Suomeen lentänyt venäläinen drooni. Onko Suomi sodassa nyt?
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii puolustus. Joka drooni suoraan tontiin. :D Ihan hyvin voi suosiolla nostaa kädet pystyyn, ei niin mitään toivoa pärjätä sodassa. Se on 5min kun Suomilla vaihtuu nimi kartassa.
Pistäkäähän sitten rssät kokeillen. Voi olla että teistä hyvin moni poistuu tuhlaamasta ihmisten hengitysilmaa sen myötä. Ette te pärjänneet Ukrainan täysin valmistautumattomalle armeijallekaan neljä ja puoli vuotta sitten. Miten kuvittelet että te pärjäisitte Suomen puolustusvoimille jotka ovat vuosikymmenet varautuneet teidän hyökkäykseenne?
Ensi kuussa tulee ensimmäiset F-35 koneet. Niillä olisi hyvä testata Pietarin ilmatorjunnan pitävyyttä, mikäli pyxzzä hyökkää.
Rakkaat suomalaiset! Olen suomalainen, kuten te. Ei nyt keskitytä vihaamaan venäläisiä. Eikä vihata toisiammekaan, koska se antaisi mahdollisessa sotatilanteessa Venäjälle helpon voiton sotimalla keskenämme. Jos taistelemme toisiamme vastaan me sodimme itse itseämme vastaan. Käymme sisällissotaa. Valmistaudutaan mieluummin tulevaan talveen. Säilytetään mielenrauha. Me emme ole vielä sodassa.
Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat suomalaiset! Olen suomalainen, kuten te. Ei nyt keskitytä vihaamaan venäläisiä. Eikä vihata toisiammekaan, koska se antaisi mahdollisessa sotatilanteessa Venäjälle helpon voiton sotimalla keskenämme. Jos taistelemme toisiamme vastaan me sodimme itse itseämme vastaan. Käymme sisällissotaa. Valmistaudutaan mieluummin tulevaan talveen. Säilytetään mielenrauha. Me emme ole vielä sodassa.
Dobryj vetsher Igor! Huomenna taas iltavuoroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dobryj vetsher Igor! Huomenna taas iltavuoroon?
Hyvää yötä sinullekin, Igor sinne Venäjälle! Nuku hyvin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii puolustus. Joka drooni suoraan tontiin. :D Ihan hyvin voi suosiolla nostaa kädet pystyyn, ei niin mitään toivoa pärjätä sodassa. Se on 5min kun Suomilla vaihtuu nimi kartassa.
Pistäkäähän sitten rssät kokeillen. Voi olla että teistä hyvin moni poistuu tuhlaamasta ihmisten hengitysilmaa sen myötä. Ette te pärjänneet Ukrainan täysin valmistautumattomalle armeijallekaan neljä ja puoli vuotta sitten. Miten kuvittelet että te pärjäisitte Suomen puolustusvoimille jotka ovat vuosikymmenet varautuneet teidän hyökkäykseenne?
Huolestunut ja huvittunut suomalainen tämän kyllä kirjotti. Minä meinaan. Ei tämä esitys ole kyllä vakuuttanut ainakaan minua niin millää tavalla. Jokainen metallikasa on tullut ihan suoraan läpi, eikä ole edes huomattu ja jos vahingossa on, niin kohta on jo koko kikkare hukassa päivä tolkulla. Enkä usko että vakuuttaa veli venakkoakaan. Muut maat ampuu suoraan paskaksi ja näyttä että "meillä torjutaan". Suomi nolaa itsensä
Saisi tosiaan alkaa että pääsisi uhittelevia kynäniskaryssiä niistämään.