Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?

Vierailija
07.09.2026 |

Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? 

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei osannut nylkeä sorsaa jonka sille ammuin.

Vierailija
382/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kertoi koko ajan kuinka eli edellisessä avioliitossaan ilman seksiä (en tiedä oliko totta vai ei), varsinkin silloin kun olimme sitä harrastaneet. Kyseessä oli muutaman kuukauden suhde, nelikymppinen mies, eronnut.  

Juttu ei sitten jatkunut ja mies lähetteli aina sillointällöin  satunnaisesti viestiä kuinka haluaisi seksiä ja ehdotteli sopisiko joku aika tai paikka. 

Vierailija
384/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Että sellanen red flag sieltä. Miksi ei kysymys kiinnosta, vaan itsestä ja omasta ulkonäöstä puhuminen? Just. Kannattaa petrata sitä sisäistä puolta eniten.

Vierailija
385/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen ”Kaikki exät, vanhemmat, sukulaiset, entiset ystävät, työkaverit ja pomot on hulluja tai narsisteja.”

Todellisuudessa tämä ihminen oli itse katkera, joustamaton, ajattelematon, pitkävihainen riidankylväjä, joka joutui jatkuvasti konflikteihin oman huonon käytöksensä vuoksi.  Kun tästä käytöksestä huomautettiin että tällainen ei ole ok, tai häntä jollain tavalla kritisoitiin ihan aiheesta, niin hän uhriutui ja jatkoi välit kaikkiin muihin osapuoliin.

Ei hitto tää kuulostaa ihan mun exältä..lisänä se että mikään ei koskaan ollut sen omaa syytä, musta on jännä että onnistuin esim näköjään aiheuttaan hyväntuulisena riitoja itekseni joista piti pyydellä anteeks :D sillon luulin että oon sekasin mutta tää ketju valottanu tosi paljon

Vierailija
386/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi todella nopeasti "unohdella" pieniä tavaroitaan mun luo, toi sinne hammasharjan jo kk tapailun jälkeen ja halusi hyllytilaa itselleen, haukkui exiään ja puhui jatkuvasti naispuolisista ystävistään (joille minua ei ikinä esitelty lopulta), käytti todella paljon ilkeää huumoria ja seurasi reaktioitani, ja jos loukkaannuin ja joki kommentti tuntui pahalta, niin se oli vain ja ainoastaan minun ymmärtämättömyyttä hänen mielestään, vaikka olen tosi huumorintajuinen ja itseironinen. Hän ei koskaan osannut pyytää anteeksi, ei koskaan. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa tai tehnyt mitään väärin. Haukkui tuntemattomiakin, rattiraivosi,  arvosteli ohi menevien naisten ulkonäköä jne. Piti itseään älykkäänä ja muita tyhminä. Oli ja on edelleen sosiaalisissa tilanteissa hyvin supliikki ja iloinen herrasmies, mutta totuus on kyllä ihan toista kun yleisö häviää. Kamala mies, onneksi pääsin eroon.

Ollaankohan seurusteltu saman tyypin kanssa, kuvailit just mun exän...tähän lisänä että se keksi kaikenlaista pientä väärää mitä olin tehnyt muka, esim kerran olin "väärällä puolella tietä" ja tästä sai syyn raivostua ja haukkua mut niin että mä pyysin anteeksi lopulta. Samankaltasia juttuja löytyy noin 1000 mut rakastuneena on joskus hieman liian kiltti

Joo eihän muita hyypiöitä olekaan kuin juuri sama exä🤣🤣🤣

Jos et tajunnut niiin se ei ollut mikään suora kuvitelma tai edes sarkastinen heitto vaan selllainen ns. toteamus, jolla ainakin me naiset usein tarkotetaan että samantyylinen henkilö kyseessä. Tunnistatko itsestäs näitä piirteitä vai mistä tollanen :D

Vierailija
387/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset miehet tekevät lovebombingia, vakuuttelevat rakkauttaan ja naisen ihanuutta, tuovat aina lahjoja, kiirehtivät suhteen etenemistä jne., kun ollaan vasta nähty muutaman kerran? Ymmärrän, että joku oleskeluluvan ja elättäjän puutteessa oleva ulkkari, mutta miksi suomiukko tekee samaa? Onko ne kaikki narsuja?? Siis oikeasti? Minullekin on tapahtunut tuo. [Olin liian hankala pala, joten ukolla meni hermot. 🤭😏]

Vierailija
388/388 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies virtsasi housuunsa aina, kun joi. Oli loppuviimein täys alkoholisti.

Sama erään kohdalla jota tapailin muutaman kerran.

Paskoi housuihinsa jopa selvin päin, mutta väitti kyseessä olevan hermosto tms sairauden, ja sitten veti diabetes-kortin ja mielenterveys-kortin.

Kuulin muilta että 50-vuotias mies ollut alkoholisti 16-vuotiaasta saakka ja kykenemätön parisuhteeseen. Yllättävän kauan piti kulisseja yllä eikä juonut minun edessäni vaan näytteli absolutistia :DDDD