72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
179 cm ja 72 kg mies ei todellakaan ole laiha. Ihan tavallinen hoikan ihmisen paino. Voi olla ihan lihastakin lisäksi. Huomaa, miten vääristyneet käsitykset teillä läskeillä on, kun pidätte keskipituista 72 kg miestä jotenkin poikkeavan laihana. Mitä helvettiä? :D
Itse 183 cm naisena en pidä 179 cm pitkää miestä keskipituisena vaan lyhyenpuoleisena. Ja aivan sama mitä painaa jos on löllömaha, kalkkunanniska tikkujalat ja narukäsien kehittyneemmät lihakset on hiirikädessä. Bodattu samanpituinen voi painaa vaikka 90 kg ja olla timmi.
Olet täys i d i o o t t i. Ei se miesten keskipituus miksikään muutu sun mielipiteitten mukaan.
Naisten logiikkaa taas kerrakseen 🙄
Sinähän se kommenteillasi suoraistaan häikäiset älykkyydelläsi ja fiksuudellasi. Peruskoulu käytynä? Plebeiji.
Sinähän se siinä häikäiset. Itse olet. -eri
Varaudu vaan jo ap siihen, että tämäkin asiaton aloitus poistetaan pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
179 cm ja 72 kg mies ei todellakaan ole laiha. Ihan tavallinen hoikan ihmisen paino. Voi olla ihan lihastakin lisäksi. Huomaa, miten vääristyneet käsitykset teillä läskeillä on, kun pidätte keskipituista 72 kg miestä jotenkin poikkeavan laihana. Mitä helvettiä? :D
Itse olin noissa mitoissa laiha. Työkaveritkin haukkuivat laihaksi. Nyt painan 86 kg enkä vieläkään näytä lihavalta. T. Nainen, 86 kg, 179 cm
Sama mulla. Olen 175 m pitkä ja painan 82 kiloa. Näytän ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu vaan jo ap siihen, että tämäkin asiaton aloitus poistetaan pian.
Miten siihen voi varautua? Kannattaako ottaa kuvakaappauksia, vai mitä?
Sinähän se kommenteillasi suoraistaan häikäiset älykkyydelläsi ja fiksuudellasi. Peruskoulu käytynä? Plebeiji.