Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmekymppinen nainen enkä keksi mitä tekisin miehellä?

Vierailija
02.09.2026 |

Tiedän, että varmasti ansaitsisin hyvän miehen ja sellaisen myös saisin jos haluaisin.

En kuitenkaan keksi, että mitä ihmettä minä miehellä teen? Tuntuisi jotenkin vaikealta ajatukselta se, että joku roikkuisi elämässäni ja etenkin vaatisi minulta yhtään mitään sen takia, että olisimme parisuhteessa. Voin kyllä tapailla kun huvittavaa tai jos huvittaa mutta silloinkin odotan, että seura on sen arvoista, että voisin kuluttaa aikaani. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on ollut teitä neiti-ihmisiä. Jo Miina Sillanpää tokaisi ettei mikään

voita vanhanpiian elämää. Menen nyt minne tahansa, eikä koskaan tarvitse ajatella sitä toista.

Vierailija
62/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pillu

Erittäin osuva kommentti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ei kannata miettiä seurustelua jos ajattelet tuolla tavoin. XD

Välillä ohimennen mietin kun ikätoverit seurustelevat, ovat naimisissa tai mitälie. En näe itseäni siinä. Tai miehen täytyisi olla erityisen sopiva itselle. Pidän omasta seurasta kaikista eniten. Lapsia en halua. Aloittaja 

Pari kissaa, viinipullo ja viltti, mitä muuta me tarvitsemme, miehistä on vain haittaa

Miehistä ei ole haittaa kaikille. Koita ymmärtää että ihmiset kokevat eri tavoilla. 

Vierailija
64/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnask

Vierailija
65/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

i

p

p

eli

Vierailija
66/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on jotenkin sisäänrakennettuna epäluulo siitä, ettei näiden aloitusten tekijät ihan sinut ole sen tilanteensa kanssa. Somessa saatu myönteinen palaute ja kehut vahvistaa sitä minärakennetta? Se on selviytymiskeino hauraan minuuden ja huonon itsetunnon kanssa?

Vierailija
67/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on jotenkin sisäänrakennettuna epäluulo siitä, ettei näiden aloitusten tekijät ihan sinut ole sen tilanteensa kanssa. Somessa saatu myönteinen palaute ja kehut vahvistaa sitä minärakennetta? Se on selviytymiskeino hauraan minuuden ja huonon itsetunnon kanssa?

H uora sinä olet.

Vierailija
68/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p

i

p

p

eli

hah hah haa!!

Vierailija
69/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sittenhän sulla on asiat hyvin. Elät siten tuon mukaan, etkä mieti koko asiaa. 

Miten muuten vastaat näihin kommenteihin.... kai haluat vastata, kun kirjoitit asiasta.

Vierailija
70/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ei kannata miettiä seurustelua jos ajattelet tuolla tavoin. XD

Välillä ohimennen mietin kun ikätoverit seurustelevat, ovat naimisissa tai mitälie. En näe itseäni siinä. Tai miehen täytyisi olla erityisen sopiva itselle. Pidän omasta seurasta kaikista eniten. Lapsia en halua. Aloittaja 

Olet siis tyytyväinen elämääsi. Miksi vaikuttaa kuitenkin siltä, että et ole?

Vierailija
71/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnaskekjdnfdökfjghökjgnsköajgfkashgfnksfgbaklsgbasdfkjgbsklsdkjsdklbsflkgbfskjsakljfsadkjfaskjfhnask

Tässä on ihan valtavasti asiavirheitä. Haluaisin lähteet tällekin tuuballe, kiitos!

Vierailija
72/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sittenhän sulla on asiat hyvin. Elät siten tuon mukaan, etkä mieti koko asiaa. 

Miten muuten vastaat näihin kommenteihin.... kai haluat vastata, kun kirjoitit asiasta.

Turpa kiinni läski.

Ap

Vierailija
73/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä ajattelen että mies olisi mulle kuin parhain ystävä, harrastettiin samoja asioita, olisi samanlainen huumori ja elämänarvot jne elämässä tärkeät asiat menisi yksiin ja olisi kiva viettää aikaa yhdessä sekä purtsiradalla, kotona sohvalla sekä makuukammarissa. Ei mulle kelpaa kuka vaan mies vaan täytyy sopia mun elämäntyylin ja harrastuksiin. Ja miehen ei tarvitse olla yksi tyttökavereistani joiden kanssa siis mietin sisustusratkaisuja ja käyn huonekalukaupassa mööpeleitä katselemassa. Näihin mulla on taas omat ystäväni jotka nauttivat tälläisistä asioista. Mutta mikäs siinä jos tälläinen mies löytyy joka tälläisestäkin pitää, kelpais mulle. 

Vierailija
74/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mä ajattelen että mies olisi mulle kuin parhain ystävä, harrastettiin samoja asioita, olisi samanlainen huumori ja elämänarvot jne elämässä tärkeät asiat menisi yksiin ja olisi kiva viettää aikaa yhdessä sekä purtsiradalla, kotona sohvalla sekä makuukammarissa. Ei mulle kelpaa kuka vaan mies vaan täytyy sopia mun elämäntyylin ja harrastuksiin. Ja miehen ei tarvitse olla yksi tyttökavereistani joiden kanssa siis mietin sisustusratkaisuja ja käyn huonekalukaupassa mööpeleitä katselemassa. Näihin mulla on taas omat ystäväni jotka nauttivat tälläisistä asioista. Mutta mikäs siinä jos tälläinen mies löytyy joka tälläisestäkin pitää, kelpais mulle. 

Sä et ajattele mitään muuta kuin koska saat taas mussuttaa viineriä. Miestähän sulla ei ole, läski.

Vierailija
75/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei sulla ole miestä joka kärsisi susta. Tuskin saisit mitään miestä edes. Susta tulee kiukkuinen lihava nainen joka on katkera surkeasta elämästään. Sitten muutut lesboksi. 

Vierailija
76/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyaikana saa olla vapaasti ilmankin! Itse olen jo 52-vuotias, ja ollut viimeiset 18 vuotta sinkkuna, omasta valinnastani. En vaan tee mitään miehellä. Seksiksi riittää lelut + mielikuvitus. En halua seuraa arkeeni, olen erakkoluonne. Pärjään itse niin taloudellisesti kuin muutenkin, en tarvi siihenkään miestä. Nuorena seurustelin muutaman kerran, mutta totesin ettei ole mun juttu.

Vierailija
77/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitten mitään. Jätä miehet niille jotka tietävät.

Vierailija
78/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyaikana saa olla vapaasti ilmankin! Itse olen jo 52-vuotias, ja ollut viimeiset 18 vuotta sinkkuna, omasta valinnastani. En vaan tee mitään miehellä. Seksiksi riittää lelut + mielikuvitus. En halua seuraa arkeeni, olen erakkoluonne. Pärjään itse niin taloudellisesti kuin muutenkin, en tarvi siihenkään miestä. Nuorena seurustelin muutaman kerran, mutta totesin ettei ole mun juttu.

Ketään kiinnosta teidän vanhojen kurppien lässytykset.

Vierailija
79/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on iso vaiva elämässä. Kannattaa ottaa koira mielummin niin pääsee helpommalla. mies pettää , koira ei.

Vierailija
80/84 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo ajattelitapasi johtuu siitä, koska et ole koskaan tavannut omanlaistasi miestä? Siis sellaista miestä, jonka kanssa vaan klikkaa?

Itselläni on tälläinen mies ja tuntuisi jotenkin oudolta olla ilman häntä. Etten enää saisi joka päivä viestejä, sellaisia ihania hemmotteluviestejä, tai ettei mulla olisi joka päivä joku, jonka kanssa voin puhua ihan mistä vaan. Tai joku, jonka kanssa syödään yhdessä illallinen ja keskustellaan yhteisistä kiinnostuksenkohteista. Joku, jonka kanssa käyn harrastamassa ja jonka kanssa vietän aikaa joka ilta. Josku vietämme aikaa niin, ettemme oikeastaan puhu toisillemme, mutta teemme omia juttuja samalla kun toinen on samassa huoneessa.

Suhteenne kuulostaa tosi kivalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi