Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?
Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa?
Kommentit (436)
Aloitti hiljalleen kontrolloinnin, ensin sanoi ettei pidä siitä että joskus käytiin työpäivän jälkeen olusilla työkavereiden kanssa. Sitten halusi työvuorolistani että tietäisi missä milloinkin olen. En suostunut kumpaankaan ja aika pian jätin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tässä erinomainen esimerkki red flagista!
Tai vaihtoehtoisesti trollista.
Olin päiväkodissa töissä. Olin tämän silloisen miesystäväni kanssa kävelyllä ja ryhmäni yhden lapsen isä tuli vastaan. Hän tervehti minua ja lapsikin oli mukana. Siitäkös tämä miesystäväni suuttui että miksi tämä mies tervehti minua? Kerroin että olisi ollut ihmeellisempää jos ei olisi tervehtinyt kun lapsensa on minun ryhmässäni.
Hän näki uhkat kaikkialla, myös lähikirjaston miehen kanssa elävässä miespuolisessa kirjastonhoitajassa. Aikaisemmin hänet olisi pitänyt jättää.
Mieheni, joka osoittautuikin petturiksi, tuijotteli aina pitkään muita naisia ja teki itseään ns. 'tykö' eli oikein korostuneesti ilmaisi olevansa epäluotettava. Silti lähdin mukaan roikkumaan. Ikäviä uutisiahan tuosta seurasi.
Jos uus seurustelukumppani alkaa pian luetella asioita, joita ei voi sietää tulevassa kumppanissa. EIKÄ sen jälkeen sano: Onko sulla muuten jotain, mitä sä et toiselta siedä seurustelusuhteessa?
Jätin lukitsemattoman puhelimeni illalla yöpöydälleni ja kappas vaan epävakaa narskupaska tonki ja kopioi siitä yön aikana kaikki keskustelut, viestit, valokuvat, yhteystiedot, aivan kaiken - itselleen.
Vierailija kirjoitti:
” olen valmis muuttamaan ulkomaille, kuten sinäkin”
” olen rokottamaton, kuten sinäkin”
” harrastan liikuntaa, syön terveellisesti etc etc, kuten sinäkin”
” pidän eläimistä, kuten sinäkin”
Kun naiselta tulee käskymuoto ennen yhtään mitään, on aika sanoa:
”toivottavasti pysyt kaukana minusta, kuten kaikista muistakin tuolla asenteella, kuten minäkin pysyn taatusti kaukana sinusta”.
Oikaisen kommenttiasi, että tuossa ei ollut mitään käskymuotoja (imperatiivi), mitä kritisoit. Minusta nuo ovat oikein hyviä kriteerejä treffiprofiilissa, koska ne todellakin karsivat kaikki vääränlaiset ehdokkaat. Jos en ole kuten sinäkin, ymmärrän toki jättää sinut rauhaan. Ja jollekin toiselle siinä on täsmäkumppani, kaikki oikein!
Eksän haukkuminen on yllättävän yleistä miehillä. Ehkä naiset purkavat tällaisia asioita toisilleen (ja terapiassa), eivätkä uudelle kokelaalle. Mielestäni henkilö ei ole vakaalla pohjalla uuteen parisuhteeseen, jos eksä vielä kovin hiertää.
Ensimmäinen viesti Tinderissä oli "hei mitä kuuluu katson telkkaria äidin kanssa". Myöhemmin selvisi että äiti soittelee 10 kertaa päivässä kolmekymppiselle pojalleen ja määrää kaikesta. Naiset kuulemma noitia ja myrkyttäjiä jotka vievät poikansa rahat. Oikeasti äiti käyttää poikaansa taloudellisesti hyväksi. Hyvin surullinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli taipumus lähteä jokaiseen keskusteluun vastapuolelta. Vaikkei siis edes ollut sitä mieltä. Se oli joku väittelytaktiikka.
Lähes kaikki jokapäiväiset keskustelut muuttuivat kiivaaksi väittelyksi. Miehellä oli tarve osoittaa miten se minun mielipiteeni on väärä. Vaikka siis oikeasti olisi ollut lähes samaa mieltä.
Todella kuormittavaa. Lopulta piti varoa ettei vaan puhu yhtään mistään.
Tuttua. Ex oli tällainen. Aivan ihmeellinen tarve tyrmätä ja todistaa "vääräksi" vaikkapa musiikkimakuni tai oikeastaan ihan mikä tahansa asia. Nautti provosoinnista ja siitä, että mahdollisimman ilkeästi ja ehdottomin sanankääntein sai toisen näkemyksen latistettua. Minäkin huomasin, että en enää jaksanut mistään asiasta edes puhua hänen kanssaan ja esimerkiksi aamukahvipöydässä en jaksanut kommentoida päivän lehtiotsikoita mitenkään, koska hän aloitti yleensä tosissaan jonkin kauhean väännön kaikesta.
Mies oli aina myöhässä. Ei osannut sanoa ei vaikka olisi pitänyt ja tarkoittanut muuta. Vanhemmat soitti noin 5-10 krt päivässä ja määräili monessa asiassa. Perheenjäsenet päätti hänen asioistaan eikä hän itse. Piti äitiä bestiksenään ja kertoi tälle kaiken. Roikkui eksässään. Huh paljolta olisin välttynyt sanomalla ei kiitos.
Jatkuva lupausten pettäminen ja myöhästely.
Etäällä pitäminen. Suhde ei edennyt mihinkään, kaikki meni aina samalla puuduttavalla treffikaavalla. Hän tyrmäsi aina kaikki ehdotukseni mistään muusta ja perui aina jollain tekosyyllä kaikki kaavasta poikkeavat suunnitelmat. Keskustelut eivät koskaan syventyneet vaan olivat pinnallista liibalaabaa. Arkea ei halunnut jakaa, vaan suorastaan heitti ulos jos ei ollut "treffi ilta". Vältteli ystäviini ja sisaruksiini tutustumista. Kaksi vuotta pelkkää tuollaista junnaamista. Hänen mielestään me seurustelimme vakavissamme, omasta mielestäni se tuntui pano ja tapailusuhteelta. Lopulta kiinnostukseni ja tunteeni lopahtivat, kun mitään muuta ei koskaan tapahtunut.
Valehtelu, tolkuton pihyys. Ehdotetaan tekemistä ja maksatetaan toisella.
Mykkäkoulu ja puhumattomuus. Kun mies pienimmästäkin suuttui tai pahastui Niin seurasi 3-7 päivän mykkäkoulu jolloin koko tyyppiä ei saanut kiinni ja kaikki sovittu peruuntui. Asioita ei voinut puhumalla selvittää, ei osannut keskustella vaan häipyi ovet paukkuen.
Tää kuulostaa ihan täysin mun exältä :/ Toivottavasti kaikki välttyy tältä sekopäältä. Hänellä on kolme lasta kahden eri naisen kanssa ja kaikkia lapsiaan kohtaan lähestymiskielto..
Nainen ei koskaan kutsunut minua kotiinsa, eikä muutenkaan voinut nähdä kuin silloin, kun lapset (15 ja 17v) olivat isällään. Ei edes puolen vuoden seurustelun jälkeen. Tunsin olevani salarakas ja vuoroviikkojen sunnuntaipoikaystävä. Suhde piti päättää, koska tuollainen ei minulle riittänyt ja sillä tekosyyllä, että "Edessä on melkein parin kuukauden työmatka. En voi tehdä sitä sinulle, joten jätän sinut."
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei koskaan kutsunut minua kotiinsa, eikä muutenkaan voinut nähdä kuin silloin, kun lapset (15 ja 17v) olivat isällään. Ei edes puolen vuoden seurustelun jälkeen. Tunsin olevani salarakas ja vuoroviikkojen sunnuntaipoikaystävä. Suhde piti päättää, koska tuollainen ei minulle riittänyt ja sillä tekosyyllä, että "Edessä on melkein parin kuukauden työmatka. En voi tehdä sitä sinulle, joten jätän sinut."
Siis siinä olivat ne naisen keksimät tekosyyt, kunmsanoin, ettei muutama tunti kerrannkahteen viikkoon vastaa käsitystäni parisuhteesta, kun ollaan oltu jo yli puoli vuotta yhdessä.
"Kyllä sinäkin vielä uskoon tulet", "etkö aiokkaan laihduttaa", "mutta minähän kysyin voinko soittaa"(rupattelu kaukopuh. 1990 luvulla omaiselleen puhelimestani) " kihlaudutaan ". WTF!!! Kuukausi riitti.