Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko että ns. toteutat itseäsi elämässäsi? Koetko että se on edes tarpeen?

Vierailija
27.05.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapi nähdä mitä toteutan parin vuoden päästä..

Vierailija
2/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla että stressaan sit jotain työjuttuja tms., enkä nauti sillonkaan elämisestä täysillä. Uskon kuitenki, et vaan sillon ku toteuttaa itseään, voi olla onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten kun lapset on jo isoja, joudun varmaan keksimään jotain toisiksi tärkeintä millä toteuttaa itseään jatkossa, mutta ennen kuin minusta tuli äiti---en ollut mitään.

Vierailija
4/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa: pari kertaa elämässäni olen törmännyt sellaiseen flow-kokemukseen, tai miksiköhän sitä oikein sanoisi. Opiskelin kurssin tiedotusoppia ja tosissani innostuin kirjoittamaan jonkinlaista pakinan ja lehtijutun sekasikiötä keskellä yötä. Viiteen asti siinä meni ennen kuin se oli valmis. Muutama jutuista monistettiin, minun työni mukaan lukien, ja vieressäni istunut kurssin fiksuin mimmi sanoi mulle, että ei ikinä uskoisi, että SINÄ olet kirjoittanut tämän.

Eikä tässä ole pointti edes saamani kunnia (tässä vaatimattomassa mittakaavassa ;), vaan se tunne, että on pieneksi hetkeksi onnistunut työntämään norsunkärsänsä jonkilaiseen jumalaiseen ajatusten virtaan ja sieltä onnistunut imaisemaan pienen annoksen neroutta itsensä ja muiden iloksi.

Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan? Tuli mieleen kun kiersin hikipäissäni tänään tonttia ruohonleikkuria pukaten. Että ei jumankeuta tämä voi olla tässä!

Vierailija
5/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minusta piti tulla laulaja ja tanssija, mutta äitini kielsi opinnot kun oli alaikäinen, olisin saanut levytyssopimuksen, mutten saanut huoltajan suostumusta.

Olin innostunut nuorisopolitiikassa mukana aktiivina kun tulin raskaaksi. Sen jälkeen olen omistautunut perheelleni, isoäitini hoitoon ja hyväntekeväisyyteen.

Tiedän, että joskus vielä haluan laulaa, olen vain jo liian vanha ja lihava jotta kukaan mun levyä ostaisi : )

Vierailija
6/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonlopun vietin vapaaehtoistouhuissa ja sain sieltä taas toivoa paremmasta huomisesta. Opiskelen uuteen ammattiin ja kenties valmistumisen jälkeen pääsisin toteuttamaan itseäni ulkomaille. :)

Vierailija
7/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen ainoa tuki ja turva. Enkä sitten joskus myöhemmin. En ole tällaista tullut edes ajatelleeksi.

Vierailija
8/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on melko tärkeää, et pääsee toteuttamaan elämässä itseään. joskin kuvaamiasi flow-hetkiä osuu kait aika harvakseltaan. niin elämän kait kuuluukin mennä.

ja, joo pääsee mielestäni toteuttamaan itseäni melko hyvin, vaikka elämäni onkin suht tavallista. töissä 4 päivää viikossa ja muuten paljolti lapsen kanssa. joskin harrastuskin löytyy. työ tuottaa minulle mielihyvää, siksi lienen kait melko onnellinen.