Suomeen lentänyt venäläinen drooni. Onko Suomi sodassa nyt?
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin. Päästäisi tästä paska maasta eroon.
Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.
En piileskele missään. Ihan tässä parvekkeellani stadissa istuksin. Tervetuloa vaan kokeilemaan vaikka heti. Ota pyörätuoli mukaan niin pääset vielä poiskin.
Miksi stadissa istuksit jos olet kerran Britti joka ei halua olla missään tekemisissä Suomen kanssa?
Olen kylläkin ihan eri henkilö josta nyt puhut. En ole koskaan edes käynyt Britanniassa, idiootti.
Se sikarutto on jo afrikkalaisilla. Eikö heidät pitäisi toimittaa jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotenkin surullista todeta että suomalaisten miesten mielessä pyörii vaan Igor, Svetlana, kaali, viha, babyshka ja vodka sekä uskomus, että toisinajattelijat ovat maksettuja. Ottamatta siis kantaa nyt mihinkään muuhun. Siis se ahdasmielisyys, tunkkaiset jutut. Pitäisi olla paremmat argumentit, eihä kukaan ota tuollaista lapsellisuutta tosissaan.
Jos haluatte puolustaa Suomea teillä pitäisi kyllä olla parempi ulosanti. Keksisitte jotain modernimpaa.
Iigoreista horisevat ovat kehitysvammaisen tasolla kulkevia luiskaotsia, joita on häviävän pieni vähemmistö suomalaisista. Mutta ikävä kyllä jotkut heistä ovat näissä ketjuissa jatkuvasti päivystämässä ja häiriköimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Igorin hokija on kyllä hemmetin nolo tapaus. Et edistä mitään asiaa nolaamalla itsesi tuolla tavalla. Ihan oikeasti, keksisit jotain muuta kun tuon ummehtuneen lauseen kuten muutkin sinulle jo sanoi. Saat normaalit isänmaalliset ihmiset näyttämään ihan idiooteilta ja junteilta tällä Igor hokemallasi.
Igor yrittää vedota jalompiin tunteisiin, puhua järkeä. Igor päätti vaihtaa taktiikkaa.
Sama on toistunut satoja kertoja viimeisen neljän vuoden aikana. Tähän aikaan se yrittää tuota taktiikkaa kunnes siltä menee taas hermot ja palstan sulkeutumiseen mennessä se taas raketoi ja alkaa riehumaan ihan toden teolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä omasta mielestään sotii jo meitä vastaan.
Harmi vaan kun kukaan ei haluaisi sotia venäjän kanssa, mutta ei ne osaa hakea huomiota mitenkään muuten.Kyllä se oli Suomi, joka aloitti tämän sodan jo vuonna 2022 aloittaessaan Ukrainan aseistamisen ja osallistuessaan taloussaartoon Venäjää vastaan.
Suomen ja Venäjän välit oli kunnossa kunnes Suomi pilasi kaiken.
Saksan ja R y s s i e n välit oli kunnossa ja Saksa päätti auttaa r y s s i ä aloittamalla operatio barbarossan, jonka tarkoituksen oli tuoda lahjoja. MUTTA R Y S S Ä T ALKOIVAT AMPUA SAKSALAISIA 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin. Päästäisi tästä paska maasta eroon.
Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.
En piileskele missään. Ihan tässä parvekkeellani stadissa istuksin. Tervetuloa vaan kokeilemaan vaikka heti. Ota pyörätuoli mukaan niin pääset vielä poiskin.
Miksi stadissa istuksit jos olet kerran Britti joka ei halua olla missään tekemisissä Suomen kanssa?
Olen kylläkin ihan eri henkilö josta nyt puhut. En ole koskaan edes käynyt Britanniassa, idiootti.
Samat kirjoitusvirheet teillä kuitenkin on ja molemmat käytätte samoja hokemia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotenkin surullista todeta että suomalaisten miesten mielessä pyörii vaan Igor, Svetlana, kaali, viha, babyshka ja vodka sekä uskomus, että toisinajattelijat ovat maksettuja. Ottamatta siis kantaa nyt mihinkään muuhun. Siis se ahdasmielisyys, tunkkaiset jutut. Pitäisi olla paremmat argumentit, eihä kukaan ota tuollaista lapsellisuutta tosissaan.
Jos haluatte puolustaa Suomea teillä pitäisi kyllä olla parempi ulosanti. Keksisitte jotain modernimpaa.
Iigoreista horisevat ovat kehitysvammaisen tasolla kulkevia luiskaotsia, joita on häviävän pieni vähemmistö suomalaisista. Mutta ikävä kyllä jotkut heistä ovat näissä ketjuissa jatkuvasti päivystämässä ja häiriköimässä.
Joo en mä kyl sitä kirjottanu mihi se väkivalta fantasia vastaus ilmesty. Stadissa mä oon kyl syntyny mut en mä siel oo ainakaa 20 vuotee istuksinu yhtää missää.
- Se britti jonka joku vähä-älynen sotki tähä.
Vierailija kirjoitti:
I I G O R I A
V I T U T T A A🤣🤣🤣😂😆😁😆😅😆😁😆🤪😂😆😂😆😂😄😆😁😆😅🤣😂😆😆😆😅😁🤣🤪😅😅😅😅😂😅😁😅😅😆🤣🤣😅😅😆
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Joo en mä kyl sitä kirjottanu mihi se väkivalta fantasia vastaus ilmesty. Stadissa mä oon kyl syntyny mut en mä siel oo ainakaa 20 vuotee istuksinu yhtää missää.
- Se britti jonka joku vähä-älynen sotki tähä.
Mitä jos menisit ja nukkuisit tuon vajaamielisen pääsi selväksi.
Se eri britti neek eri
Minä en halua olla missään tekemisissä suomalaisten kanssa koska olen stadilainen britti joka istuu stadissa mutta en ole vuosiin ollut missään tekemisissä Suomen kanssa!
- brittiläinen eri
Kun venäläinen paperitiikerilennokki uppoaa Itämereen niin kannattaa lähinnä esittää nauravat moitteet isojen hampaiden kera. Samaan moitteeseen voi liittää isommat syytteet sotarikoksista.
Kyllä Aleksi tämän homman osaa. Venäjähän on aivan raivona jo nyt Aleksille. Lähinnä tämä huvittaa.
Veren määrä mitä joudumme vuotamaan on vakio. Joten ei ole mitään syytä olla pää pensaassa. Täysi höyry päälle vaan. Niin se edellisellä kerrallakin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I I I I G O O O O O O R
VIDUTTAAKO KUIN PIENTÄ ORAVAA 🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿
Vierailija kirjoitti:
Ensihätään itätrolli kiistää olemassaolonsa. Ei liene yllätys?
Olet vainoharhainen. Hakeudu hoitoon. Sinä et puolusta Suomea, vaan omaa typerää horjuvaa minääsi. Sinulla ei ole elämässä mitään muuta, kuin tuo typerä jankutus. Taidat olla autisti. T. upseeri, eläkkeellä
En pistä pahakseni jos syttyy. Sen verran hävettää hallituksen touhut että eiköhän voida pyyhkäistä koko paska vaan maan tasalle. Mihin sellaista maata tarvitaan joka vihaa, nöyryyttää, halveksii ja ryöstää omaa kansaansa? Ei eroa mielestäni siitä venäjästä tippaakaan joten mitä väliä jos tästä venäjä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vainoharhainen. Hakeudu hoitoon. Sinä et puolusta Suomea, vaan omaa typerää horjuvaa minääsi. Sinulla ei ole elämässä mitään muuta, kuin tuo typerä jankutus. Taidat olla autisti. T. upseeri, eläkkeellä
Taidat olla autisti!
T. upseeri, eläkkeellä, britti, stadista, ei halua olla suomen kanssa missään tekemisissä, eri
Vierailija kirjoitti:
En pistä pahakseni jos syttyy. Sen verran hävettää hallituksen touhut että eiköhän voida pyyhkäistä koko paska vaan maan tasalle. Mihin sellaista maata tarvitaan joka vihaa, nöyryyttää, halveksii ja ryöstää omaa kansaansa? Ei eroa mielestäni siitä venäjästä tippaakaan joten mitä väliä jos tästä venäjä tulee?
Ime munaa I G O R 😁😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä puutut tähän keskusteluun? Mitä on taustalla kannanotossasi? Vai kohdistuiko viittaukseni juuri sinuun?
Igor yrittää vedota jalompiin tunteisiin, puhua järkeä. Igor päätti vaihtaa taktiikkaa.