltä että jos minä haluan lisää lapsia, hän voi tottakai alkaa isäksi ja jäädä vaikka lapsen kanssa kotiin jos minä niin toivon. Oltiin silloin tapailtu 1-2 kk. Ei siis vielä edes tunnettu toisiamme kunnolla ja hän olisi ollut valmis muuttamaan yhteen ja isäksi.
Toi rakkauspommitus ja kokoajan viesteihin vastaaminen vaikka olis ollut töissä, myös äkkiä nopeasti kihlautuminen ja yhteenmuutto.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista että tämä sekopää uhkaili paljastavansa tuon naisen, mutta paljastikin itse olevansa diileri ja alaikäiseen sekaantuja…
Malliesimerkki projisoinnista, joka myös on varoitusmerkki. Jos deitti syyttää muita negatiivisiksi mutta valittaa itse kaikesta, paheksuu ihmisten itsekeskeisyyttä ja jauhaa omista asioistaan koko ajan tai osoittaa mustasukkaisuuteen viittaavia merkkejä samalla, kun hakee huomiota muilta miehiltä/naisilta, niin kannattaa laittaa semmoinen luiskaan ennemmin heti kuin viidestoista päivä.
Vähån samantyyppistä kuin eräs kaveri suhde, oli itse toksisen negatiivinen ja kaikki asiat huonosti, ihmiset vainoaa häntä ja kaikissa muissa on vika, jatkuvaa viesti ja puhelinpommitusta vaikka sanoin etten jaksa joka päivä vastata kun on hektinen työ, autoin muutossa ja annoin rahaa kun valitteli ettei ole varaa ruokaan, aivan sekopää muija oli muka uskossa mutta haukkui muita uskovia ja uskottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen klassinen 34 vuotias mammanpoika mies jolle äitinsä osti vieläkin alusvaatteita, sätti poikaansa Siellä ollessamme että hän keittää kahvin koska poika ei osaa ja siinä voi satuttaa itsensä. Kun äiti kuuli että seurustelemme niin alkoi heitellä lautasia lattiaan jne
Tääkin on keksitty stoori
Tosielämä on usein tarua ihmeellisempää. Olen ihan tavallisena ei-jännämiehenä kertonut täällä joskus mitä on tullut nähtyä ja koettua vuosien varrella. Ja aika usein tulee näitä mielipidemoderaattoreita kertomaan että eihän tuo voi olla totta. Ehkä jos vain kotona pelaa päivät pitkät, niin ehkä muiden elämä alkaa tuntumaan tosi jännittävältä(?)
Ja kyllä, todella raskaan osaston oidipus-aikamiespoikia on myös ollut tuttavapiireissä, Jos kertoisin vähän näiden touhuista täällä, niin taas tulisi varmaan luunappia keksityistä tarinoista.
Mut joku täällä kirjoitti että kirjoitti keksittyjä tarinoita joihin porukka uskoo.
Toikin kertoo susta ihmisenä että haukut muita joille ei tapahdu yhtään mitään ja että pelaavat vaan kaikki päivät. Itse olen sitten tylsä muija, käyn töissä, ei sosiaalista elämää mutta eipä mitään täällä olevista tarinoista ikinä tapahtunut ei vaikka deittaillut joskus aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies muutaman viestittelyn jällkeen tuli ovelleni ilman housuja ja vaati seksiä. Olin häkeltynyt. Seuraavaksi hän seisoi ikkunani ulkopuolella vemputtamassa ja huusi nimeäni. Soitin poliisit.
Seksiaddikti
Vierailija kirjoitti:
Piereskely ruokapöydässä ilman ennakkoilmoitusta.
Olisiko se ennakkoilmoitus jotenkin muuttanut asiaa?
ennen kuin yläikäinen on "valmis" kohtaamaan uudelleen tahi jopa tapaamaan, tulevat ne vanhemmat ensin näkyviin. Eikö yläikäinen ole riittävän yläikäinen? ja että häät on tarkoitus järjestää ennen kohtaamista.