Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta on yksinäisyys

Vierailija
04.09.2026 |

Elät sinkkuna vuodesta toiseen. Ei edes kavereita, ei treffejä. Ei mitään. 

Joka kevät haaveilee, että jospa tänä kesänä löytyisi oma rakas. No ei löytynyt, kesä on ohi. Syksy tulee ja sen jälkeen kylmä ja pimeä talvi. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys musertaa tänään minuakin alleen. Huomenna pitäisi taas jaksaa esittää että kaikki on hyvin. Tänään itken itseni uneen.

Vierailija
22/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta nautin yksinolosta. Ihanaa nukkua yksin ja vapaapäivinä tehdä mitä lystää. On joitakin ystäviä, mutta parasta on oma seura. Nuorena oli parisuhteita enkä ollut niissä onnellinen. Olen kai introvertti. Elämäni on täynnä harrastuksia joita teen yksin. Pidän ihmisistä ja osaan jutella kaikkien kanssa,mutta en kaipaa seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöt on kamalia, silloin yksinäisyys piinaa eniten ja saapuva pimeys vielä korostaa yksinäisyyttä sekä yöinen hiljaisuus, itse pidän aina jotain valoa päällä, en vaan "uskalla" nukkua täysin pilkko pimeässä, onhan se naurettavaa mutta en voi sille mitään, yksinäisyys hyökkää kimppuun noin kuvainnollisesti.

Sama juttu!

Vierailija
24/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden yksin matkoille, kuten taas tänä syksynä. En edes vierasta huonekaveria huoli. Olen hyvin sosiaalinen, mutta on ihanaa olla yksin huoneessa tai kotona. Olen vanha leski.

Vierailija
25/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöt on kamalia, silloin yksinäisyys piinaa eniten ja saapuva pimeys vielä korostaa yksinäisyyttä sekä yöinen hiljaisuus, itse pidän aina jotain valoa päällä, en vaan "uskalla" nukkua täysin pilkko pimeässä, onhan se naurettavaa mutta en voi sille mitään, yksinäisyys hyökkää kimppuun noin kuvainnollisesti.

Sama juttu!

Mä teen välillä tyynyistä ja peitoista pesän mihin pääsee piiloon ja turvaan. Lisäksi nukun tosi usein sohvalla enkä tiedä miksi siinä on helpompi ja turvallisempi nukahtaa. 

Vierailija
26/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Mä teen välillä tyynyistä ja peitoista pesän mihin pääsee piiloon ja turvaan. Lisäksi nukun tosi usein sohvalla enkä tiedä miksi siinä on helpompi ja turvallisempi nukahtaa. 

Tiedän täsmälleen tuon tunteen! Osaa olla jotenkin rennommin, eikä ole sellaista pakon tuntua. Varsinkin lapsena menin usein sohvalle, jos en saanut sängyllä unta.

Vierailija
27/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmolelu kainaloon. Tee peiton alle lämmin pesä, vaikka 2 peittoa päällekäin. Sammuta valo, pimeys ei ole vihollinen. Sitten laitat puhelimen youtubesta jonkun rauhoittavan videon päälle johon nukahdat. Siellä on kaikenlaista mukavaa valtameren aaltojen loisketta, takkatulen ääntä, sadetta yms jotka rauhoittavat.

Vierailija
28/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä pikkuhiljaa että pääset aurinkoon kun kaamos on pahimmillaan, seuramatkalle missä on muita suomalaisia matkakumppaneita. Kummasti auttaa. Huonekaveriksi saa halutessaan jonkun ja kustannukset hotellihuoneessa puolittuu.

On jotain mitä odottaa ja  ryhmässä on turvallista ja seurallista matkustaa. Kokeile, et häviä mitään.

Vierailija
29/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Tämä kolahti. Minullakin on 2 peittoa ja 3 tyynyä johon käperryn ja vedän peitot tosi tiukkaan ympärille, eli "paketoidun" niiden sisälle ja KUVITTELEN olevani turvassa, olen aikuinen ja näin kirjoittamalla kehtaan sen tunnustaa, päiväaikaan minua pidettäisi mielenvikaisena, onneksi en ole mutta tämä on aivan taivaan tosi että näin nukun turvallisesti kun en oikein osaa sanoittaa tarkalleen ottaen mitä pelkään, sitä yksinäisyyttä sitten varmaan ikäänkuin se olisi jokin kamala hahmo. 

Vierailija
30/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsot ei löydä sitä omaa rakasta. Rimaa alas niin sitten löytyy.

Vierailija
31/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Moni tykkää nukkua sohvalla, vaikka olisi parisuhteessakin, niin moni saa nukuttua sohvalla paremmin ja se on ihan ok.

Vierailija
32/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene tinderiin? Siellä on paljon porukkaa ja kaiken ikäistä. Toki kannattaa katsoa, että minkälaisia viestejä tulee, ettei ole huijari. Sieltä voi löytää ystäviäkin. 

Vierailija
33/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tehnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa tilanteen muuttamiseksi? Ootko valmis menemään hieman epämukavuusalueelle (tarkoitan siis omien käytösmallien miettimistä, uusien juttujen kokeilemista jne.)? Jos oot todennut että nykyinen elämäntyyli ei tuo elämään uusia ihmisiä, niin mikset kokeilisi tehdä jotain toisin? Vaikka saisit 20 pakit niin 21 kerta voi olla jotaib muuta. 

Vierailija
34/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole treffejä kun ujous ja ehkä heikko taso vaikuttaa myös. On minulla kuitenkin kavereita ja hyviä sellaisia ihan kouluajoista asti. Uudella paikkakunnalla myös hyviä työkavereita. Seurustelu ei ole onnistunut kun on vaikea ollut aina päästää ihmisiä lähelle. Pelottaa olla muuta kuin kaveri.

Oletko mies vai nainen?

Ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
35/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä elo on nykyään. Aika monella. Et ole yksin.

Vierailija
36/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempaa on huono seura

Vierailija
37/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ei kavereita ei Parisuhdetta sukulaiset asuu kaukana... Vaikeinta on tutustua aikuisiällä muihin 

Vierailija
38/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan upeaa olla yksin ja saa olla rauhassa 😌

Vierailija
39/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin päätin keväällä, että hitto saa riittää tää yksi olo, mä haluan poikaystävän.

Ei oikein tunnu etenevän. Tai varmasti sais jotain, mutta kun kuitenkin pitäs olla jotain yhteistäkin ja mielellään vielä kunnioittaa ja ihailla sitä toista.

Kukaan toinen ihminen ei voi sinua rakastaa ehjäksi vaikka kuinka koittaisi. Se työmaa sinun pitää selvittää ihan itse.

Vierailija
40/47 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on pakko olla jos on ruma niin elämästä tulee automaattisesti yksinäistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä