En jaksa lähteä alkoon kun täytyisi ottaa bussi. Tuleeko tuollaisesta ruokakaupan punkusta miksikään?
Ei mitään kännejä tarvi tulla, mutta edes pieni hiprakka sopis tunnelmaan.
Kommentit (38)
Jos pystyt sitä tarpeeksi oksentamatta juomaan, niin kyllä siitä ennemmin tai myöhemmin känniin tulee.
Kyllä ainakin ruokakaupan 8% kuohuviini on ihan ok.
Olen varmaan hyvin poikkeava, mutta minä tulen ykkösoluestakin hiprakkaan.
Jos ryyppäät ihan ammattilaistasolla niin ei siitä silloin varmaan paljon iloa ole.
Vappuna ei tarvitse juoda alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vappuna ei tarvitse juoda alkoholia.
No ei tarvitse, mutta jos ap haluaa, niin se on eri juttu se.
Tuleehan siitä hiprakkaan, jos lonkerosta, siideristä ja oluestakin tulee ja niissä on sentään vähemmän prosentteja.
Täysin mahdotonta juoda itsensä humalaan 8% etanolilla. 15% aidolla viinillä sen sijaan onnistuu mainiosti.
Kaveri osti Alkosta minä lähikaupasta saman nimistä valkkaria, olivat sama % , 8%.
Vierailija kirjoitti:
No tulee todellakin!
Litra kahdeksan prossan viiniä vastaa noin viittä kolmoskaljaa,joten eiköhän se nuppiin nouse kun ostat sopivan määrän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri osti Alkosta minä lähikaupasta saman nimistä valkkaria, olivat sama % , 8%.
Minä osti kerran alkosta viinipullon ja huomasin jo maksettuani sen että on 8%. Riensin takaisin ja sain vaihtaa vahvempaan. Minua valistettiin että miedot on merkitty vaaleanpunaisella etiketillä. Mutta minun mielestäni ne pitäisi merkitä punaisella lipulla.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin kauppa ja alko vierekkäin, samoja tuotteita samaan hintaan. Outoa ettei kauppa lähde hintakilpailuun.
En ole ostanut enää aikoihin Alkosta viiniä, kun on niin helppo ostaa ruokakaupasta ja ihan on toiminut.
Ei. Eikä oluestakaan tietenkään, kun siinä on voltteja vielä vähemmän.