Selviytyjät Suomi 2026 OFFICIAL
Kausi 10 Malesiassa. Kilpailijat; Ville Lång, Juhana Helmenkalastaja, Alma Hätönen, Kasperi Kauppinen, Sabina Särkkä, Kerttu Rissanen, Jon-Jon Geitel, Heikki Sorsa, Heidi Suomi, Tommi Manninen, Roope Rannisto, Pinja Sanaksenaho, Emmi Suuronen, Eino Heiskanen, Vivi Wahlström ja Linnea Vihonen.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (571)
Vierailija kirjoitti:
Mua tökkii nää naiset, jotka esittelevät paljaita perseitään. Ovatko aivan varmoaj siitä, että kaikki halauavat nähdä heidän paljaat perseet. Sama tyrkky-huomio ilmiö nykyään uimarannoilla.
Ymmärrän että se on ajan trendi ja huomiota on saatava, mutta itsellä menee aina pilalle koko selvityjät, kun siellä vilahtelee näitä perseitä.
Kiitos nauruista, täällä isolla porukalla kahvihuoneessa ollaan tuskin pysytty penkillä kun ollaan luettu tätä sun kommenttia :DDDD
Printataan tää vielä tuohon kahvihuoneen ilmoitustaululle, niin jos jokin asia harmittaa niin tästä saa hauskuutta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tökkii nää naiset, jotka esittelevät paljaita perseitään. Ovatko aivan varmoaj siitä, että kaikki halauavat nähdä heidän paljaat perseet. Sama tyrkky-huomio ilmiö nykyään uimarannoilla.
Ymmärrän että se on ajan trendi ja huomiota on saatava, mutta itsellä menee aina pilalle koko selvityjät, kun siellä vilahtelee näitä perseitä.
Kiitos nauruista, täällä isolla porukalla kahvihuoneessa ollaan tuskin pysytty penkillä kun ollaan luettu tätä sun kommenttia :DDDD
Printataan tää vielä tuohon kahvihuoneen ilmoitustaululle, niin jos jokin asia harmittaa niin tästä saa hauskuutta elämään.
Taidat juurikin itse olla tälläinen perseen esittelijä. Rannalla perse paljaana ja kireät perseeseeen imeytyvät trikoot aina jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat juurikin itse olla tälläinen perseen esittelijä. Rannalla perse paljaana ja kireät perseeseeen imeytyvät trikoot aina jalassa.
Minä ainakin jätän aina perseeni kotiin kun lähden rannalle, ettei valtaisat lihavat vihaiset valaat pahoita mieltään.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi muka hauska? Hyvän jutun keksit. Tuntuu varmaan hyvältä kun housut on vedetty vakoon, pese välillä ettei haise.
Jahas joko plussajakso 3 on katsottu?
Vierailija kirjoitti:
Jahas joko plussajakso 3 on katsottu?
Ei ole olemassa mitään plussajaksoja, jakso 3 on kyllä katsottu.
Kasperi on selvästi ottanut Australian pahiksen King Georgen maneerit pukeutumista myöten, huivi toppina jne ja selvästi opetellut valmiita läppä-repliikkejä, sellaisesta kiinni jääminen on noloa. Hiukan epämiellyttävä luihu habitus mutta viihdeohjelmasta kyse niin menköön..
Vierailija kirjoitti:
Kasperi on selvästi ottanut Australian pahiksen King Georgen maneerit pukeutumista myöten, huivi toppina jne ja selvästi opetellut valmiita läppä-repliikkejä, sellaisesta kiinni jääminen on noloa. Hiukan epämiellyttävä luihu habitus mutta viihdeohjelmasta kyse niin menköön..
En jaksa sitä 😣
Kyllä tuolla saisi pari kuusikymppistäkin olla mukana. Olisi kiva nähdä miten seniorit pärjäisivät nuorempien seurassa. Olisiko ikärasismia vai pääsisivätkö ihan mukaan kisaan pitemmäksi aikaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuhhhhhh, big mama fantasioi siis timmeistä perseistä rannoilla <3 Ilmankos katselet kaikkia tällaisia ohjelmia, joissa niitä on paljon tarjolla <3
Alma ja Kasperi vetävät Selviytyjät-podcastia, siis älkää vaan sanoko että se tarkoittaa sitä että ne on sitten siellä finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Alma vähän kade Kertulle ja Sabinalle,en luottaisi yhtään tuohon pomottavaan Almaan enkä Heikkiin
Miksi Alma olisi kade? Toinen on hongankolistaja ja toinen hermoherkkä itkupilli. Siinäpä kadehdittavaa.
Kuka äänestettiin ulos jaksossa 3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sen kirjoittajan iän näkikään? 😉.
Tätä on tutkittu ja todettu että törkeimmät viestit kirjoittavat juurikin vanhat naiset. Siinäpä sulle mietittävää.
Oletko aivan varma. Nämä viestit ovat anonyymeinä kukaan ei tiedä, kuka täällä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on rasistinen ja syrjivä kausi. Ei yhtään tummaa eikä seksuaalivähemmistön edustajaa. Ihme touhua.
Niin onneksi ei ole. Ahkeria ne kyseiset ihmiset ovat tulemaan tosi tv ohjelmiin. Eihän heillä muutakaan tekemistä(töitä) ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on rasistinen ja syrjivä kausi. Ei yhtään tummaa eikä seksuaalivähemmistön edustajaa. Ihme touhua.
Niin onneksi ei ole. Ahkeria ne kyseiset ihmiset ovat tulemaan tosi tv ohjelmiin. Eihän heillä muutakaan tekemistä(töitä) ole.
Linnea tekee käsittääkseni ihan oikeitakin töitä, Vivi sen sijaan "näyttelijänä" ja kermaperseenä tuskin on koskaan tehnyt yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Alma vähän kade Kertulle ja Sabinalle,en luottaisi yhtään tuohon pomottavaan Almaan enkä Heikkiin
Miksi Alma olisi kade? Toinen on hongankolistaja ja toinen hermoherkkä itkupilli. Siinäpä kadehdittavaa.
Nimitteletkö ylipainoisiakin yhtä typerillä nimillä vai oletko itse juuri sellainen ja se on mielestäsi sinun oikeus haukkua itseäsi pienempiä..
Vierailija kirjoitti:
Miks toi juontajat seisoo aina kädet tolleen omituisesti etulanteilla 🥸
Koska pyysi juontaja yrittää näyttää isommalta!
Vierailija kirjoitti:
sabina on tosi muovisen näkönen ton leikellyn botuliini-naamansa kanssa. järkky
Oon niin onnellinen kun se tippui! En kestä katsoa sen rumaa suuta😱
täytyyhän näillä reppanoilla olla joku laittaa ruokaa, jos on mistä laittaa.