Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###ISOT ENSKAT MA-KE-Pinoon###

28.05.2007 |

Laitoin nyt 3 päivän pinon ettei ihan ylipitkäksi venyt :)

Tämä pino on siis tarkoitettu n. 6-12kk ikäisille pikkuenskoille ja heidän vanhemmilleen. Niin ja tietenkin pikkuisemmat ja vähän isommatkin enskat saa toki vierailla :)

Viime viikko: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10365071&p=1&tmode=1&smod…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen näin Jumbon vessan seinällä ;o) ilmoituksen sellaisesta paikasta kuin vaippala.com vai olikos se fi, mutta enivei... siis niillä on tarjous, että kun ostat yhden, niin saat toisen puoleen hintaan. En tiiä millaisia myyvät, mutta sattuipa vaan silmääni.

-Amy ja pihalla hikoileva Emmi-

Vierailija
22/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkky helle on paukannut tänne! Pikku-quun kanssa köröteltiin tänään tunti bussilla ruuhkassa ja oltiin kuin uitettuja koiria sen jälkeen. Siis quu-ressukallakin ihan hikikarpalot vieri pitkin punaisia poskia ja tukka oli litimärkä! Että ei se taida enää ihan vauva olla kerta se noin kovasti hikoilee. ;)

Kiitos kun olitte vastaillut mun aurinko- ja pihaleikkikyselyihin. Vedän kyllä vähän takaisin eilisiä sanojani... Kyllä mua arvelutti tänään niin paljon toi paahtava auringonpaiste, että päätin ettei quu saa t-paidassa leikkiä ihan suorassa auringossa. On se pienen iho kuitenkin niin herkkää ja kun itselläkin aurinko kuumottaa käsivarsia, niin mitä se sitten on noilla pienillä! Eli jos vaikka koittais pitää ulkona pitkähihaista puuvillabodia ja kevyitä housuja. Poikien äidit, keksittekö millaiset housut olis kevyet ja kivat pojille? Tytöillehän on kaikenlaisia ohuita trikoita, mutta en oo nähny sellasia pojille. Ja collegehousutkin on aika kuumia kai...? Meillä on kyllä se hyvä auringonsuoja-asukin, jota käytettiin etelässä, mutta pelkään, että se menee heti rikki, jos quu konttailee sillä tossa pihassa sorassa. Rannalla se on varmaan kyllä sitten ihan ykkönen.

Naperolle kiitos valistuksesta! En tiennytkään, että vauvoilla ei saa käyttää aurinkorasvaa sen vuoksi, että iho on ohutta. Luulin, että se on vaan joku herkkyysjuttu, ja kun quulle ei näyttänyt tulevan aurinkorasvasta mitään allergiaoireita etelässä niin käytettiin sitä surutta. Nyt ei kyllä sit enää laiteta sitä.

Tietääkö joku, voiko ien tulla siniseksi, kun hammas on puhkeamassa? Kyselin tätä jo kaupungissa parilta äipältä ja meidän naapuriäideiltä, joten joku niistä tietty nyt tunnistaa mut. :) Mutta anyway, quulla on toisen yläetuhampaan kohdalla ihan sininen ien, enkä tiedä onko eka ylähammas nyt sitten vihdoin puhkeamassa vai kopsauttiko se sen kaatuessaan taaperokärryn kanssa. No, perjantaina on quulla eka hammaslääkäri niin se varmaan kertoo, mikä on tilanne.

Tuli noista Iitukasta ja Heidistä mieleen, että niistä tulis mainio poliisipari. Eikös se ole niin, että niistä aina toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa, heh heh... Jos teidän tytöistä sitten toinen käyttää käsiä ja toinen jalkoja niin ne on aika näppärä parivaljakko. :)

Nyt laittamaan ruokaa ja sit taas järkkäilemään näitä paikkoja, lääh puuh! Alkaa pikkuhiljaa ottaa pannuun tää muutto ja sen jälkimainingit. Ja miehuskin vaan on koko ajan töissä niin tää kaikki kaatuu mun niskaan, vali vali.

-Q- ja -q- 9,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

citymarketista oon ostanu sellasia ihan ohkasia naperon trikoopöksyjä joita oli vaaleenpunasen ja keltasen lisäks myös ainakin vaaleensinisinä ja tais olla vihreinäkin, ne on musta tosi vilposia liialla..mammuttimarkkinoilla niitä sai 3kpl/kympillä..eli eivät oo pahan hintasia vaikka menisivät rikkikin, nyt iltatoimien pariin!

Vierailija
24/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä aurinkorasvaa ootte vauvoille laittanut?

Kattelin että ihan tavallisessa kaupassakin oli ainakin erisanilta ja lv:ltä rasvaa jossa on fysikaalinen suoja mutta oisko joku apteekin voide parempaa,noissa ei ainakaan suojakerroin ollu kuin 20? Meillähän Liia on perinyt multa kalmankalpean tosi helposti palavan ihon, yks päivä oli jo posket palaneet punaisiksi vaikka tyttö oli nukkunut vaunuissa koko ajan varjossa, aurinkohattu päässä ja vielä hyttysverkon takana..eli tosi herkästi palaa:(

nyt nukuttamaan nukkumatonta..

Vierailija
25/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Tosin ei ole täällä päin suomenmaata helteitä näkynyt. 14 oli tänään lämmintä, aurinko pilvessä koko päivän ja kylmä viima.. hrr. Kateeksi käy Etelä-Suomen helteitä. Vaikkakin liika on liikaa, kuulostipa kurjalta kun pikku-quu oli niin kovasti joutunut hikoilemaan. Meidän hikihattu varmaan sulaa kun tänne iskee helteet.

Larsku on meidät jättämässä.. Tuli ihan haikea olo jollain tavalla, pystyykö joku jättämään enskat kokonaan? ;) Hyvää jatkoa teille, hyvää kesää ja kaikkea hyvää teidän elämään!! Tule nyt joskus käymään ja kertomaan kuulumisia jos ehdit :)

Miikin oli käynyt. Kylläpä teillä on iso poika jo :)

G ULKOLEIKIT: Me ollaan vasta pariin otteeseen oltu ulkona muuten kuin vaunuttelun merkeissä, koska täällä on usein käynyt niin kylmä tuuli tuolta järveltä päin. Pihalla istuskeltiin viltillä ja tutkittiin ruohonkorsia ja ihasteltiin suurta maailmaa. Keinukin meillä on mutta ei olla vielä siirretty sitä ulos (roikkuu sisällä katosta.) Kuinka tarkkoja muutes ootte sen kanssa, mitä pikkuiset tuolla ulkona suuhunsa laittaa? Ruoho ym. maasta löytyvä...? Mistä sen tietää mikä esimerkiksi on myrkyllistä.

G AURINKO: Varjossa ollaan oleiltu mutta ei kai sitä aurinkoa kokonaan voi välttää. Suora auringossa oleilu pitemmän aikaa varmaan on haitaksi, mutta tuskin hetkittäin. Rasvoista olen kanssa kuullut ettei suositella pienille ollenkaan. Mutta tuskinpa niistä suurta haittaa silti on, miksi muuten markkinoilla olisi vauvoille omia aurinkosuojarasvoja.

Äh, nyt en enää muista mitäköhän muuta piti kommentoida.

Opelta piti ainakin kysyä, että oletteko antaneet nyt Ainolle Omneota vai mitä? Miltä on vaikuttanut? Hitsi kun harmittaa teidän puolesta tuo altistuksen pieleen meno. Kun selvästi Aino oireilee, ja tarvitsisi siihen apua.. Hitto kun olisi sellaiset testit keksitty, jotka näyttäisi heti mille vauva on yliherkkä ja mikä sille sopii. Paljon olisi murhetta ja harmia vähemmän. Ja vauvojen ei tarttisi kärsiä kaiken maailman kokeiluista ym.

Riisipuuro on nyt sitten pannassa, ainakaan tänä iltana en anna. Kolme yötä Aleksi on nyt heräillyt ihan joka välissä itkemään ja viime yönä jouduttiin kanniskelemaankin pariin otteeseen kun itku ei ottanut loppuakseen. Ilmavaivojaan itki koska pierua tuli aina itkujen yhteydessä.

Taidan mennäkin nyt heti nukkumaan, pää on ihan sekaisin, tuntuu ettei olisi nukkunut yhtään viime yönäkään. Lisäksi huimaa ja ällöttävä olokin on välillä. Ja kun valittamisen makuun nyt pääsin niin mahaakin jomottelee.. Olisiko menkat alkamassa tjtn.

Viipero & Aleksi 6½kk+[/color]

Vierailija
26/33 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähettää isälle jotain kuvia ja ajattelin sit tulla (mukamas) pikaseen täälläkin käymään..

Me ollaan ulkoiltu vähän miten sattuu. Ihan ulos ulos ollaan menty yleensä kerran päivässä. Sit illemmalla ollaan oltu parvekkeella. Ulkona ylensä on vaan käyty kävelyllä, mut nyt parina päivänä D on ollut tossa meidän (onnettoman pienessä) pihassa hiekkiksella ja nurtsilla tonkimassa. meillä on naapuri talon kanssa yhteinen piha ja tänään D ois koko ajan halunnut mennä sinne " naapurin puolelle" , kun siinä oli jotain isompia poikia potkimassa palloa :). Mua toi yhteispiha ei haittaa, mut jotkut mummot eilen valitti pihatalkoissa, kun somalimuksut juoksee meidän puolella :(. (Me taas mentiin rikkoon mummojen ennakkoluuloja koko perheen voimin sinne talkoisiin ;). Mies jäikin sinne vielä mummojen kaveriks, kun mä ja D lähdettiin sisälle iltapuuhiin ja aamulla mies sai naapurilta " valituksia" kun ei ollut jäänyt grillaamaan, syömään ja juomaanki ;)..)

Karssuli: Nähdäänkö joskus vaikka 10.15. siin Tennari nedessä? Leffa alkaa 11.15, mut mä haluisin ainakin eteen (sattuneista syistä ;) ).

D on aina syönyt ruuan kans maissinaksuja, leipää, riisikakkuja ym. sormin. Banaanista ei tykkää ja omena yms. tahtoo mennä liian isoina paloina.. Jsoksu oon antanut keitettyä pastaa ja riisiäkin kupista sormin popsittavaksi ja sit miehen tekemiä erilaisia sormin syötäviä puuroja (manna, jamssi, peruna jne).

Mä olen yrittänyt pitää D' lla ulkona pitkähihasia ohuempia vaatteita ja sit on aina hattu tai huivi päässä. Auringosta pois pitäminen ei onnistu jos vähänkin antaa pojan olla maassa. Aurinkorasvoja ei kai suositella alle 3v., mut aion kyllä ostaa jotain kasvoihin, jos esim. Lapissa ollaan pitkiä aikoja ulkona. noissa rasvoissa on kahta eri tavalla suojaavaa. Toisissa on fysikaalinen filtteri ja toisissa kemiallinen. Noita kemiallisia en käyttäis, mut sellasia mitkä on vaan fysikaalista oon ajatellut kyllä hankkia. Toi kielto perustuu mun käsittääkseni just tohon kemikaalien imeytymiseen ihon läpi. Toisin kuin monet luulee, niin tummemmatkin lapset palaa (ja voi palaa pahastikin kun se ei näy niin helposti).

Amy: D on nyt jonkun aikaa nukkunut yöunet vaan mahallaan. Päivällä nukkuu kyljellään tai selällään, mut yöllä kääntyy aina mahalleen (nukkuu hassusti jalat koukussa ja pylly pystyssä ;) ).

Päikkäreitä D nukkuu vaihdelleen aamupäivällä 1h-2h ja iltapäivällä ehkä 1h-1,5h. Nää siis hyvinä päivinä, tänään nukku aamulla 20 min (tai alle) ja iltapäivällä 40 min.

MiaMik: Mä just treffeillä nauroinki, et ei muuta ku joka päivä ulos syömään vaan. Arvaa miks oon niin innolla tapaamisia järkkäämässä ;)? Ei vaan tänään tuo ipana on syönyt kotonakin hyvin meidän lapseksi. Taitaa olla tokat ylähampaat sen verran läpi, ettei kivistä enää.. Ja tosiaan noi mun purkilliset on niitä pienempiä.. Mun porukat sano joskus, et tasasin väliajoin pitää alkaa rakentaan taloa, niin näkee et kestääkö liitto vielä ;).

Q' lle vielä vaatteista.. Bodyjen sijaan mä olen käyttänyt kuumalla D' lla trikoopaitoja, kun ne tuntuu ilmavammille. Hyviä housuja on ne ohuet kangashousut, siis sellaset väljät puuvillahousut ihan sellasta joustamatonta kangasta. Tosin noi housut ei varmaan kestä hirveetä konttimista ulkona, ainakaan hiekalla :(.

Queen: Mä ajattelin apteeksita kysellä niitä rasvoja. Niillä varmaan on parhaat tiedot?

Jenni ja D 11kk

Vierailija
27/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on etelässä hellettä jo! Voi hitsi, ei täällä vaan ollenkaan :-/.

Q kyseli niistä housuloista :). Mä voisin vinkata, että sieltä vaatekaupan " kalsariosastolta" saattais myös löytyä jotain vähemmän " kalsarimaista" , mut kuitenkin ohutta päällepantavaa. Meillä on Viljolla parit semmoiset ohuet trikoopökät, jotka varmaan oikeasti on kalsarit... mut ihan kivoilta ne silti näyttää ja on ihanan löysät ja pehmoiset :D.

Pitääpä tosissaan itsekin tajuta olla varovainen tuolla ulkoillessaan. Enpä ois tajunnut, että vauva tosiaan voi ihonsa polttaa, jos tarpeeksi kauan on ihan vaan varjossakin. Ja vesipullo on tosiaan fiksua kai myös ruveta pitämään mukana aina, jos lämmin päivä.

Aurinkorasvoista: Tuttuni ovat kertoneet, että apteekista saatava Eucerin on hyvää aurinkorasvaa, ja lapsillekin on omansa. Meinaan ottaa tuosta vinkistä itse vaarin ainakin. Itsekin tarvitsisin jotain hajustamatonta ja hellävaraista rasvaa kesäksi.

Vierailija
28/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on meidän typy reppanan kuuloinen ku ääni on ihan käheä. Muuten vaikuttaa et olis tulossa parempi päivä, aamiaiseksi meni desi kaurapuuroa ja desi hedelmäsosetta. Ja se on paljon se! Yöllä syötiin käytännössä koko ajan, ja ihan oikeesti syötiin, hirvee huuto alkoi jos tissiä yritin pois ottaa, lutkutti ainakin tunnin-parin välein koko yön. Jo yhdeltätoista alkoi hirveä huuto, kun oli siinä kymmenen aikaan vihdoin saanut neidin yöunille.

Oon vähän ihmeissäni, kun en ole alun vatsakipujen jälkeen juuri koskaan joutunut nukuttamalla nukuttamaan tyttöä! Tällä kertaa auttoi saman laulun tauoton hyräily ja lihasten hieronta. En sit tiedä, onko lihaksetkin raukalla ihan jumissa jatkuvan treenauksen jäljiltä. Ainakin treenatessakin pitää huutaa ja itkeä, kun ottaa välillä niin koville, mutta lopettaakaan ei voi. Sanoinkin miehelle että taitaa tulla sellainen rautatahtoinen neiti tuosta, että kun päättää jotain oppia niin varmasti painaa menemään kunnes on oppinut. Hyvä niin. :)

Onneks tyttöäkin sit nukutti aamusta yhdeksään asti, niin sain nukuttua ihan kivasti loppujen lopuksi.

MM, nythän teillä loppui sit leppoisat olot, ku pyykkäyspalvelu ei enää pelaa... :) Mulla odottaa tuolla kans kakkaisia kestoja et saisin koneeseen asti ne laitettua. Mä kans eilen lämmöllä muistelin meidän neitin hiljaisia roikuntoja (siis istui syömässä sellaisessa Seat n' Sack viritelmässä ja kun käänsin selkäni kahvia keittääkseni, päätti lähteä tuolista ja jäi roikkumaan vaakatasoon... luojan kiitos ei tippunut! Eikä siis päästänyt ääntäkään koko aikana, roikkui siinä vaan ja katseli... :)).

Vähän hassulta tuntuu lukea noista helteistä, kun täällä vajaa 200 km päässä ei tosiaan oo hellettä - eilen ainakin illalla melkein tuli kylmä lenkillä. Mutta symppaan kyllä, en itse tykkää helteestä yhtään ja voin kuvitella että vauvalla on ihan yhtä karseet oltavat.

Q, mä oo kans kironnut tuota housumateriaaliongelmaa, mut sain ratkaistua sen siellä Hollannissa, siellä oli paljon ohuita housuja kaupoissa. Suomesta en oo kauheesti löytänyt, mitä nyt H&M:llä joitain puuvillahousuja, mut tosiaan tytöille.

Tuli ihan hiljaista ja piti käydä kurkkaamassa, että ihan oikeesti tuo tyttö nukahti itsekseen pinnikseen. Vau.

Viipero, mä oon antanut melko vapaasti tutkia ulkoa löytyviä luonnonantimia, siis ainakin tuolla maaseudulla. Täällä kaupungissa ei ollakaan vielä istuskeltu maassa. Mun puolesta saa vähän jotain oksanpätkää nuoleskellakin, marjoja tietty en anna syödä, jos en tiedä mikä se on.

jenni, vähän teillä on viehättäviä naapurinmummoja...

Jaahas, meniskö sitä itsekin nukkumaan, kun toi tyttö kerran lepäilee tyytyväisenä. Vähän se on rakas, jotenkin se korostuu kun toinen on kipeä...

-Osse ja köhä-typy 6,5kk

Vierailija
29/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiinkin reippaita tänä aamuna, käväistiin neuvolassa heti klo 9 ottamassa pneumokokki -rokote Ainolle. Siis aateltiin ennaltaehkäistä mahdollisia korvatulehduksia :) Neiti oli taas tapansa mukaan tosi reipas, kun pistettiin, hiukan vinkas kertaalleen, mutta siinä kaikki.

Katsotaan minkä verran ehdin kirjoitella ennen kuin Aino lattialla hermostuu, kun alkaa olla päikkäri aika ;)

Alkuun on muuten pakko vähän hehkuttaa: eilen ihmettelin pariin otteeseen, kun Aino oli yhtäkkiä lattialla ihan toisessa paikassa kuin olin viimeks hetki aiemmin nähnyt. Illalla sitten selvisi Ainon salaisuus; neiti oppi kierimään! Videokasetit on sopivasti tv:n alla liki lattiataossa, joten ne taisi olla riittävän kiinnostavia ;) Nyt se taas kierii tuolla pitkin olkkaria ;)

Jahas, taitaa olla aika laittaa neiti nukkumaan välillä!

- - - -

Ulkoilu G: meidän ulkoilut menee lähinnä vaunutellessa. Pihalle on tehnyt mieli monesti, mutta kun meidän oma takapiha on tosiaan koko päivän täydessä auringossa :( Tosin meillä on hankinnassa sellanen " puoliteltta" mikä suojais just auringolta ja tuuleltakin. Taloyhtiön pihalla ois viime kesänä uusittu hiekkalaatikko ja vauvakeino, joten kunhan neiti oppis istumaan, ois niistäkin enemmän iloa! Kerran tai kaks taidettiin varovasti kuitenkin keinua jo kokeilla, ja hauskaa näytti kyllä olevan.

Mä eilen kans mietin tota pukeutumista; Aino tuntui kiukkuavan kuumuutta rattaissa, vaikka päällä oli vaan lyhythihainen body ja ohkaset 3/4 pituiset housut... Täytyy vaan yrittää etsiä varjoa helteilläkin jostain. Mut pitkähihaista/ -lahkeellista on kyllä kurja laittaa Ainolle, se kun on jo talvesta saakka hermostunut tosi helposti, jos on liian kuuma...

Aurinkorasvoista; meidän perhekahvilassa joku erik.sair.hoitaja puhui tässä loppukeväästä, että alle 1 vee ei sais laittaa mitään rasvoja, ja sitä vanhemmille suositteli apteekin rasvoja... Tuli mieleen, että voihan näitten suositusten taustalla olla sekin, että ajatellaan ettei ihmiset ala liikaa luottaa noihin a-suojiin ja sit pitää pieniäkin auringossa?! Mut ei sitä aurinkoa todellakaan voi 100% välttääkään...

Tuli mieleen, kun MiaMik puhui noista 8 kk ruokapurkeista... Meidän neiti 7,5 kk on ihan just vasta ruvennut useimmiten syömään pikkupurkillisen pöperöä... Ja sekin vie aikaa ½-1 h... Aamupuuroon ois taas tänään tarvittu ehkä kaks tuntia, sen verran hitaaseen tahtiin suu taas aukeni :) Mut Jenni, meillä kans tuntuu tyttö syövän paremmin muualla kuin kotona, mäkin oon välillä sanonut, että pitää valkata kaupungilta semmoset 5 kahvilaa joissa vuoropäivinä käytäis " lounaalla" :DD

Amyn päikkäri G: pihalla nukutaan, ja jonkin aikaa jo on menty kaksilla unilla pääsääntöisesti. Aamupäivällä nukutaan 2-3 h, ja iltapäivällä vielä yleensä tunnin verran. Paitsi eilen, kun oli liian kuuma ;) Ja sängyssä öisin kääntyy nykyään melkein samantien mahalleen nukkumaan :)

Karssuli, taitaa olla Ainojen juttu tää omituiseen (??) aikaan pitkien unien nukkuminen ;) Aino meni nyt nukkumaan kymmenen jälkeen ja tasan klo 13 melkein kellontarkaan se herää, sikäli mikäli naapurin koirat ei hauku sitä hereille liian aikasin :) Tapasin muuten eilen vaunulenkillä tästä lähistöltä yhden äidin & tytön, joka oli syntynyt 2.10. tuli vaan heti mieleen et teidän Ainohan on myös syntynyt 2.10.? Sanoinkin sille, että ois hauska tutustua paremmin ja toistekin tavata, kun on niin samanikäiset tytöt. Poppiksen kanssa just viime viikolla mietittiin, miten tässä vaiheessa joku 3 kk on huikea ikäero, mutta muutaman vuoden päästä se ei enää tunnu missään! Nyt ois kiva tutustua ihan samanikäisiin pikkuisiin ;)

Vai oli Burde hankkimassa " reppua" Heidille... Mun tekis kans kauheesti mieli hommata joko Ergo tai Patapum. Patapum on aika roimasti halvempi, mut mitähän " oleellista" eroa noissa mahtaa olla...

Jenni ja D onkin jo kohta sinne lappiin lähdössä, etteks te alkukesästä ollu menossa?! Meillä on suunnitelmissa lapin matka elokuussa.

Viipero, ei me sit uskallettukaan enää siihen omneoon sekaantua, kun Aino alkoi oikeesti vaikuttaa niin huonovointiselta. Joten mies soitti lauantaina TYKS:n lasten poliklinikan päivystykseen ja sieltä antoivat ohjeeksi, että apteekin ehkä kallein tavara Neocate -korvike ois turvallisinta antaa... Joten sitä nyt, ja Ainokin voi aika hyvin. Perjantaina alkaa jälleen sit uusi altistus (JEE ;) ) jossa testataan toi neocate ja jotain muuta mitä en muista... Sillä ajatuksella, että saatais nyt se b-lausunto neocateen. Paitsi mä oon varma, et se altistus menee taas ihan pommiin... Ja neocate maksaa jotain 60-70 e purkki, purkista tulee vajaat 3 l... Olen kyllä samaa mieltä, että ois vaan elämä helppoa ja kivaa, jos olis olemassa joku testi joka suoralta kädeltä kertois mikä sopii ja mikä ei!

Viime yö oli ihan kummallinen: illalla Aino ei millään malttanut rauhoittua, huusi vaan sylissäkin silmät puolitangossa joku ½ tuntia... Liekö sit syynä toi just opittu kieriminen, mistä oli aivan innoissaan. No, kun neiti saatiin tainnutettua ja päästiin just itsekin hyvään uneen, yhdeltä alkoi hillitön meno pinniksessä... Kaikesta tassuttelusta huolimatta neiti oli sen oloinen, että ois halunnut lattialle kierimään... Otettiin Aino sitten meidän väliin rauhoitukseen, mutta huuto vaan yltyi :o Kuitenkin oli ihan eri oloinen huuto, kuin silloin kun vatsa on vaivannut. Lopulta mun oli pakko nousta ja ottaa Aino syliin, Ihmeen nopsasti se kuitenkin rauhoittui pää mun rintaa vasten melkein samantien :o Ja jatkoi unta omassa sängyssä, tosin levottomasti siellä kyllä loppuyökin nukuttiin ja syödäkään ei kunnolla malttanut kertaakaan, joten syöminen hoidettiin normaalin 1-2 kerran sijaan ehkä noin viidessä erässä... Paitsi meidän makkarissa oli aamulla n. 26 astetta lämmintä, että ehkä sekin vaikuttaa itse kunkin unen laatuun :/

Jees, nyt taidan lähteä dyykkaamaan pakastimesta syötävää meille molemmille tai sit oikasen sohvalle, kun Ainokin nukkuu pihalla.

Hei, toukokuu loppuu huomenna, kohta on siis ihan oikeesti kesä!!!

t. Ope ja Aino 7,5 kk

Vierailija
30/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu eilen päikkärigalluppiin vastailla. Aleksin unet vaihtelee päivästä toiseen, pääsääntöisesti nukkuu kahdet unet mutta toisinaan kolmet.

Aamupäivällä nukkuu 45min-2,5tuntia ja iltapäivällä 45min-2,5tuntia. Kolmannet unet nukkuu alkuillasta n.45min jos päivän unisaldo on jäänyt pieneksi ja näyttää ettei jaksa valvoa iltaan asti. Yhteensä nukkuu siis päivän aikana kolmisen tuntia, joskus jää kahteenkin.

-----------

Tuli juuri soitto että enolta on löytynyt paksunsuolensyöpä :( Onneksi kuulemma havaittiin aikaisessa vaiheessa, ja tänään jo leikataan.

Nyt meni kyllä ajatukset ihan sekaisin...

Mutta Ossen neidille ainakin toivotan paranemisia. Huomasin myös että rakkaus pientä kohtaan nousee potenssiin sata kun toinen on kipeä :)

Ope, hyvä että asiat taas edistyy. Toivotaan että Neocate nyt sopisi, vaikkakin on törkeän kallista.. Ja saisitte siihen korvattavuuden.

Juuh, mutta eipä muuta tällä erää. Kyllä veti mielen matalaksi tuo puhelinsoitto :/

Viipero & Aleksi

Vierailija
31/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.15 nähdään Tennarin edessä huomenna! Q tulkaa ihmeessä mukaan pikku-Q:n kanssa jos vaan jaksatte. :) Laitan tuonne pikku-enskojen pinoon Kesikselle viestin missä ja milloin treffataan, oli ilmeisesti Lennin kanssa tulossa mukaan.

Karssuli

Vierailija
32/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat laittaa sun puhelinnumeron mulle - just in case - niin osoite on karssuli80@hotmail.com! :)

Vierailija
33/33 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin lääkärissä tarkistuttamassa, et D' n korvat on parantunut. Oli kunnossa ja nyt voidaan hyuoletta lähteä sinne pohjoseen :). (Sunnuntai-iltana lähdetään yöjunalla. Meillä on makuupaikat varattu. Saa nähdä miten sujuu..)

Queen: Vielä tohon rasvajuttuun.. Mä kyllä luottaisin aika hyvin myös noihin Erisaniin ja LV' hen. Aion silti käydä huomenna apteekissa..

Ossen typylle paranemisia, että saa mammakin nukkua.

Ope: Sunnuntaina tosiaan lähdetään. Minne päin te olette menossa? Mä oon ihan innoissani, kun olen asunut muksuna pohjosessa muutaman vuoden enkä ole edes juuri käynyt siellä päinkään sen jälkeen (nyt kylläkin mennään ihan muualle kuin sinne missä asuttiin). Toivottavasti vihdoin löytyis Ainolle sopiva maito ja saisitte niitä Kela-korvauksiakin! Onnea Ainolle uudesta taidosta! Syksyllä, kun käytiin siellä vauvatanssissa, niin siellä oli yks tyttö joka kieri ympäriinsä. Oli tosi hauskan näköistä, kun isossa liikuntasalissa meni pitkin kierimällä :D.

Viiperolle voimia ja enolle paranemisia.

Karssuli: Kiva et tuutte. Kesis puhukin treffeillä jotain, et vois lähteä.. Laitan sulle meiliä nyt..

Q tosiaan leffaan kans huomenna! Teitä ei olekaan nähty pitkään aikaan..

Jenni ja D 11 kk