Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milla tavalla sinulla häitäsi puitaisiin täällä, jos

Vierailija
28.05.2007 |

olisitte osallistuneet Satuhäät-ohjelmaan ja olisitte antaneet kuvata häänne ja häävalmistelunne telkkariin?

Mitä siis ihmiset täällä puhuisivat häistänne? Tulisiko positiivisia vai negatiivisia kommentteja ja mihin liittyen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti oikein, yksikään av-mamma ei ollut mun häissä ja silti nekin poljettiin maanrakoon.

Vierailija
2/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mentäisiin ja ne kuvattaisiin ne olisi varmaan av:n mielestä junteimmat häät ikinä :-)

Ei olisi kirkkoa eikä valkoista pukua. Ei mitään leikkejä, tuskin edes tanssia.

Vieraita olisi korkeintaan 50 ja häät luultavasti meillä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissämme oli yksi lapsi, mieheni tytär, joka toimi morsiusneitona. Kummasteltaisiin myös sitä, kuinka ahtaissa tiloissa jotkut yrittääkin viettää häitä. Morsian ei ollut kutsunut kaikkia sisaruksiaan ja morsiamen isä ei vaivautunut tulemaan paikalle, vaikka oli kutsuttu. Ihan oikein sille morsiamelle!

Vierailija
4/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no joo, ne häät kun näkisi, joita täällä ei haukuttaisi lyttyyn.

Vierailija
5/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luultavasti se olisi saanut arvostelua, että marssin alttarille pitkä huntu hulmuten, vaikka kaksi lastakin jo oli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi