Siis ootteko te onnellisia suhteissanne?
Kommentit (15)
Olen onnellinen nyt ja ollut jo vuosia. Exän kanssa en ollut onnellinen oikeastaan koskaan. Olin hänen kanssaan 20 vuotta. Enpä tiennyt paremmasta.
Samma här. Ihana mies. Luottamus molemminpuolista ja pidämme huolta toinen toisistamme.
Olen. Minä 55v ja mies 61v. Yhdessä vuodesta -92.
Olen ollut onnellinen jo neljännesvuosisadan. En olisi nuorena ikinä uskonut saavani noin ihanaa, empaattista, hauskaa ja kaunista vaimoa.
En ole onnellinen, enkä onneton suhteen ansiosta. Mies ei tuo mitään iloa elämääni, mutta on siedettävä. Jakaa laskut ja on hyvä isä lapsille. Enkä kyllä kaipaisikaan mitään romantiikkakuvioita. Olen sellaiseen aivan liian väsynyt.
Kyllä olen. Meillä on samat arvot ja tavoitteet. Viihdytään yhdessä ja jutellaan paljon. Joka päivä pussataan ja halataan.
En ole. Olen onnellinen vain silloin kun olemme yhdessä. Erossa olo on yhtä tuskaa, kun tiedän hänen miettivän ja kyseenalaistavan suhdettamme ja minä taas olen täysin hurahtanut. Häneltä saan kaipausviestejä vain max päivän tai kaksi tapaamisemme jälkeen. Sitten hänen tunteensa taas katoaa jonnekin.
En olisi suhteessa joka tekee onnettomaksi, joten joo, lähtökohtaisesti parisuhteissa ollaan onnellisia, muuten oltaisiin eronneita. Aika harva on niin hölmö, että pysyy huonossa suhteessa kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen onnellinen vain silloin kun olemme yhdessä. Erossa olo on yhtä tuskaa, kun tiedän hänen miettivän ja kyseenalaistavan suhdettamme ja minä taas olen täysin hurahtanut. Häneltä saan kaipausviestejä vain max päivän tai kaksi tapaamisemme jälkeen. Sitten hänen tunteensa taas katoaa jonnekin.
Ja hän on siis nainen. Ailahtelevainen on naisen luonto.
Olen ihan onnellinen kyllä. Toki välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Yleensä pitkään suhteeseen mahtuu kaikenlaista ja tiedostan että avioliittoon kuuluu muutakin kuin sitä vaaleanpunaista hattaraa. Ja tärkeää on se, että olen ymmärtänyt että lähtökohtaisesti vastaan itse omasta onnellisuudestani ja jos vaikka miehellä on kiireisempi vaihe töissä, omia huolia ja stressiä, mitä ikinä ja mun täytyy pitää huolta siitä että mä teen itse (ja lasten kanssa toki) niitä asioita, joista nautin ja tykkään, ja että en voi sitä omaa onnellisuutta rakentaa miehen varaan. Tietenkin niitä hyviä ja onnellisia hetkiä pitää olla myös miehen kanssa mutta silloin kun niitä on vähemmän niin en jää odottelemaan milloin mies pystyy panostamaan suhteeseemme sen verran kuin toivoisin vaan sitten minä (ja lapset) teen ja menen ja nautin.
Isossa kuvassa olen onnellinen. Mutta pitkässä parisuhteessa lapsiperheen ruuhkavuosissa ei aina ole aikaa onnellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
En olisi suhteessa joka tekee onnettomaksi, joten joo, lähtökohtaisesti parisuhteissa ollaan onnellisia, muuten oltaisiin eronneita. Aika harva on niin hölmö, että pysyy huonossa suhteessa kovin pitkään.
Aika paljon niitä hölmöjä tuntuu kyllä olevan...Surullista toki silti.
Sanoisin että 80/20 tai jopa 90/10 eli kyllä.
Meillä on hyvä kumppanuussuhde, arvostusta ja rakkautta. Hyvä elämä kaikin tavoin
Mä olen. Ihana mies mulla.
🇺🇦🇮🇱