Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.

Vierailija
29.08.2026 |

Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.

Kommentit (884)

Vierailija
761/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäincelit, oikeat miehet tietävät, millainen naisen fysiikka kuuluu olla ja mistä syistä. Ap on hyvä vain ja pysyttelee poikamaisissa, tissittömissä pulkannaruissa, joiden kohdalla synnytyskin usein on riskisynnytys. 

Vierailija
762/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)

Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.

Ap

Vai että oikein thaivaimo :D

Kaukaa on pitänyt hakea, kun suonalaista ei saanut.

Kaukaa on pitänyt hakea että saisi normipainoisen naisen.

Ap

Joka lihoo ekan vuoden aikana 😂😂

Serkkupoika nyt tapailee thaikkunaista. Hän on lyhyt ja pyöreä. Tällä ei ole merkitystä kenellekkään. Hän on myös herttainen ja mukava kaikin puolin. Taitaa olla ne tärkeimmät ominaisuudet 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäincelit, oikeat miehet tietävät, millainen naisen fysiikka kuuluu olla ja mistä syistä. Ap on hyvä vain ja pysyttelee poikamaisissa, tissittömissä pulkannaruissa, joiden kohdalla synnytyskin usein on riskisynnytys. 

Ääää-pääääpäp, äläpäs nyt, kun aiemmin joku matami raivosi, ettei mies voi sanoa millainen naisen kuuluisi olla.

Vierailija
764/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

72kg on vähän lähes 180cm miehen painoksi. Käyn salilla ja treenaavat aikuiset miehet painaa järjestäen  yli 80kg.  En tykkää kukkakeppimiehistä. Pitää olla lihasta ja yli 180cm pitkä. Eikä isoa mahaa. 

Sulla ei ole mitään pätevyyttä määritellä toisten painoa, pituutta ja mahan kokoa!

Vierailija
765/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino-ja ulkonäkövaatimukset koskevat yhtälailla miehiäkin! Miehille on eri vaatimukset kuin naisille

Vierailija
766/884 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa 72kg kevyen miehen?

Vierailija
767/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat naiset kääntävät asian noin, vaikka todellisuudessa ei ole varaa nirsoilla?

Vierailija
768/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)

Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.

Ap

Vai että oikein thaivaimo :D

Kaukaa on pitänyt hakea, kun suonalaista ei saanut.

Kaukaa on pitänyt hakea että saisi normipainoisen naisen.

Ap

VIehätyt siis lapsen näköisistä ja kokoisista? Hmm....

Sinulla vaan on vääristynyt kuva siitä mikä on normaalia. 100v sitten 72kg nainen olisi ollut karnevaalinähtävyys.

"Miesten arvioitu keskipaino: noin 60–65 kg (keskipituus oli noin 168 cm)Naisten arvioitu keskipaino: noin 50–55 kg (keskipituus oli noin 154 cm) [1] (https://www.hs.fi/tiede/art-2000009652831.html)"

100v sitten

Miksiköhän olivat noin lyhyitä, onko suomalaisten geenit muuttuneet sadassa vuodessa? Tuskin, olivat vain niin aliravittuja lapsuudesta lähtien, että pituuskasvu jäi vajaaksi. Niinkin myöhään kuin 1860-luvulla Suomessa oli nälänhätä, joka tappoi n. 10% väestöstä.

Vierailija
769/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertomies vuonna 2022 painoi 87 kg ja pituutta n. 178cm. 

Naiset 72kg ja 164cm.  Eli jos tuohon lisäisi pituutta 8cm, niin 172cm/72kg olisi hyvät mitat, jos ei oo kaikki rasva kertynyt vyötärölle

Vierailija
770/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat naiset kääntävät asian noin, vaikka todellisuudessa ei ole varaa nirsoilla?

Mä olen lihava nainen ja todellakin nirsoilen. Ei mulla ole mitään velvollisuutta huolia ketä tahansa. Ihmeellinen ajatusmaailma, että lihavien naisten pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa. Nainen on mielummin yksin kuin ottaa kenet tahansa. 

Vierailija
771/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä. Paino vaihdellut vuosien saatossa ja tuon määrän olen painanut vain viimeisillään raskaana

Vierailija
772/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto suominainen on aika hiton läski :D

Vierailija
773/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 pitkällä miehellä ei kyllä kovin komeaa mahaa tai lihasmassaa ole tuolla painolla. En kelpuuttaisi.

Nimimerkillä, lihaksikas nainen, 160cm/58 kg. Mieheni on melkein kaksi kertaa minun painoinen ja about niin lihaksikas kun natuna voi olla :D

Vierailija
774/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten on keskiverto suomalainen mieskin. Ihan turhaan lällättelet koska miehet ovat yhtälailla lihavia ja harvalla on sellaista lihasmassaa, että sen vuoksi on ylipainon puolella.

Vierailija
775/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ylipainoinen nainen, ainakin noiden suositusten mukaan. Siltikin ihan näyttävä. En kyllä jaksaisi katsella mitään 72 kiloista miestä. Jäätävä pulkannaru. Keskimmäinen lapseni, miespuolinen (30v) on hoikka, hänkin painaa taatusti yli 80 kiloa. ( no hän on 185cm pituinen) Tyttäreni on 162 cm ja painaa n,55 kg ja on erittäin hoikka.

Vierailija
776/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava nainen ja todellakin nirsoilen. Ei mulla ole mitään velvollisuutta huolia ketä tahansa. Ihmeellinen ajatusmaailma, että lihavien naisten pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa. Nainen on mielummin yksin kuin ottaa kenet tahansa. 

Ilmeisesti lihavuus naisilla kulkee turhan usein käsikädessä tyhmyyden kanssa. Eihän se nyt sitä tarkoita, että pitäisi huolia kuka tahansa. Toisaalta taas täällä olen nähnyt kommentteja, että komean herrasmiehen pitäisi huolia lihava ja vanha nainen, vaikka saa helposti valittua nuorista ja hoikista naisista.

Vierailija
777/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on keskiverto suomalainen mieskin. Ihan turhaan lällättelet koska miehet ovat yhtälailla lihavia ja harvalla on sellaista lihasmassaa, että sen vuoksi on ylipainon puolella.

Jos painoindeksi (BMI) korjattaisiin ottamaan huomioon miesten noin 35 % suurempi biologinen lihasmassa, suomalaisten miesten ylipainotilastot muuttuisivat radikaalisti ja nykyinen "ylipainoepidemia" näyttäisi huomattavasti loivemmalta.

Vierailija
778/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti lihavuus naisilla kulkee turhan usein käsikädessä tyhmyyden kanssa. Eihän se nyt sitä tarkoita, että pitäisi huolia kuka tahansa. Toisaalta taas täällä olen nähnyt kommentteja, että komean herrasmiehen pitäisi huolia lihava ja vanha nainen, vaikka saa helposti valittua nuorista ja hoikista naisista.

En ole tyhmä. Vastasin idiootille joten ihan turha tulla siihen viisastelemaan. Myös lihavalla naisella on oikeus nirsoilla ja vain tyhmä väittää ettei ole.

Ylipaino ei tee kenestäkään tyhmää. Äärettömän tyhmää kuvitella edes tuollaista. Mene muualle marisemaan ja anna mun olla. 

Vierailija
779/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä THL:n kriteereillä jopa 60 % suomalaisista miehistä luokitellaan ylipainoisiksi tai lihaviksi (BMI 25). Koska BMI mittaa vain kokonaismassaa suhteessa pituuteen, se rankaisee miehiä heidän luontaisesti raskaammasta luustostaan ja lihasmassastaan. Jos BMI-kaavaa tai sen raja-arvoja muokattaisiin kuvaamaan puhtaasti rasvakudoksen määrää sukupuolten välisen eron pohjalta, tilanne muuttuu seuraavasti:

Vierailija
780/884 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Raja-arvojen siirtymä (Miesten "uusi BMI")Naisilla lihasmassa on keskimäärin 30–40 % kehon painosta, kun taas miehillä se on noin 40–50 %. Tämä noin 35 % suhteellinen ero lihasmassassa tarkoittaa, että keskiverto mies kantaa mukanaan noin 10 kiloa enemmän pelkkää lihaskudosta kuin samanpituinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä