Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys taas miehen varustukseen

Vierailija
05.09.2026 |

Tapasin ihanan miehen ja ollaan tapailtu nyt pari viikkoa. Vihdoin sitten eilen alettiin pussailee ja harrastaa seksiä . Olin aivan märkä kun suudeltiin . Riisuin miehen housut ja aloin ottamaan suihin . Järkytys oli melkoinen kun housuista löytyi pieni katkarapu . Löysänä vaan muutaman sentin ja kovana ehkä 10cm. Seksi oli surkeaa ja ohi muutamassa sekunnissa . Mies meni tyytyväisenä tupakille mutta itsellä meni maku täysin. Miten nyt voin kertoa ettei kiinnosta enää nähdä ? En kuitenkaan voi tyytyä pieneen munaan ja huonoon seksiin . Exällä oli noin 17cm ja paksu niin ero on melkoinen . 

N33

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt kysyä etukäteen vehkeen koosta. Sinkkuaikoina kysyin itse aina ennen hommailuja että minkäkokoista housuista löytyy. Osa oli yllättynyt kysymyksestä, osa tyytyväinen, mutta kaikki vastasivat eikä kukaan valehdellut. 

Parin pettymyksen jälkeen aloin kysymään ihan suoraan. Sanoin myös että ei tarvitse kertoa mitään senttimäärää vaan ihan vain oma arvio siitä onko se keskimääräisen kokoinen vai paljon pienempi.

Itse en noiden pienten kanssa touhunnut ollenkaan vaan nähtyäni/koskettuani sanoin että muutin mieleni. Ei kannata harrastaa sellaisen kanssa jonka kanssa ei halua. Kieltäytyä voi missä vaiheessa tahansa.

T:isovehkeinen n42

Onneksi tuollainen jokaiselle jakava kortti ei ole sattunut kohdalle

Vierailija
122/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä  on just tuollainen 10,5 cm pitkä nakki. Vaimon aiemmilla miehillä on ollut kuulemma valtavat kalut, niin että vaimo on squirtannut sängyt märäksi kun ovat painaneet pilllun täydeltä pohjaan asti, mutta suhteet menneet poikki, koska pettivät. Nyt tyytyy pienempään ja annan joka kerta orgasmin hänelle vaikka sormilla jos ei muuten onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienivehkeisimmät kohtaamani miehet ovat kuitenkin itselläni olleet kuitenkin siellä parhaassa päässä seksikokemuksia. Itsevarmuutta uhkuen TODELLA näppärät sormet ja/tai taidokas kieli ja muut otteet, ah. Se saa aikaan halun tehdä vastaavasti oman puolensa toisen tyydyytämiseksi sopivia keinoja käyttäen. Riittävän kiihottuneena (ja saaneena) se pienikin kulli sitten tuntuu ainakin musta ihastuttavalta.

Joo, tuntuuhan sellaisella varmaan pillu kuin pillu väljältä, mutta useimmat ovat löytäneet sen parhaan tavan ja asennon jossa sitten itsekin nauttivat yhdynnästä.

-Pienikulliset miehet ovat yleensä aika kaukana itsevarmasta (syitä ei tarvitse kaukaa etsiä)

-Pieni kulli ei oikein tunnu miltään

-Pienellä kullilla se pillukaan ei varmaan tunnu miltään

-Itseäni ei oikein kiinnosta lähteä hoitelemaan jotain säälittävää nysää miehen jalkojen välissä, ja semmoinen kaninylkytys päällä, jota pienimunaiset usein harrastavat on jotenkin cringe, varsinkin kun mies on punainen ja hikoilee ja yrittää löytää jotain sopivaa kohtaa hangatakseen kun tuntumaa ei selkeästi ole. Itse makaan paikoillani ja yritän pidätellä naurua, mutta en tuosta kyllä mitään saa. Ihmettelen kovasti, mitä itse saat

Luulen että oon kohdannut vaan sellaisia jotka ovat onnistuneet hankkiutumaan sinuiksi asian kanssa ja löytäneet sit niitä tapoja jotka naiseen toimii. 

Kyllä mä viitsin hoidella sellaisen tyypin pientäkin kullia joka on just järkänny mulle vaikka sormin mieletöntä nautintoa. 

Ei oo niin vakavaa, elämä.

Nii joo.. N40+

Miten hoitelet? Kahdella sormella jotain minitomaatin kokoista siellä karvojen välissä?

Minusta tuo on lähinnä ällöttävää. No, kukin tyylillään.

Juu, onneksi meitä on moneen lähtöön. Nautitaan kaikki omista jutuista. Itselleni ainakin avoin ja lämmin suhtautuminen kaikenlaisiin kehoihin ja kulleihin on tuonut vaan iloa elämään.

Ei tarvi ihmetellä mistä niitä itsevarmuuteen liittyviä harmeja kumpuaa, kun pitää ällötystään julistaa. Etsi sinä sitten niitä "parempia" ihmisiä

Okei. Eli ihan samantekevää, onko se seksikumppani kuinka ruma ja lihava tahansa, haiseeko pahalta ja millaiset värkit sillä on?

No ei, kyllä ihmisessä jotain viehättävää pitää olla että sinne sänkyyn asti päätyy. Halusit nyt ymmärtää väärin. 

Vierailija
124/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä  on just tuollainen 10,5 cm pitkä nakki. Vaimon aiemmilla miehillä on ollut kuulemma valtavat kalut, niin että vaimo on squirtannut sängyt märäksi kun ovat painaneet pilllun täydeltä pohjaan asti, mutta suhteet menneet poikki, koska pettivät. Nyt tyytyy pienempään ja annan joka kerta orgasmin hänelle vaikka sormilla jos ei muuten onnistu.

Jos pieni niin kannattaa olla kielitaitoinen, erittäin kielitaitoinen ja halukas usein

Vierailija
125/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on n. 4 cm ja kovana n. 10 cm.Ei ole vielä kukaan nainen kieltäynyt.Eipä noita naisia montaa ole ollut, 18 vuotiaasta asti ollut yhdessä ja 3 lastakin olen päässyt tekemään.

Monenko kanssa olet pannut

Vierailija
126/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on n. 4 cm ja kovana n. 10 cm.Ei ole vielä kukaan nainen kieltäynyt.Eipä noita naisia montaa ole ollut, 18 vuotiaasta asti ollut yhdessä ja 3 lastakin olen päässyt tekemään.

10cm ok jos paksu, ei sen naisen värkki paljoa pidempi ole. Paksuus merkitsee eniten, ja kielitaito

Vierailija
127/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis olet ollut yhden naisen kanssa?

Pettänyt tai pannut jo nuorena. 

Vierailija
128/128 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienivehkeisimmät kohtaamani miehet ovat kuitenkin itselläni olleet kuitenkin siellä parhaassa päässä seksikokemuksia. Itsevarmuutta uhkuen TODELLA näppärät sormet ja/tai taidokas kieli ja muut otteet, ah. Se saa aikaan halun tehdä vastaavasti oman puolensa toisen tyydyytämiseksi sopivia keinoja käyttäen. Riittävän kiihottuneena (ja saaneena) se pienikin kulli sitten tuntuu ainakin musta ihastuttavalta.

Joo, tuntuuhan sellaisella varmaan pillu kuin pillu väljältä, mutta useimmat ovat löytäneet sen parhaan tavan ja asennon jossa sitten itsekin nauttivat yhdynnästä.

-Pienikulliset miehet ovat yleensä aika kaukana itsevarmasta (syitä ei tarvitse kaukaa etsiä)

-Pieni kulli ei oikein tunnu miltään

-Pienellä kullilla se pillukaan ei varmaan tunnu miltään

-Itseäni ei oikein kiinnosta lähteä hoitelemaan jotain säälittävää nysää miehen jalkojen välissä, ja semmoinen kaninylkytys päällä, jota pienimunaiset usein harrastavat on jotenkin cringe, varsinkin kun mies on punainen ja hikoilee ja yrittää löytää jotain sopivaa kohtaa hangatakseen kun tuntumaa ei selkeästi ole. Itse makaan paikoillani ja yritän pidätellä naurua, mutta en tuosta kyllä mitään saa. Ihmettelen kovasti, mitä itse saat

Luulen että oon kohdannut vaan sellaisia jotka ovat onnistuneet hankkiutumaan sinuiksi asian kanssa ja löytäneet sit niitä tapoja jotka naiseen toimii. 

Kyllä mä viitsin hoidella sellaisen tyypin pientäkin kullia joka on just järkänny mulle vaikka sormin mieletöntä nautintoa. 

Ei oo niin vakavaa, elämä.

Nii joo.. N40+

Miten hoitelet? Kahdella sormella jotain minitomaatin kokoista siellä karvojen välissä?

Minusta tuo on lähinnä ällöttävää. No, kukin tyylillään.

Voihan sitä nuolla kuten naista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi