*Sinulla ei ole velvollisuutta julkaista työnhakuprofiilia*
Työvoimaviranomainen on arvioinut, että työnhakuprofiilin julkaiseminen ei ole tilanteessasi tarpeen tai tarkoituksenmukaista.
Tämäpä iloinen uutinen. Myöskään haettavien työpaikkojen määrää ei ole määritelty ja ansiosidonnainen juoksee.
Ei muuta kuin loman viettoon!
Kommentit (29)
Tai eläkeikää lähestyvät kuten minä. Saispa samanlaisen ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v, 15-20 vuotta vielä..
Ap
mistä tuon näkee? en löytänyt kuin että avoimia tehtäviä ei ole ja että kuulun edelleen väärään toimistoon
Hyvät lomat! Työtähän on sitten halutessa tarjolla kun on kova nousukausi menossa tai ainakin alkamassa viimeistään vuoden lopulla jos politiikkoihin on uskomista .
Vierailija kirjoitti:
mistä tuon näkee? en löytänyt kuin että avoimia tehtäviä ei ole ja että kuulun edelleen väärään toimistoon
Laitoin jo läppärin kiinni, mutta samaa reittiä menin kuin silloinkin kun kyseisen profiilin täyttöä mainostettiin ja aloin sitä täyttää. Nyt sitä sivua ei mulla enää ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai hitsi:). Käytin elämäni viimeisen ansiosidonnaisen kokonaisuudessaan siis ilman alennuksia välissä. Oli hyvää aikaa. Nyt OVE käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo läppärin kiinni, mutta samaa reittiä menin kuin silloinkin kun kyseisen profiilin täyttöä mainostettiin ja aloin sitä täyttää. Nyt sitä sivua ei mulla enää ole.
Ap
kiitos kun vastailit. googlettelen ja käyn kurkkimassa
Ehkä ne on huomanneet, ettei heidän henkilöstöresurssit riitä 300 000:n ihmisen profiilin tarkastamiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on huomanneet, ettei heidän henkilöstöresurssit riitä 300 000:n ihmisen profiilin tarkastamiseen.
Ap
Eikös työvoimaviranomaiset laadi sulle sen profiilin ellet sitä itse tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikös työvoimaviranomaiset laadi sulle sen profiilin ellet sitä itse tee?
Mulle ei tee profiilia kukaan. Ei tarkoituksenmukaista. Kaikki eivät tarvitse profiilia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tiettyjen akateemisten alojen kohdalla ko. profiili ei tarkoituksenmukainen.
Näemmä myös pelkkä peruskoulu riittää ettei tarvitse tehdä. Mikähän linja ja idea tässä sitten ikinä onkaan?
Niin? Mulla ollut profiili jo vuosikausia, eipä tuolla ole ollut mitään merkitystä mun elämälle suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tiettyjen akateemisten alojen kohdalla ko. profiili ei tarkoituksenmukainen.
Näemmä myös pelkkä peruskoulu riittää ettei tarvitse tehdä. Mikähän linja ja idea tässä sitten ikinä onkaan?
Oisko niin, että sinut on luokiteltu toivottomaksi tapaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi hitsi:). Käytin elämäni viimeisen ansiosidonnaisen kokonaisuudessaan siis ilman alennuksia välissä. Oli hyvää aikaa. Nyt OVE käytössä.
Ove?
Mulla sama, mutta en ole kylläkään työkykyinen. Leikkausjonossa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Saisi olla rauhassa. Täystyökuntoinen en ole kuitenkaan mutta paperini ei riitä kelalle eläkkeeseenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikös työvoimaviranomaiset laadi sulle sen profiilin ellet sitä itse tee?
Joo, mutta miten ehtivät sen kaikille tekemään, siinä kestää
Mulle tuli aiheesta kyllä sähköpostia. Jaetaan ilmeisesti kaikille työttömille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin, jos sen julkaisusta ei työttömälle ole mitään hyötyä/ se saattaa jopa halventaa työnhakijaa. Eli toivoton tapaus, jolla ei ole myöskään työhistoriaa lainkaan