Tein ruokaa rappukäytävässä majaileville nisteille
Kommentit (41)
Kohta ne koputtelee sun ovea päivin öin.
Vein sinne rappukäytävään. Jäin miettiin onhan se alentavaa ettei saa syödä ruokapöydässä.
Et oikeasti tehnyt, vaan halusit provokatiivisen aloitusketjun julkisuuteen.
Mikä vitsi? Minua ei vaan naurata.
Hyvä teko, jotkut sydämettömät eivät ajattele miten vaikeaa heillä on.
Voisimmeko kaikki yhdessä aloittaa hyvän tahdon liikkeen ja kutsua lähistömme kadulla olijoita kotiimme aterialle? Ja tiedän ajat on tiukat. Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.
Pelle. Tuollaisten takia meillä on valtaisa mam.u ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko kaikki yhdessä aloittaa hyvän tahdon liikkeen ja kutsua lähistömme kadulla olijoita kotiimme aterialle? Ja tiedän ajat on tiukat. Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.
Paha käy itse omin avaimin naapurilta varastamassa.
Mä tein kerran pizzaa Espanjassa espanjalaisilla rakennusmiehille, jotka olivat töissä naapuritalossa. Lähistöllä ei ollut ruokapaikkaa ja katsoin että heillä ei ollut kunnon eväitä. Sain heiltä lahjakortin kiitokseksi ja ostin sillä tuliaisia kotiinvietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tartteeko niitä kotiin kutsua? Tekee vaikka peltipizzaa tai raikkaita voileipiä, ja kadulla jakaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisimme myös laittaa arvoesineet ja lääkkeet eteiseen kulhoon, niin ei tarvitse joka nurkkaa koluta niitä etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teit?
Currya.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Minä annoin naapurin kerjäläisperheelle. Alkoivat ravaamaan harva se päivä ovellani haluamassa sitä ja tätä. Laittoivat lapsen kerjäämään. Mitään ne ei palauttanut. Kauppaan matkaa alle km. Saivat häädön.
Kuka olikaan se lupaava naissäveltäjä, joka New Yorkissa vei asunnottoman kotiinsa - ja musta raiskasi häntä pari vuorokautta melkein tauotta. Menetti muistaakseni mielenterveytensä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teit?
Nistipataa
Kutsuitko kotiisi syömään vai veitkö rappukäytävään? Kohta siellä on enemmänkin heitä.