Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?

Vierailija
07.09.2026 |

Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? 

Kommentit (394)

Vierailija
161/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneltatuointi kasvoissa

Tämä on kyllä jo aika teinixiä :D Terkkuja vuosituhannen ekalta vuosikymmeneltä!

Vierailija
162/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-piti oikeasti pitkiä monologeja riidan aikana. Olisi varmaan voinut jättää yksin riitelemään. Keksi mulle sanat suuhun ja vastaili niihin. Kuuntelin hiljaa vieressä minuutteja kestävää monologia miettien että mitä helvettiä täällä tapahtuu.

-kun laitoin jonkin rajan kyseenalaisti heti. Vaikka se ei koskenut häntä.

-esitti asiat minun syynä, vaikka itse olisi syypää.

-puhui katkerasti exästään, siis todella katkerasti (exä oli pussannut toista, ei sen vakavampaa. Katkeruuden määrästä olisi voinut kuvitella exän varastaneen vähintäänkin kaikki rahat tms.)

-ei ikinä lohduttanut tai pyytänyt anteeksi

-tulkitsi herkästi aivan kaiken negatiivisena

-uhkaili ennakkoon miten kylmä on, jos petän häntä

Huh, onneksi se juttu loppui lyhyeen. Ahdistaa jo muistellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin sovitusti ravintolan edessä kadulla. Naisella oli punertavat silmät ja lemusi viinalle. Mentiin silti ravintolaan kun pöydän etukäsin varasin ja peruutus olisi maksanut. Nälkäkin jo hätyytteli, lounas jäi syömättä palaverin venymiseen. Nainen kertoi myös olevansa ruokaa paitsi. Kysyin ivamielin, että varmaan lisää viinaakin. Hän mulkaisi minua oudosti ja kertoi siivoilleensa koko iltapäivän putkenaukaisukemikaalin höyryissä sijoituskämpän kylpyhuonetta esittelykuntoon. Likaantuneet kätösensä ja mahdolliset pöpöt niissä hän  oli käsidesillä kotva sitten pyyhkinyt. No joo, voihan sitä mieskin erehtyä. Nolotti vietävästi. En päässyt siinä suhteessa lankkupihvituokiota pidemmälle. Sori siitä Irmeli. Oivaa jatkoa elon tiellesi. T. Mies joka puhui vastoin parempaa tietoa. 

Vierailija
164/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies muutaman viestittelyn jällkeen tuli ovelleni ilman housuja ja vaati seksiä. Olin häkeltynyt. Seuraavaksi hän seisoi ikkunani ulkopuolella vemputtamassa ja huusi nimeäni. Soitin poliisit. 

Herran jestas. Varmasti oli hämmentävä ja ahdistava tilanne mutta MISTÄ kukaan voi saada päähänsä, että tuollaisella lähestymistavalla irtoaa? Tuo on kyllä jo vilkkuva hälytysmerkki siitä, että päässä viiraa ja pahasti. Toivottavasti jätti sinut rauhaan.

Tuohan on niin keksimällä keksittyä kun olla ja voi. 

Vierailija
165/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Tuo lovebombing kiinnostaa että mistä tunnistaa terveen ja epäterveen ihastuksen?

Ap

Terve ihastuminen: Ihastus viihtyy kanssasi ja myös näyttää sen sinulle. Hän on kiinnostunut tutustumaan sinuun oikeasti eikä vuodata maanisesti sinulle sitä, millaisena hän sinut näkee ja millainen ihminen hänen mielestään olet. Hän pystyy kommunikoimaan asioista suoraan ja asiallisesti eikä esimerkiksi treffien siirtäminen myöhemmäksi jonkin esteen sattuessa ole hänelle maailmanloppu. Hän malttaa rakentaa luottamusta pikku hiljaa ja ymmärtää, että uuteen ihmiseen tutustuminen ottaa oman aikansa. Hän on motivoitunut mutta ei kärsimätön, avoin mutta ei rajaton. 

Lovebombing: Ihastuksen käytös suorastaan huutaa sitä, että hänen mielestään sinä olet olemassa vain hänen tarpeitaan varten. Hän mielistelee, palvoo, painostaa, uhriutuu, syyllistää, mököttää, yrittää kiirehtiä suhdetta pikavauhtia eteenpäin riippumatta siitä, miten sinä asian koet. Hän näkee sinut "muusana", "lastensa äitinä" tai jonain muuna, josta kuulee heti, että olet hänelle vain jonkin tietyn roolin täyttäjä. Hän vannoo rakastavansa sinua ja sinun olevan hänelle maailman tärkein mutta suuttuu esimerkiksi siitä, jos sinulla on erilainen musiikkimaku kuin hänellä tai jotenkin muuten tuot persoonallisuuttasi esiin tavalla, joka ei istu yksiin hänen kehittämänsä haavekuvan kanssa. 

Tl;dr: Terveesti ihastunut näkee sinut ihmisenä. Rakkauspommittaja näkee sinut esineenä.

Olipa tämä hyvä kuvaus näiden kahden erosta. Ex oli nimenomaan tuo jälkimmäinen - saattoi suuttua jopa niistä kirjoista joista minä en pitänyt joista hän piti. Mökötti päiväkausia ja epäili älykkyyttäni. 

Vierailija
166/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi todella nopeasti "unohdella" pieniä tavaroitaan mun luo, toi sinne hammasharjan jo kk tapailun jälkeen ja halusi hyllytilaa itselleen, haukkui exiään ja puhui jatkuvasti naispuolisista ystävistään (joille minua ei ikinä esitelty lopulta), käytti todella paljon ilkeää huumoria ja seurasi reaktioitani, ja jos loukkaannuin ja joki kommentti tuntui pahalta, niin se oli vain ja ainoastaan minun ymmärtämättömyyttä hänen mielestään, vaikka olen tosi huumorintajuinen ja itseironinen. Hän ei koskaan osannut pyytää anteeksi, ei koskaan. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa tai tehnyt mitään väärin. Haukkui tuntemattomiakin, rattiraivosi,  arvosteli ohi menevien naisten ulkonäköä jne. Piti itseään älykkäänä ja muita tyhminä. Oli ja on edelleen sosiaalisissa tilanteissa hyvin supliikki ja iloinen herrasmies, mutta totuus on kyllä ihan toista kun yleisö häviää. Kamala mies, onneksi pääsin eroon.

Tuollaisesta exiään haukkuvasta miehestä kokemusta, muutaman kuukauden tapailun ajalta kunnes kyllästyin kun kyseessä kaikin puolin negatiivinen, masentava tyyppi. Alkoi haukkua noin vuosikymmenien takaista exäänsä petturih u 0 r aksi ja luetteli miesten nimet kenen kanssa nainen oli nuoruudessaan pannut selkänsä takana ja että ollut erityisen kiinnostunut antamaan kaupungissa vierailleiden bändien miehille toosaa bäkkärillä. Tämä nimesi, suorastaan listasi miehet ja bändit, yleisesti haukkuen ihmisiä ketä en ollut koskaan tuntenut. Haukkui vielä naista miten epätoivoinen on ollut parin kympin jälkeen kun monta lasta pitänyt hommata monen eri miehen kanssa, ja että aina vaihtelee parempituloiseen, ja miten hän itse häpeää että meni moisen somessa paljon viihtyvän ja jopa lapsistaan kuvia julkaisevan selfie-tyrkky hu 0 r  an kanssa joskus nuorempana olemaan ja ettei halua olla moisen akan kanssa missään tekemisissä ja kun "lihonut niin rumaksi ja iljettäväksi läskiksi, varmaan baareissa ja festareilla jatkuvasti kaljotellen". Todella tylyin sanoin arvosteli.

Jäi paha mieli ja aloin miettiä millainen noin "kauhea tapaus" voi olla kun noin rumasti minulle naisesta puhui, joten kävin yksin ollessani katsomassa naisen somea kun löytyi nimellä minkä tuo mies oli minulle muutaman kerran maininnut, ja siellä oli ystävällisen ja perhekeskeisen oloinen tavallinen työssä käyvä nainen, joka normaali kokoinen. Kenestä en saanut mitään negatiivisia tunteita, oikeastaan ihan lämminhenkistä, eikä tosissaan mitään itsekästä selfie-keskeistä tyrkkymäisyyttä. Ajattelin että voiko olla sama nainen minkä oli kuvaillut, mutta siinä samalla huomasin että tuo tapaamani mies oli käynyt tämän haukkumansa exänaisen somessa, moniin uudempiin kuviin sydämiä klikkaillen ja loveee hokien. 😂 Kännissä tietty.

Silti tuon kyseisen exänsä ja muutaman muun exänsä haukkuminen oli niin mautonta, että päätin suhteen ja laitoin sille estot päälle ettei varmasti pääse minun someen häiriköimään.

Olisi kiva tietää kuinka rumin sanoin tuo haukkuu minua seuraaville naisille, noinkin lyhyen ajan jälkeen. 😉

Vierailija
167/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Tuo lovebombing kiinnostaa että mistä tunnistaa terveen ja epäterveen ihastuksen?

Ap

Terve ihastuminen: Ihastus viihtyy kanssasi ja myös näyttää sen sinulle. Hän on kiinnostunut tutustumaan sinuun oikeasti eikä vuodata maanisesti sinulle sitä, millaisena hän sinut näkee ja millainen ihminen hänen mielestään olet. Hän pystyy kommunikoimaan asioista suoraan ja asiallisesti eikä esimerkiksi treffien siirtäminen myöhemmäksi jonkin esteen sattuessa ole hänelle maailmanloppu. Hän malttaa rakentaa luottamusta pikku hiljaa ja ymmärtää, että uuteen ihmiseen tutustuminen ottaa oman aikansa. Hän on motivoitunut mutta ei kärsimätön, avoin mutta ei rajaton. 

Lovebombing: Ihastuksen käytös suorastaan huutaa sitä, että hänen mielestään sinä olet olemassa vain hänen tarpeitaan varten. Hän mielistelee, palvoo, painostaa, uhriutuu, syyllistää, mököttää, yrittää kiirehtiä suhdetta pikavauhtia eteenpäin riippumatta siitä, miten sinä asian koet. Hän näkee sinut "muusana", "lastensa äitinä" tai jonain muuna, josta kuulee heti, että olet hänelle vain jonkin tietyn roolin täyttäjä. Hän vannoo rakastavansa sinua ja sinun olevan hänelle maailman tärkein mutta suuttuu esimerkiksi siitä, jos sinulla on erilainen musiikkimaku kuin hänellä tai jotenkin muuten tuot persoonallisuuttasi esiin tavalla, joka ei istu yksiin hänen kehittämänsä haavekuvan kanssa. 

Tl;dr: Terveesti ihastunut näkee sinut ihmisenä. Rakkauspommittaja näkee sinut esineenä.

Olipa tämä hyvä kuvaus näiden kahden erosta. Ex oli nimenomaan tuo jälkimmäinen - saattoi suuttua jopa niistä kirjoista joista minä en pitänyt joista hän piti. Mökötti päiväkausia ja epäili älykkyyttäni. 

Minun exä halusi "ulkoisen minun" tyttöystäväkseen, ei ajatuksiani. Vihasi myös eleitäni. Minusta tehty nukke, kopio olisi ollut parempi hänelle. Aluksi esitti ihastunutta. 

Vierailija
168/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies muutaman viestittelyn jällkeen tuli ovelleni ilman housuja ja vaati seksiä. Olin häkeltynyt. Seuraavaksi hän seisoi ikkunani ulkopuolella vemputtamassa ja huusi nimeäni. Soitin poliisit. 

Herran jestas. Varmasti oli hämmentävä ja ahdistava tilanne mutta MISTÄ kukaan voi saada päähänsä, että tuollaisella lähestymistavalla irtoaa? Tuo on kyllä jo vilkkuva hälytysmerkki siitä, että päässä viiraa ja pahasti. Toivottavasti jätti sinut rauhaan.

Silti toope uskoo

Vierailija
169/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyneltatuointi kasvoissa

Tämä on kyllä jo aika teinixiä :D Terkkuja vuosituhannen ekalta vuosikymmeneltä!

Ei välttämättä niinkään teinixiä vaan mahdollinen varoitusmerkki todella vaarallisesta ihmisestä. Kyyneltatuointi kasvoissa kun tarkoittaa usein sitä, että ihminen on tappanut jonkun.

Vierailija
170/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti toope uskoo

No kun tietää millaisia liskoaivoisia vonkaajia tuolla deittimarkkinoilla liikkuu, niin ihan hyvin voi olla tottakin.

Ei sitä turhaan sanota, että kun tarpeeksi alapäässä alkaa veri kiertää niin yläpään verenkierto lakkaa kokonaan.

Vierailija
171/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sanojensa mukaan tosi lapsirakas, joka alkaa melko alkumetreillä dissata mun vanhemmuutta.. 

Vierailija
172/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti toope uskoo

Sieltähän laukkasi jo kolmas elävä red flag areenalle. Nimittelyä vaan kehiin heti alkajaisiksi niin tiedetään lempata tämmöinen ehdokas ilman deittailuvaihetta.

Vierailija
173/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli super komea, lukuisia eksiä ja hoitoja, oli mm. pannut alaikäisiä tyttöjä ollessaan jo reippaasti kolmekymppinen, korkean statuksen työpaikka, jossa naisia pörräili kaikkialla ympärillä, menneisyydessä jotain epämääräisiä linnareissuja. Heti lumosi minut. Ja minä tyhmä luulin, että olisin ollut hänen ainoa naisensa. 

Vierailija
174/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuomittu pedofiili mutta ah niin komea. Oli pakko yrittää, mutta huonostihan siinä kävi ja tyttäreni sitten tilanteesta kärsi. 

Vierailija
175/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää vähän vajaa 40v, takana 6 kihlausta ja 2 avioliittoa. Ei koskaan asunut yksin ja aina menty suoraan suhteesta toiseen.

Eikö tuo nyt vain todista että kumppanit olleet kelvottomia, huonoja, mutta jaksaa etsiä sitä oikeaa?

Yhteen muuttamisella näkee millaista yhteiselo tulee olemaan. Eikä mennä naimisiin ja kokeilla vasta sen jälkeen miltä tuntuu asua yhdessä. =D

Suhteesta toiseen hyppiminen, aina uuden kanssa kihlautuminen ("nyt olen löytänyt elämäni rakkauden!", joka toistuu kerta toisensa jälkeen uuden ihmisen kanssa) ja kyvyttömyys olla/asua yksin kertovat, että ihmisellä on ongelmia, jotka pitäisi selvittää ennen kuin terve parisuhde on mahdollinen. Ei todellakaan mistään sinnikkyydestä etsiä kumppania.

Vierailija
176/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen klassinen 34 vuotias mammanpoika mies jolle äitinsä osti vieläkin alusvaatteita, sätti poikaansa Siellä ollessamme että hän keittää kahvin koska poika ei osaa ja siinä voi satuttaa itsensä. Kun äiti kuuli että seurustelemme niin alkoi heitellä lautasia lattiaan jne

Vierailija
177/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen klassinen 34 vuotias mammanpoika mies jolle äitinsä osti vieläkin alusvaatteita, sätti poikaansa Siellä ollessamme että hän keittää kahvin koska poika ei osaa ja siinä voi satuttaa itsensä. Kun äiti kuuli että seurustelemme niin alkoi heitellä lautasia lattiaan jne

Tääkin on keksitty stoori

Vierailija
178/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on keksitty stoori

Naiset ain vallan maar liioittelee. Ne sun Satu mainitsemat lautaset oli tubbervaaran köökkimuovia, ei lautasia ensinkään. Ei suinkaan mun älykäs äiti porsliinia särje vaikka hatuttuikin Satu suhun. 

Vierailija
179/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Hän on (vain) ystävä.” Sanottu miehen suusta naispuolisesta ”kaverista” tai eksästä.

Hänkö ei ollut?

180/394 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka kantaa kaunaa entiselle elämälleen ja kostaa muille, ja uhkailee entisen elämän paljastuksilla.

Kuten ääliö kenet tapasin viime kesänä ja joka alkoi muutamien treffien ja drinkkien jälkeen sekoillen kehumaan miten inhoaa salaa exäänsä joka on muuttanut muualle mutta lasten kanssa työn kautta tekemisissä, ja mies väitti että tällä teini-iästä saakka huume porukka taustaa ja joka ollut huume porukan kimppa lihana pienemmällä paikkakunnalla. Että jos nainen ei tottele ja ole kaverinsa vielä tänä päivänä ja mielistele häntä eikä välttele, niin paljastaa naisesta kaiken, kun ollut itse diileri ja tuttunsa sekä itse käytti kyseistä naista seksuaalisesti kun nainen vielä yläasteella, toisin sanottuna lapsi. Vielä näin kolmen kymmenen vuoden jälkeen kehtaa painostaa, kuulemma olemaan " kaverinsa " ! Kehui painostavansa naista viesteillä Facebookissa tehden itseään kuulluksi ja pitävänsä naista varpaillaan. Jotta tottelisi, uudesta miehestä ja lapsista huolimatta.

En tiedä kuka nainen on ja puhuuko tämä tapaus totta, mutta hoki tuota drinkkien jälkeen muillekin kuin minulle.

Minä, kenellä kaksi alaikäistä tytärtä, juoksin niin kauas pois kun vaan pystyin. Luojan kiitos. Ehkä se exäkin vaihtoi maisemaa mahdollisimman kauas tuon luonnehäiriöisen miehen takia?!?! Voimia hänelle jos kaikki tämä on totta.

Aika ironista että tämä sekopää uhkaili paljastavansa tuon naisen, mutta paljastikin itse olevansa diileri ja alaikäiseen sekaantuja…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan