Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?
Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa?
Kommentit (394)
Naamatusten tosi mukava tyyppi, mutta lähestulkoon heti alkoi ilmetä kummallista käytöstä, kuten tapaamisten toistuvaa perumista lyhyellä varoitusajalla ja ihmeellisillä selityksillä. Kaiken kaikkiaan ristiriitaisten signaalien antaminen (toisaalta vaikutti kiinnostuneelta, toisaalta käytös oli em. kaltaista). Paljastui myöhemmin patologiseksi valehtelijaksi.
Eksän ja aiemman suhteen haukkuminen, mutta kuitenkin oli somessa edelleen "kaveri" eksänsä kanssa ja tykkäili tämän julkaisuista. Itse en siis mitenkään kysellyt noista asioista, vaan oma-aloitteisesti haukkui eksää ja vastaavasti kehui mua. Aloin haistaa palaneen käryä ja myöhemmin selvisi, että syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eksien haukkuminen. Loi myös tunnelman että mun kiinnostuksenkohteet on jotenkin typeriä ja alkeellisia ja että mut pitää perehdyttää hänen lempparimusaan ja -leffoihin ym.
Näitä musa- ja leffamaun opettajia on muuten miehissä paljon! Eikä kysy ikää, hämmästyttävästi samanlaisia kaikkitietäjiä löytyy 18- ja 48-vuotiaista.
Kävi tutkimassa mun vanhoja somejulkaisuja ja kyseli, keitä niistä tykänneet miehet olivat.
Yritti nopeasti sabotoida välejäni omiin perheenjäseniini, koska ilmeisesti oli heistä mustasukkainen. Koitti aiheuttaa skismaa mun ja ystävieni/sukulaisteni/perheenjäsenteni välille.
Ikää vähän vajaa 40v, takana 6 kihlausta ja 2 avioliittoa. Ei koskaan asunut yksin ja aina menty suoraan suhteesta toiseen.
Näin nelikymppisenä voi todeta, että jos tapailun alkuvaiheessa jokin asia häiritsee tai vaivaa, eikä sitä saa järkevästi puhuttua toisen osapuolen kanssa, tilanteessa yleensä on jotain häikkää. Omaan intuitioon kannattaa luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli joko pihi tai jostain syystä ei halunnut käyttää rahaa. Hän kuitenkin oli ihan keskituloisessa vakituisessa työssä, ei ollut autoa, lapsia eikä lemmikkejä ja harrastukset olivat edullisia, niin mun mielestä hänellä kyllä olisi pitänyt olla fyrkkaa.
Mihin sitä olisi pitänyt käyttää?
Tämmöisissä voi taustalla olla joko sinänsä ihan järkevää sijoittamista, tai toisaalta henkilö voi olla on ylivelkaantunut pieleen menneiden lainantakausten, pikavippien tai peliongelman takia. Outo rahankäyttö tai -käyttämättömyys kannattaa selvittää, jotta tietää taustat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja tapailin suurin piirtein saman ikäistä miestä, joka alkoi muutaman viikon jälkeen kerätä säälipisteitä minulta "dementiasta kärsivän äitinsä takia". Tapasin netissä.
Asuivat eri paikkakunnalla 120 kilsan päässä minun kotoa. Valitti miten rahat menee äitinsä lääkkeisiin ja asumiseen, alkoi "unohdella lompakkonsa kotiin" kun kävimme syömässä tai ostoksilla joten laskut päätyi minulle. Ehdimme tapailla vain nelisen kertaa. Tiesin missä äitinsä asui vaikken ollut tavannut, joten halusin tehdä jotain kivaa ilokseen kun tämä oli vihjaillut äitinsä olevan yksinäinen ja sairas joka ei enää tajunnut tämän päivän tapahtumista mitään, joten seuraavalla kerralla päätin ihan vaan käväistä kotiovellaan.
Siksi koska tuossa kohtaa oli monta punaista lippua ilmassa ja oli sellainen tunne ettei kaikki sitä miltä näyttää.
Kävin ostamassa kukkia ja pienen lahjan, ja ovella esittäydyin vanhimman poikansa ystäväksi ja että kun äitienpäivä lähestyi niin halusin muistaa kaikkien tuttujen äitejä. Tuo äiti ei ollut sairas, ei sinne päinkään vaan erittäin pirteä ja sporttinen tomera nainen, ja halusi välttämättä tarjota kahvit ja jutella niitä näitä noin puolen tunnin ajan vietin siellä. Vihjaili että jos minusta tulee vielä miniänsä. Jatkoin matkaa miehen luokse ja sanoin vieneeni äsken kukat ja lahjan äitinsä luokse, että vaikutti hyvinvoivalta ja muisti keskustelussa vanhoja ja uusia asioita, että onko tapahtunut ihmeparantuminen ja lääkkeistä apua. Tuo mies muuttui itse saatanaksi, raivosi mulle, haukkui vainoajaksi ja lopulta uhkasi lähettää jonkun alamaailman tyypin ampumaan minut! :D Olin mielestäni välttänyt pahimman osuman moisesta hyötyjästä ja huijarista, joten lähdin suosiolla menemään enkä enää pitänyt yhteyttä vaikka tuo kännissä vielä viestitteli, jotain aivan sekavia juttuja missä ei päätä eikä häntää.
Ei ihme että äitinsä innostui "miniäkokelaasta" kun muut onnistuneet välttämään tyypin valheiden verkot, eikä naisia äitinsä luona ollut näkynyt, ja äiti menettänyt toivonsa. Kuulin jälkikäteen että sen vuoksi tyyppi ei enää samalta paikkakunnalta naisia saanut, vuosikausiin, ja paljastui jälkikäteen että työttömänä oli valehdellut vielä työpaikkansa kaikille, myös minulle. Lainaillut naisilta rahaa, ja uhannut väkivallalla kun rahoja alettiin vaatia takaisin. Sairas tyyppi.
Mitä ihmettä???? Olet tavannut nettideitin pari kolme kertaa ja menet hänen äitinsä ovelle kukkien kanssa? Tuo jos mikä on kirjaan punainen ja vilkkuva varoitusmerkki. Olitko vain utelias? Jos oman muistisairaan äitini kotiin olisi tunkeutunut joku veljeni pari kertaan tapaama tuntematon naikkonen olisin soittanut poliisit perään. Puoli vuotta tapailua jo sellainen aika jonka jälkeen itse edes kerron kenellekään että tapailen jotakuta.
Halusin vastauksia, ja sain, koska olin päätymässä törkeän valehtelun ja hyväksikäytön uhriksi. Tarkoituksena oli vain käydä siinä ovella jättämässä lahja ja kukkakimppu kaverin roolissa, mutta koska olen kohtelias ihminen, vietin siellä hetken aikaa kun kyseinen miehen äiti kaipasi seuraa.
Kaiken lisäksi eräs tuttuni tuntee kyseisen miehen pikkuveljen aviovaimon koska olivat olleet samalla työpaikalla toisessa kaupungissa kymmenisen vuotta aiemmin, ja tämä veljen aviovaimo vahvisti ettei anopillaan ole minkään tason muistisairautta, ainoa vaan että ollut yksinäinen kun jäänyt leskeksi vuosia sitten, mutta muuten erittäin pirteä, minkä todistin itsekin. Tämä kyseinen veljen aviovaimo oli maininnut tutulleni että miehensä isoveli on erittäin alkoholiin menevä, huumeita aiemmin käyttänyt, yrittää hyödyntää naisia rahallisesti ja että jokaisen naisen tulisi pysyä siitä erossa kun ei mies miksikään muutu. Etteivät enää kutsu tuota sukujuhliin kun mokailee ja aloittaa riidat, ryhtyy aggressiiviseksi. Joten kannatti käydä ovella, ja luottaa omaan vaistoon :D
Minun aikana ei juonut pisaraakaan, eikä ottanut tietääkseni muutakaan, joten on siinä ollut kovaa yrittämistä päällä yrittää näytellä parempaa miestä kuin on. Tuossa kohtaa moni saattaisi mennä lankaan.
t. aiempi kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Ikää vähän vajaa 40v, takana 6 kihlausta ja 2 avioliittoa. Ei koskaan asunut yksin ja aina menty suoraan suhteesta toiseen.
Eikö tuo nyt vain todista että kumppanit olleet kelvottomia, huonoja, mutta jaksaa etsiä sitä oikeaa?
Yhteen muuttamisella näkee millaista yhteiselo tulee olemaan. Eikä mennä naimisiin ja kokeilla vasta sen jälkeen miltä tuntuu asua yhdessä. =D
Vierailija kirjoitti:
Kävi tutkimassa mun vanhoja somejulkaisuja ja kyseli, keitä niistä tykänneet miehet olivat.
Yritti nopeasti sabotoida välejäni omiin perheenjäseniini, koska ilmeisesti oli heistä mustasukkainen. Koitti aiheuttaa skismaa mun ja ystävieni/sukulaisteni/perheenjäsenteni välille.
Jotkut narsistit ja sosiopaatit tekee tuota, karkoittavat tarkoituksella naistensa kaverit ja sukulaiset ja kontrolloivat naista täten paremmin kun ulkopuoliset eivät ole vaikuttamassa asiaan ja kertomassa millaisena sairaan suhteensa näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli neuvostoliittolainen, sveitsistä alun perin varastettu käkikello keittiössään.
Tää on kyllä paha
Suomalaisella naisella ei mitään muuta ole ku red flagejä. Ihan käsittämätöntä ollu seurata sivusta miten pelokkaita, ahdistuvia, ymmärtämättömiä, tunne-elämältään yksinkertasia ihmisiä suomalaiset naiset ihan yleisesti on. Mitä hemmettiä!?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella ei mitään muuta ole ku red flagejä. Ihan käsittämätöntä ollu seurata sivusta miten pelokkaita, ahdistuvia, ymmärtämättömiä, tunne-elämältään yksinkertasia ihmisiä suomalaiset naiset ihan yleisesti on. Mitä hemmettiä!?
Toinen elävä red flag eksyi ketjuun. Mukavaa tietysti, että tulette todistamaan sen, että tälle ketjulle on tosiaan tarvetta ;-)
Häirintä, seuraaminen. Mies laittaa kaverinsa seuraamaan naista. Levittää naisen auton rek.tunnusta ja kuvaa.
Kyllä, rikosilmoitus tehty. Poliisi ei tee mitään, pitää pelastaa kaveri...
Poliisin luottamus on zero.
Free Palestine -tarra läppärin kannessa. 🤢
Naisen pitää pitää varatusta miehestä, en pitänyt, työpaikka lähti. Varoitukset olivat niin epämääräisiä että ihan naurattaa.
Ilmoitin työpaikalla etten ole kiinnostunut miehestä kuin työkaverina, työpaikka lähti
Mies muutaman viestittelyn jällkeen tuli ovelleni ilman housuja ja vaati seksiä. Olin häkeltynyt. Seuraavaksi hän seisoi ikkunani ulkopuolella vemputtamassa ja huusi nimeäni. Soitin poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksien haukkuminen. Loi myös tunnelman että mun kiinnostuksenkohteet on jotenkin typeriä ja alkeellisia ja että mut pitää perehdyttää hänen lempparimusaan ja -leffoihin ym.
Näitä musa- ja leffamaun opettajia on muuten miehissä paljon! Eikä kysy ikää, hämmästyttävästi samanlaisia kaikkitietäjiä löytyy 18- ja 48-vuotiaista.
Tässä muuten yksi varhainen varoitusmerkki: ei nautita asioista tai harrasteta niitä niiden itsensä takia vaan sen vuoksi, että niiden varjolla pääsee pätemään. Ylipäätään elämän ja ihmissuhteiden pitäminen jonain kikkelinmittailukisana on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies muutaman viestittelyn jällkeen tuli ovelleni ilman housuja ja vaati seksiä. Olin häkeltynyt. Seuraavaksi hän seisoi ikkunani ulkopuolella vemputtamassa ja huusi nimeäni. Soitin poliisit.
Herran jestas. Varmasti oli hämmentävä ja ahdistava tilanne mutta MISTÄ kukaan voi saada päähänsä, että tuollaisella lähestymistavalla irtoaa? Tuo on kyllä jo vilkkuva hälytysmerkki siitä, että päässä viiraa ja pahasti. Toivottavasti jätti sinut rauhaan.
Apua! Siinä sitä olisi riemu ratkennut, jos sinulla olisi ollut kotona ärhäkkä malinois tai pahimmassa tarttumis- ja retuuttamisiässä oleva taapero. Olisi voinut herra miettiä muutamankin kerran sen jälkeen, mihin koloon kapulansa työntää.