Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys taas miehen varustukseen

Vierailija
05.09.2026 |

Tapasin ihanan miehen ja ollaan tapailtu nyt pari viikkoa. Vihdoin sitten eilen alettiin pussailee ja harrastaa seksiä . Olin aivan märkä kun suudeltiin . Riisuin miehen housut ja aloin ottamaan suihin . Järkytys oli melkoinen kun housuista löytyi pieni katkarapu . Löysänä vaan muutaman sentin ja kovana ehkä 10cm. Seksi oli surkeaa ja ohi muutamassa sekunnissa . Mies meni tyytyväisenä tupakille mutta itsellä meni maku täysin. Miten nyt voin kertoa ettei kiinnosta enää nähdä ? En kuitenkaan voi tyytyä pieneen munaan ja huonoon seksiin . Exällä oli noin 17cm ja paksu niin ero on melkoinen . 

N33

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli iskettyä kirkkaassa päivänvalossa yllättäen hyvin näyttävä nainen.Varmasti olisi pärjännyt  tämän vuoden missikisoissa.  

Seksiä harrastettiin toisilla treffeillä siis ensimmäisen rantsupäivän jälkeen.

Pettymys  seksitaitoihin oli todella suuri kun kaunokainen ei osannut edes ottaa suihin. 

Kivuliaasti kirskutti aina hampaitaan herkimpiä kohtia vasten.

Seksi ei myöskään sujunut toivotulla tavalla.

Ainoa asento oli selällään lahnamaisesti makaava vailla puristusta no movement ja katse tiukasti keskittyneenä   sängynpäädyn kohdalle kattoon.

Seksinukkemaisen  vastaamattoman ja värähtämättömän esityksen täydensi että väljyys oli todellakin käsinkosketeltavaa. Nyrkki upposi helpoisti  siis ilman mitään vastusta rannetta myöten.

Selkeää klitorista ei löytynyt.Ei siis kovaa nappulaa ei nuppua ei niin mitään tutusta paikasta.  Muutoin lievä innie mikä ei ollut sukupuolikorjausleikkauksen tuloksia. 

Puolen kesää meni ja turhautuminen kasvoi. Olihan se näyttävä mitä esitellä pikkubiksuissa,mutta se  hyvän seksin puute ero tuli kun mitään haluja kokeilla muuta kuin lahnamaisuutta seksissä ei tältä missimisukalta löytynyt.

Viimeisenä iltana painaessani parrua perseeseen kapakalamainen käytös ja hiljaisuus totesin että  joutaa kiertoon.

Veikkaan että oli kiinalaisen tehtaan seksirobotti prototyyppi päästetty testiin. 

Aika pitkään sä kuitenkin sitä katselit, mutta ilmeisesti ei pelkkä barbaramainen makoilu riitä ja robotti avasi selkäluukkunsa ja pörräsi propelilla takaisin Suzhouhun jatkokehitykseen.

Vierailija
42/128 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten nyt voin kertoa ettei kiinnosta enää nähdä ?" Näin: Kerrot hänelle (mieluiten kasvotusten): "Minua ei kiinnosta enää nähdä. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen kalu sulla on?

Myös katkarapu mutta ei sillä ole tässä väliä kun mä samaistun aina feminiini syytteen. 

Vierailija
44/128 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti sai siinä sitten merellisen katkarapuillallisen😆

Vierailija
45/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n.13cm ja nykyinen nainen ei ole sanonu siitä ääneen mitään mutta välillä tuntuu ettei ole riittävä

Vierailija
46/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on n.13cm ja nykyinen nainen ei ole sanonu siitä ääneen mitään mutta välillä tuntuu ettei ole riittävä

Jos on sanonut klassisen "se on sopiva just mulle", niin on sanonut sinulle nätisti, että pienihän se on.

Vierailija
47/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sanonut klassisen "se on sopiva just mulle", niin on sanonut sinulle nätisti, että pienihän se on.

Tiiätkö kokemuksesta sanoa

Vierailija
48/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Pienehkön miehen itsetunto on niin hauras, että jos meinaa saada seksielämän edes auttavasti toimimaan, täytyy sitä itsetuntoa boostata, mutta valehtelemaankaan ei ilkeä alkaa.

Vierailija
49/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mut noin se menee

Vierailija
50/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan kukaan maininnu koosta.Ja tämäkin viesti vain minun omaa mietettä,seksielämä on ollu hyvää vaikka mikään,hk sininen olekkaan.Onhan se vähän hölmöä kommenttia heittää palstalle missä 17cm on keskiverto

Vierailija
51/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli iskettyä kirkkaassa päivänvalossa yllättäen hyvin näyttävä nainen.Varmasti olisi pärjännyt  tämän vuoden missikisoissa.  

Seksiä harrastettiin toisilla treffeillä siis ensimmäisen rantsupäivän jälkeen.

Pettymys  seksitaitoihin oli todella suuri kun kaunokainen ei osannut edes ottaa suihin. 

Kivuliaasti kirskutti aina hampaitaan herkimpiä kohtia vasten.

Seksi ei myöskään sujunut toivotulla tavalla.

Ainoa asento oli selällään lahnamaisesti makaava vailla puristusta no movement ja katse tiukasti keskittyneenä   sängynpäädyn kohdalle kattoon.

Seksinukkemaisen  vastaamattoman ja värähtämättömän esityksen täydensi että väljyys oli todellakin käsinkosketeltavaa. Nyrkki upposi helpoisti  siis ilman mitään vastusta rannetta myöten.

Selkeää klitorista ei löytynyt.Ei siis kovaa nappulaa ei nuppua ei niin mitään tutusta paikasta.  Muutoin lievä innie mikä ei ollut sukupuolikorjausleikkauksen tuloksia. 

Puolen kesää meni ja turhautuminen kasvoi. Olihan se näyttävä mitä esitellä pikkubiksuissa,mutta se  hyvän seksin puute ero tuli kun mitään haluja kokeilla muuta kuin lahnamaisuutta seksissä ei tältä missimisukalta löytynyt.

Viimeisenä iltana painaessani parrua perseeseen kapakalamainen käytös ja hiljaisuus totesin että  joutaa kiertoon.

Veikkaan että oli kiinalaisen tehtaan seksirobotti prototyyppi päästetty testiin. 

Aika pitkään sä kuitenkin sitä katselit, mutta ilmeisesti ei pelkkä barbaramainen makoilu riitä ja robotti avasi selkäluukkunsa ja pörräsi propelilla takaisin Suzhouhun jatkokehitykseen.

Lol, oon asunut siellä. Suzhou on ihan jees paikka kyl, tykkään jopa enemmän ku Shanghaista. Hangzhou jopa parempi ehkä, vaikka en siellä pidempiä aikoja viettänytkään.

Jangtsen suisto ja Helmijoen suisto on muutenkin sellaisia paikkoja, että suomalaisesta vinkkelistä vaikea käsittää. Menomestoja. Siellä tapahtuu isolla t:llä.

Jangtsen suisto on about Suomen Lapin kokoinen. 125 miljoonaa asukasta, bkt Saksan luokkaa, ja osuus maailma teollisesta kapasiteetista ns. ihan v-tusti. 

Kannattaa käydä.

Vierailija
52/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten naisella on vibraattori tai käyttää käsiään

Vierailija
53/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Tajuatko itsekään miten lapselliselta kuulostat? Oon sua vuoden vanhempi eikä tulisi ikipäivänä mieleen jauhaa asiasta julkisesti vauvapalstalla. Mitä jos unohtaisit kaikki suhdekuviot muutamaksi vuodeksi ja katsot asiaa sitten uudelleen.

Vierailija
55/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Pienehkön miehen itsetunto on niin hauras, että jos meinaa saada seksielämän edes auttavasti toimimaan, täytyy sitä itsetuntoa boostata, mutta valehtelemaankaan ei ilkeä alkaa.

Miksi ihmeessä harrastat seksiä matalan egon miehen kanssa, jolla niin pieni pippeli, että joudut tätä lisäksi kompensoimaan?

Onko todella paksu lompakko?

Vierailija
56/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisesta väliä, mutta onko se sinulle itselle riittävä. Ja jos ei, niin miksi ei?

Vierailija
57/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luiskaan tuollainen alentava suhtautuminen

Vierailija
58/128 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset minkä kokoisia kaluja teille on tullut vastaan ihan oikeasti 

Sika! Eikä kerrota!

Vihaamme miehiä ja kikkeleitä!

Vierailija
59/128 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela-korttiin pitäisi merkitä virallisessa mittauksessa mitattu pituus ja paksuus sekä lisätä kuva. Ja kortti sitten kaulaan roikkumaan ensitreffeillä.

Vierailija
60/128 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko ap kuvan tisseistäsi. Katsotaan kelpaako ne meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi