Pettymys taas miehen varustukseen
Tapasin ihanan miehen ja ollaan tapailtu nyt pari viikkoa. Vihdoin sitten eilen alettiin pussailee ja harrastaa seksiä . Olin aivan märkä kun suudeltiin . Riisuin miehen housut ja aloin ottamaan suihin . Järkytys oli melkoinen kun housuista löytyi pieni katkarapu . Löysänä vaan muutaman sentin ja kovana ehkä 10cm. Seksi oli surkeaa ja ohi muutamassa sekunnissa . Mies meni tyytyväisenä tupakille mutta itsellä meni maku täysin. Miten nyt voin kertoa ettei kiinnosta enää nähdä ? En kuitenkaan voi tyytyä pieneen munaan ja huonoon seksiin . Exällä oli noin 17cm ja paksu niin ero on melkoinen .
N33
Kommentit (128)
Itselläni on n. 4 cm ja kovana n. 10 cm.Ei ole vielä kukaan nainen kieltäynyt.Eipä noita naisia montaa ole ollut, 18 vuotiaasta asti ollut yhdessä ja 3 lastakin olen päässyt tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin tämän. Allani on ollut monia kokeneita tyttöjä, pari itseään täynnä olevaa influensseriakin. Kun alkavat saamaan kunnolla munaa, ovat ihan että WHAAAT. Sitten kun se ei lopu vaan jatkuu, alkaa olla jo squirtitkin lähellä. Keskipitkä ja paksu temmi on jokanaisen oikeus edes kerran elämässä kokea. M46
Varmasti, voi kun voisi itsekin tyydyttää naistani noin. Kumppanin kanssa ole ollut kohta vuoteen seksiä. Itselläni todella pieni ja laukean aina puolessa minuutissa
Mitä se kertoo, kun täällä miehet alapeukuttavat miehille tarkoitettua seksiopastusta naisten nautintoon? Aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienivehkeisimmät kohtaamani miehet ovat kuitenkin itselläni olleet kuitenkin siellä parhaassa päässä seksikokemuksia. Itsevarmuutta uhkuen TODELLA näppärät sormet ja/tai taidokas kieli ja muut otteet, ah. Se saa aikaan halun tehdä vastaavasti oman puolensa toisen tyydyytämiseksi sopivia keinoja käyttäen. Riittävän kiihottuneena (ja saaneena) se pienikin kulli sitten tuntuu ainakin musta ihastuttavalta.
Joo, tuntuuhan sellaisella varmaan pillu kuin pillu väljältä, mutta useimmat ovat löytäneet sen parhaan tavan ja asennon jossa sitten itsekin nauttivat yhdynnästä.
-Pienikulliset miehet ovat yleensä aika kaukana itsevarmasta (syitä ei tarvitse kaukaa etsiä)
-Pieni kulli ei oikein tunnu miltään
-Pienellä kullilla se pillukaan ei varmaan tunnu miltään
-Itseäni ei oikein kiinnosta lähteä hoitelemaan jotain säälittävää nysää miehen jalkojen välissä, ja semmoinen kaninylkytys päällä, jota pienimunaiset usein harrastavat on jotenkin cringe, varsinkin kun mies on punainen ja hikoilee ja yrittää löytää jotain sopivaa kohtaa hangatakseen kun tuntumaa ei selkeästi ole. Itse makaan paikoillani ja yritän pidätellä naurua, mutta en tuosta kyllä mitään saa. Ihmettelen kovasti, mitä itse saat
Luulen että oon kohdannut vaan sellaisia jotka ovat onnistuneet hankkiutumaan sinuiksi asian kanssa ja löytäneet sit niitä tapoja jotka naiseen toimii.
Kyllä mä viitsin hoidella sellaisen tyypin pientäkin kullia joka on just järkänny mulle vaikka sormin mieletöntä nautintoa.
Ei oo niin vakavaa, elämä.
Nii joo.. N40+
Miten hoitelet? Kahdella sormella jotain minitomaatin kokoista siellä karvojen välissä?
Minusta tuo on lähinnä ällöttävää. No, kukin tyylillään.
Juu, onneksi meitä on moneen lähtöön. Nautitaan kaikki omista jutuista. Itselleni ainakin avoin ja lämmin suhtautuminen kaikenlaisiin kehoihin ja kulleihin on tuonut vaan iloa elämään.
Ei tarvi ihmetellä mistä niitä itsevarmuuteen liittyviä harmeja kumpuaa, kun pitää ällötystään julistaa. Etsi sinä sitten niitä "parempia" ihmisiä
Okei. Eli ihan samantekevää, onko se seksikumppani kuinka ruma ja lihava tahansa, haiseeko pahalta ja millaiset värkit sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on n. 4 cm ja kovana n. 10 cm.Ei ole vielä kukaan nainen kieltäynyt.Eipä noita naisia montaa ole ollut, 18 vuotiaasta asti ollut yhdessä ja 3 lastakin olen päässyt tekemään.
Niin, siis olet ollut yhden naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo, kun täällä miehet alapeukuttavat miehille tarkoitettua seksiopastusta naisten nautintoon? Aika paha.
Ainoa, mitä näen alapeukutettavan on klitoriskaakattajan jankkaus. Tunnettu palstahullu jo vuosien takaa, jota sietääkin alapeukuttaa.
Kerran törmäsin samaan ja kyllähän sitä järkyttyi! Mutta mua vaan säälittää kun tajusin, että kehitys on jäänyt lapsen asteelle ja murrosiän hormonihoidoilla se olis voitu saada tavallisen kokoiseksi. Se on varmasti miehelle hirveä juttu; mitään et sille voi. Paitsi: opetella taitavaksi kielimieheksi ja dildojen käyttäjäksi. Kun naisesta muutoin pidetään huolta sängyssä, ei pippelin mitat haittaa enää lainkaan! Pikkusen armollisuutta, naiset!
Vierailija kirjoitti:
Kerran törmäsin samaan ja kyllähän sitä järkyttyi! Mutta mua vaan säälittää kun tajusin, että kehitys on jäänyt lapsen asteelle ja murrosiän hormonihoidoilla se olis voitu saada tavallisen kokoiseksi. Se on varmasti miehelle hirveä juttu; mitään et sille voi. Paitsi: opetella taitavaksi kielimieheksi ja dildojen käyttäjäksi. Kun naisesta muutoin pidetään huolta sängyssä, ei pippelin mitat haittaa enää lainkaan! Pikkusen armollisuutta, naiset!
Tätä miettinyt itsekin ja oon todella katkera kun on niin pieni. Syö sisältä aika kovasti kun kumppani ei halua seksiä ja itsellä kuitenkin himoja on. Ymmärrän kyllä kumppaniani että kun minusta ei mitään saa niin sillon ei haluakaan minua. Ei ne sormet, suu, dildot oikeaa munaa korvaa. Tylsää se niillä on joka kerta leikkiä.
Ainoa, mitä näen alapeukutettavan on klitoriskaakattajan jankkaus. Tunnettu palstahullu jo vuosien takaa, jota sietääkin alapeukuttaa.
Tyypillistä miehen lausumaa naisesta, joka ainoastaan puhuu oman seksualisuutensa puolesta. Kaikintavoin yrittää mies tällöin haukkua naista hulluksi, mutta todistaakin oman idiotisminsa.
Sun olisi pitänyt kysyä etukäteen vehkeen koosta. Sinkkuaikoina kysyin itse aina ennen hommailuja että minkäkokoista housuista löytyy. Osa oli yllättynyt kysymyksestä, osa tyytyväinen, mutta kaikki vastasivat eikä kukaan valehdellut.
Parin pettymyksen jälkeen aloin kysymään ihan suoraan. Sanoin myös että ei tarvitse kertoa mitään senttimäärää vaan ihan vain oma arvio siitä onko se keskimääräisen kokoinen vai paljon pienempi.
Itse en noiden pienten kanssa touhunnut ollenkaan vaan nähtyäni/koskettuani sanoin että muutin mieleni. Ei kannata harrastaa sellaisen kanssa jonka kanssa ei halua. Kieltäytyä voi missä vaiheessa tahansa.
T:isovehkeinen n42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on n.13cm ja nykyinen nainen ei ole sanonu siitä ääneen mitään mutta välillä tuntuu ettei ole riittävä
Jos on sanonut klassisen "se on sopiva just mulle", niin on sanonut sinulle nätisti, että pienihän se on.
Ei ole totta. Mä sanon miehelleni usein että hän on juuri minulle juuri sopiva, ja koko on todellakin riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta varoittaa mikromunasta etukäteen.
Kerran mäkin tollaiseen törmäsin ja oli suuri järkytys.
Kerran kävi niin etten löytänyt mikkäänlaista vehjettä, edes klitoriksen kokoista. Ulkona piti kesäyössä panna mut ei ollutkaan vehkeitä.
Hienoa nähdä miten naiset osaa vaatia ja ei tyydy mihinkään pieneen prinssi nakkiin
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suomen puolustusvoimissa opeteta nuoria miehiä tyydyttämään naista. Olis oikein otollinen paikka joka tavoittaisi valtavan määrän nuorukaisia. Eli opettaisi naisen anatomiaa ja toimintaa seksissä, ei vain sitä miehen omaa sisään ulos tyydytystä.
Tässä olis loistava idea! Koulussahan opetetaan vain sen miten mies panee, ja siihen kortsu. Siinä se, naisen nautinnosta ei yleensä sanaakaan.
Olen pahoillani, että sinä et siitä kullin liikkeestä pimpsassa saa orgasmia. Varsin moni nainen kuitenkin saa.
Vierailija kirjoitti:
Ekaks kerrot järkyttyneesi pienestä munasta ja sitten sanot lopussa, ettei haittaa ollenkaan, koita nyt päättää!!!
Minä en ainakaan enää millään pikkuisella rupea leikkimään kun siitä ei vaan saa sellaista tyydytystä. Pikku pippelit yleensä vielä laukeaakin nopeasti. Ei vaan sytytä milläänlailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienivehkeisimmät kohtaamani miehet ovat kuitenkin itselläni olleet kuitenkin siellä parhaassa päässä seksikokemuksia. Itsevarmuutta uhkuen TODELLA näppärät sormet ja/tai taidokas kieli ja muut otteet, ah. Se saa aikaan halun tehdä vastaavasti oman puolensa toisen tyydyytämiseksi sopivia keinoja käyttäen. Riittävän kiihottuneena (ja saaneena) se pienikin kulli sitten tuntuu ainakin musta ihastuttavalta.
Joo, tuntuuhan sellaisella varmaan pillu kuin pillu väljältä, mutta useimmat ovat löytäneet sen parhaan tavan ja asennon jossa sitten itsekin nauttivat yhdynnästä.
-Pienikulliset miehet ovat yleensä aika kaukana itsevarmasta (syitä ei tarvitse kaukaa etsiä)
-Pieni kulli ei oikein tunnu miltään
-Pienellä kullilla se pillukaan ei varmaan tunnu miltään
-Itseäni ei oikein kiinnosta lähteä hoitelemaan jotain säälittävää nysää miehen jalkojen välissä, ja semmoinen kaninylkytys päällä, jota pienimunaiset usein harrastavat on jotenkin cringe, varsinkin kun mies on punainen ja hikoilee ja yrittää löytää jotain sopivaa kohtaa hangatakseen kun tuntumaa ei selkeästi ole. Itse makaan paikoillani ja yritän pidätellä naurua, mutta en tuosta kyllä mitään saa. Ihmettelen kovasti, mitä itse saat
Luulen että oon kohdannut vaan sellaisia jotka ovat onnistuneet hankkiutumaan sinuiksi asian kanssa ja löytäneet sit niitä tapoja jotka naiseen toimii.
Kyllä mä viitsin hoidella sellaisen tyypin pientäkin kullia joka on just järkänny mulle vaikka sormin mieletöntä nautintoa.
Ei oo niin vakavaa, elämä.
Nii joo.. N40+
Miten hoitelet? Kahdella sormella jotain minitomaatin kokoista siellä karvojen välissä?
Minusta tuo on lähinnä ällöttävää. No, kukin tyylillään.
Juu, onneksi meitä on moneen lähtöön. Nautitaan kaikki omista jutuista. Itselleni ainakin avoin ja lämmin suhtautuminen kaikenlaisiin kehoihin ja kulleihin on tuonut vaan iloa elämään.
Ei tarvi ihmetellä mistä niitä itsevarmuuteen liittyviä harmeja kumpuaa, kun pitää ällötystään julistaa. Etsi sinä sitten niitä "parempia" ihmisiä
Okei. Eli ihan samantekevää, onko se seksikumppani kuinka ruma ja lihava tahansa, haiseeko pahalta ja millaiset värkit sillä on?
Nii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä miettinyt itsekin ja oon todella katkera kun on niin pieni. Syö sisältä aika kovasti kun kumppani ei halua seksiä ja itsellä kuitenkin himoja on. Ymmärrän kyllä kumppaniani että kun minusta ei mitään saa niin sillon ei haluakaan minua. Ei ne sormet, suu, dildot oikeaa munaa korvaa. Tylsää se niillä on joka kerta leikkiä.
Jos heteroseksi seksi on sitä, että pelkästään vuorotellen räpelletään toisten klitorista tai klitoriksen kokoista penistä, jätän väliin. Satisfyer on siinä hommassa sitä paitsi miehen sormia paljon parempi. Omat sormet myös.
Vierailija kirjoitti:
Sun olisi pitänyt kysyä etukäteen vehkeen koosta. Sinkkuaikoina kysyin itse aina ennen hommailuja että minkäkokoista housuista löytyy. Osa oli yllättynyt kysymyksestä, osa tyytyväinen, mutta kaikki vastasivat eikä kukaan valehdellut.
Parin pettymyksen jälkeen aloin kysymään ihan suoraan. Sanoin myös että ei tarvitse kertoa mitään senttimäärää vaan ihan vain oma arvio siitä onko se keskimääräisen kokoinen vai paljon pienempi.
Itse en noiden pienten kanssa touhunnut ollenkaan vaan nähtyäni/koskettuani sanoin että muutin mieleni. Ei kannata harrastaa sellaisen kanssa jonka kanssa ei halua. Kieltäytyä voi missä vaiheessa tahansa.T:isovehkeinen n42
Olen kysellyt samaa kysymystä naistilta. Jokainen saanut ihme kilarit!
Miksei Suomen puolustusvoimissa opeteta nuoria miehiä tyydyttämään naista. Olis oikein otollinen paikka joka tavoittaisi valtavan määrän nuorukaisia. Eli opettaisi naisen anatomiaa ja toimintaa seksissä, ei vain sitä miehen omaa sisään ulos tyydytystä.
Tässä olis loistava idea! Koulussahan opetetaan vain sen miten mies panee, ja siihen kortsu. Siinä se, naisen nautinnosta ei yleensä sanaakaan.