Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*¤*MARRASmurujen alkuviikko*¤*

28.05.2007 |

Alotetaanpas uusi pino...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime yönö syötiin muutama kerta ja nyt ei kuumetta ole enään mutta nuha ja aivastelua edelleen,lääkärissä käytiin melkein koko perhe kävi mies,minä ja vanhempi poika ja nuorin.

Mulla ja vanhemmalla pojalla on siitepöly allergin takia kurkku kipeenä ja turvoksissa.

Poika sai silmätippoja ja allergia lääkkeitä ja mulle sanottiin että voin nyt pahimpana aikana ottaa zyrtec tabletin vaikka illasta mutta ei muuten kuin todellakin tarvittaessa,erittyy maitoon mutta todella vähissä määrin niin siksi voin ottaa sen yhden pahimpaan aikaan...

Kyllä nää kurkkua turvottavat allergiat on sit inhottavia kun tuntuu että ei meinaa henki kulkee kunnolla ja syöminen ja juominenkin sattuu kurkkuun.

No onneksi nuo lääkkeet auttaa todella nopeasti.

Meillä oli tänään vanhimmalla koulussa kevätjuhlan kenraaliharjoitukset ja oli kuulemma sujunut erittäin hyvin ne harjoitukset.

Innolla odotetaan jo tuota kesälomaa ja kuitenkin tuntuu kuulemma haikealtakin kun ei sit kesän aikana pahemmin kavereita näy.

Täälä korvessa kun ei toisia ihmisiä liiemmin näy jos ei erikseen jonkun luokse mene.

Harvoin osuu edes toisten kanssa samaan aikaan leikkikentälle vaikka kävis joka päivä eri aikaan usein tuntuu ettei muut perheet täälä liiku ollenkaan leikkikentillä tai yhtään missään.

Kengistä tai tossuista oli puhetta niin meidän Joelilla on 2 nuken vauva lenkkarit ja näyttävät kyllä todella hienoilta mutta ovat kokoa 21 joten ei ihan tuolle ole vielä sopivat.

Ollaan saatu ne mieheni siskolta pojalle lahjaksi kun sisko on nikellä töissä niin löytää aina sieltä kaikkee kivaa noille meidän lapsille.

Omia lapsia sillä ei ole,eikä varmaan ihan heti hoimmaakkaan jos koskaan,nimittäin hän ei tykkää vauvoista eikä vauva ajasta ollenkaan kun niiden kanssa ei voi kaikkee touhuta.

Meidän lasten kanssa jaksaa olla max tunnin niin alkaa jo huomaamaan ettei ole oikein mielissään touhusta ja hulinasta.

Vaikka olis sitten normaalia lasten touhuamista eikä edes mitään riehumista.

Mutta meitä ihmisiä on niin montaa erillaista luonetta.

Mutta nyt taas ruokkiin tuota nuorinta!

toivoovauvaa ja koko poppoo

Vierailija
42/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siis ole vielä kenkiä käytetty, vaikka näyttäis kyllä puetummalta kun olis mut on sellasta nopeeta lähtöö aina ettei kyl ehtiskään. Mulla on kans joitakin kagastossuviritelmiä kesäks. Sit kun on rattaissa nii vois kuvitella et laittasin mut vielä kun makaa tuolla vaunussa niin en oo käytellyt.

Laitan galluppia mitä haalaria käytätte nyt?? vai muuta ulkoasua?

Mulla on ollu tuo 68 cm reimatec ja menee varmaan vielä syksynkin sit mulla on odottamassa 74 cm melkein samanlainen keltainen.

Usein käytän myös farkkuja ja pusakkaa.Nyt on niin kuuma et heti hikoo, pää märkänä etten oon vaunussa pitäny edes lakkia

kun kuomu suojaa tuulelta.

Onks teillä lakkeja jo kovasti? Mä oon ostanu ihan hulluna lakkeja erilaisia lierisysteemejä kesäks.Lennen ja reimatec:n ja kirppisversioita myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ku kyselin, et onko muita hampaattomia, niin pojalle puhkes eka hammas! Jo 3 kk neuvolassa terkkari sanoi, että pian varmaan puhkeaa. Pian ja pian... No on sen useista öistä huomannutkin, että on vaivannut.

Etuhiuksia oli tänään ihan pakko vähän klipsaista, alkoi mennä jo silmille. Muuten oon kyllä sitä mieltä, että saa alle vuoden ikäisen tukka olla niin ku on. Meidän peikkopojalta kun ei syntymätukka oo lähtenyt, ku vähä takaa.

Seinäjokitreffeistä: Sori nyt muut, kun tähän viikkoketjuun näitä höpistään, muttei viitti laittaa omaa alotusta aiheesta... Tuo liikennepuisto on tietty vähän isommille, kun polkuautoa ei ihan pieni jaksa polkea. Kahta kokoa on autoja ja lisäksi kolmipyöräisiä- Leikkikenttä on vieressä, joka on suunniteltu erityislapsille ja pienille taaperoille löytyy liukumäkeä sun muuta. Lisäksi ihan normikokosia vempeleitä. Meidän isommat pärjäis tossa liikennepuiston puolella " päinsä" Siks ehdotin sitä, mut mun onnistuu jättää ne vaikka anopille tai siskollakin alkaa loma. Luulen, että poikaa 7v ei kamalasti kiinnosta vauvatapaamiset ;) Toisaalta ehkä helpointa olis tavata ihan sisätiloissa, niin sais tutustella rauhassa ja pienten hoito, syöttämiset sun muut olis helpompaa. Josko me sitten pidettäis Tuulin luona nyyttärit? Ja voi meillekin tulla, mutta onko allergisia? Meiltä kun löytyy kissaa, kania, marsua sun muuta karvajalkaa.

Ens viikko on ok, mun menot on ma ja ti aamuna, mut jos tavataan siinä yhden aikaan. kisupikkukuu, huhuu!

On ne samanikäisten kokoontumisajot vaan mukavia! Esikoisen synnytysvalmennusporukka kokoontu kerran kuussa monen vuoden ajan. Osa meni töihin, mutta kukin osallistui mahdollisuuksien mukaan. Porukasta jäi hyviä tuttuja ja ystäviäkin!

Vierailija
44/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaset ihanan pehmeät nahkatossut, jotka poitsu sai kummitädiltä joululahjaksi. Robeez-merkkiset ja varmaan jostain Hesan putiikista on ostettu. Niissä on sellaset paloautoaplikaatiot. On mukavat jalassa ja näyttää kivalta. Vastaavia oon nähnyt jossain nettikaupoissa, olisko pikkukengurussa olllut...

Vierailija
45/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy bubbles teillekin tulo, ei olla allergisia, mulle käy kaikki versiot ja tosiaan kello yks ja mikä päivä vaan ensviikolla, just mieheltä kysyin et onko mulla auto ja pitäs olla ja tosiaan se meille tulo sopii edelleen, kuhan ette oo kovin tarkkoja, ku ei oo niin fiinit paikat :)

Kengistä, meillä on semmoset kengän näköiset tossut, pehmoset, hintaa en tiä ku Antti sai ne lahjaksi kun synty. Sandaalit oon suunnitellu kesäksi hommaavani, vaikka sukillakin varmaan menis ja menee tossa omalla pihalla ihan hyvin.

Vierailija
46/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät: Meillä tytöllä on Adidaksen " lenkkarit" , eli samanmoiset kai kuin mitä Piparminttu kuvaili, merkki vaan eri :) Ja vaaleanpunaiset. Saatiin lahjaksi kastepäivänä, urheiluliikkeessä olen nähnyt samanlaisia parin kympin hintaan.

S.jokitreffit: Kummankin koti kelpaa mulle :) Allergiaa ei ole. Eli ihan kummalle vain passaa paremmin! Jos emäntä tarjoaa kahvit, niin vieraat voi tuoda kahvipullat.

Mutta nyt iltapalaa lapsille!

Marrastoive

Vierailija
47/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo... Ei minkäänlaista. Katsotaan syksyllä sitten. Nyt on ulkoiltu maassa kurahaalarit päällä ja vaunuissa/autossa joku takki+housut yhdistelmällä tai äitiyspakkauksen vanupuvulla.

Vierailija
48/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo... Ei minkäänlaista. Katsotaan syksyllä sitten. Nyt on ulkoiltu maassa kurahaalarit päällä ja vaunuissa/autossa joku takki+housut yhdistelmällä tai äitiyspakkauksen vanupuvulla.

Ja treffeistä vielä... Just muistin että keskiviikko ei käy ensi viikolla. Ehdottaisin torstaita, mitä muut on mieltä?

Vierailija
49/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva,että on pohojalaaset pirot tulossa =) Mulle käy ihan mikä paikka vain,maanantaina on klo 13 vain esikoisen hammastarkastus.

Kengistä:meillä käytössä Timberlandin vaaleanpunaiset nahkatossut,varmaankin vastaavat mitä muillakin " lenkkarimerkeillä"

Kesäksi ostin niin iik-ihanat Pediped nahkatossut,käyvät mekkojen ja muun kevyemmän vaatetuksen kanssa.Vaunuissa nukkuessa yleensä villasukat =)

Haalarista:Ulkohaalareina Reiman perushaalari ja Reimatec (syksyä ajatellen).Ovat kokoa 74cm ja reilut vielä.

Pipojutut:On laatikollinen kaikennäköisiä myssyjä,onnistuneita ja epäonnistuneita ostoja.Parhaimmaksi olen kuitenkin todennut Ruskovillan silkkimyssyn,ei hiosta autossa eikä vaunuissa.

Kotona kaaosta :O Aloitin lastenhuoneiden vaihto-operaation,kerrankin saa siirrellä huonekaluja (viime kesänä sormet syyhysi) Lauantaina pitäisi mennä tapettiostoille ja aloittaa melkoinen urakka.Tämän vuoksi en meille treffejä ehdottanut mutta syksyllä jos pidetään toiset?

Vierailija
50/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi hammasta ja torstai sopii hyvin =)

Vierailija
51/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbles:sille (tai vaaville...) onnittelut ekasta hampaasta...hih hih...kyllä se sieltä tuli vaikka kestikin=)!

Talvisalama:Mä kyllä ehottomasti haluaisin nähdä sutkin! Ja kaikki muutkin Murut=)! Multa lähtee kans ääntä iha tarpeex..varsinkin nauraessa ja isäntä sitä välillä häpeekin mun puolestani,mutta minkäs sitä immeinen luonnolleen mahtaa...=)!

Ulkovaatetus: Meillä käytössä lähinnä college-housut kotosalla ja muualla ulkoillessa jotkut siistimmät esim. farkut tai vakosametti housut=) takkina joku huppari tai sitte neulepaita. Syksyä varten on kaverilta saatu (kolmen lapsen perintönä) joku haalari vailla merkkiä/mallia,mutta menee täällä maalla ihan täydestä ku väärä raha.

Kengät: Meillä parit tossut ostettu HenkkaMaukasta,semmoset hiukan lenkkarimaiset, ihan jees. Kesällä mennään tosin vielä varmaan pelkillä sukilla tai ilman.

Lakit: Kesäks oon ostanu ohuemman puuvilla-lakin joka suojaa tuulella korvat,sen lisäx on lippis ja pari lierihattua. Oli muuten aika heikot noi poikien hattuvalikoimat H&M/Lindex/KappAhl-akselilla...pöh...

Muuten ei ihmeitä,poika unilla jo tunnin verran...saas kattoo miten yö menee ku ei nukkunu ku yhteensä varmaan joku pari tuntia päiväunia...

Mä meen nyt töllöö kattoon=)!

Tiitiäinen78 ja uinuva Jansku

Vierailija
52/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelaa: Ne tossut on ostettu Sokokselta mutta uskon, että urheiluliikkeistä saa myöskin.

Meillä on reiman 80 cm haalari, koska poika n. 70cm niin 74cm ois turhan sopiva että ei ehkä menis koko kesää hyvin.

Hihoja olen haalarista kääntänyt, niin menee kyllä. Lisäksi on 74cm takki kesäksi ja sitten farkkuja, collegehousuja ja muita sen kanssa. Sekä tietty neuletakkeja ja collegetakkeja muutama.

Olen ostanut H&M:stä yms. kesähattuja, on lippis jossa on pehmeä lippa ja korvaläpät, kalastajahattu (siis sellanen lierillinen), ohuita kesäpipoja jne.

Piparminttu

Vierailija
53/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai sopii mulle ja kiva ku kisupikkukuukin tulossa! Nyt sitte se paikka vielä :)

Vierailija
54/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naurus oli ihana ja sai ainakin minut tosi hyvälle päälle. Mun mielestä on tosi ihana et vielä löytyy noin aitoja ja ihania tyyppejä! Pidä tuo asenne!

Ite kun oon välillä aikamoinen tosikkokin ja mietin syntyjä syviä ja höpötän aina liikaa....

Mut kiva oli tutustua ja Hesan tapaaminenkin olis ihan ok, mulla paljon tuttuja siellä et vois mennä vaikka yöks johonkin.

Mut nyt ukon kimppuun....

Vierailija
55/55 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi P....ka mä kirjotin pitkät litaniat ja kissa hyppäs näppiksen päälle, joten teksti katos taivaan tuuliin....

Haalareista ja hatuista sitte myöhemmin ;)

Mulle sopii kans se torstai. Tavattaisko sitten Tuuli eka kerran teillä. Käydään vuorollaan sitten kaikkien luona ;) Jos sä varaat kahvia/mehua mä voin tehdä jonku piirakan, marrastoive tuo pullaa tms ja kisupikkukuu tuo jotain keksiä. Siinähän on nassutettavaa, jos on isompiakin lapsia mukana. Mites muuten meinaatte isompien suhteen? Mä en välttämättä ota ainakaan poikaa (pian 8v)mukaan. Vai minkäs ikäinen se Tuulin vanhempi poika olikaan? Entäs kisupikkukuun isommat?