Pahinta on yksinäisyys
Elät sinkkuna vuodesta toiseen. Ei edes kavereita, ei treffejä. Ei mitään.
Joka kevät haaveilee, että jospa tänä kesänä löytyisi oma rakas. No ei löytynyt, kesä on ohi. Syksy tulee ja sen jälkeen kylmä ja pimeä talvi.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nautin yksinäisyydestä. Olen koko ikäni ollut sinkku koska pärjään sinkkuna hyvin.
Osaan kotityöt, käyn töissä ja sijoitan ylimääräiset rahat. Minulle ei tule muuta kuin seksi mieleen mihin naista tarvitsen mutta oma käsi riittää hyvin.
M34
Mut et oo ikinä harrastanut seksiä toisen kanssa? N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nautin yksinäisyydestä. Olen koko ikäni ollut sinkku koska pärjään sinkkuna hyvin.
Osaan kotityöt, käyn töissä ja sijoitan ylimääräiset rahat. Minulle ei tule muuta kuin seksi mieleen mihin naista tarvitsen mutta oma käsi riittää hyvin.
M34
Olen nuorempana, nyt noin 10v ilman seksiä naisen kanssa. Oma käs ja flesu riittää hyvin.
M34
Vierailija kirjoitti:
M34
Kylläpä olet surullinen ja kenties jopa psykopaattinen yksilö. Läheisyys ja yhteisö ovat ihmisen tärkeimpiä perustarpeita,mutta jos olet jäänyt niitä ilman ikäsi,sille on varmasti jokin syy. Raha ei ole rakkautta,mutta mitäpä sinä siitä tosiaan tietäisit..Jos oma nyrkkisi korvaa sinulle naisen, ei sinua kenenkään todella kenenkään tarvitsekaan kaivata,pikemminkin karttaa. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Olen nuorempana, nyt noin 10v ilman seksiä naisen kanssa. Oma käs ja flesu riittää hyvin.
M34
Ok. Jäin siis siksi miettimään et jos on joskus ollut seksiä ni vois olla siksi vaikeampaa olla ilman, ehkä? En tiedä. Oon samanikäinen mut mulle seksi kuuluu parisuhteeseen ni siksi jaksan oottaa josko se oma tyyppi joskus tulisi vastaan. Jos sitä nyt ei x-aikaan mennessä kuulu ni sitten pitää miettiä :D N
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta nautin yksinolosta. Ihanaa nukkua yksin ja vapaapäivinä tehdä mitä lystää. On joitakin ystäviä, mutta parasta on oma seura. Nuorena oli parisuhteita enkä ollut niissä onnellinen. Olen kai introvertti. Elämäni on täynnä harrastuksia joita teen yksin. Pidän ihmisistä ja osaan jutella kaikkien kanssa,mutta en kaipaa seuraa.
"En kaipaa seuraa" suomennettuna: ahdistun ja uuvun sosiaalisesta kanssakäymisestä,koska minulla on käsittelemättömiä ongelmia ja olen epäsosiaalinen niiden vuoksi(minua ei ymmärretä,mikä taas on muiden ongelma). Hyvä,että pärjäät traumojesi kanssa,mutta älä selitä,että olet onnellinen täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kun alkaa harjoittamaan okkultismia ja tutkimaan "kuoleman" tuolla puolen olevia salaisuuksia, niin sitä alkaa eläytymään ja nauttimaan pimeydestä ja synkkyydestä. Täytyy ensin hyväksyä radikaalisti elämän turhuus. Kun on opiskellut tarpeeksi, voi etsiä esoteerisista piireistä liittolaisia ja liittyä kulttiin.
Nuorena luin yliluonnollisista jutuista ja oli kotona yksi kirja. Mistä saman tyyppisiä ihmisiä tapaa? Olen harrastanut taidetta ja näen paljon unia.
Minkälaisia deittipalveluita olette käyttäneet? Onko eroja, hyvät tai huonot? Vai muuten vaan sattumaa, ketä siellä sattuu olemaan. Huvittavaa kyllä, minulle suositeltiin vaakatasossa suoritettavaa liikuntaa, kuten uinti tai voimistelu. Tässä yhteydessä vähän saa eri merkityksen …
M34