Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.

Vierailija
29.08.2026 |

Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.

Kommentit (871)

Vierailija
781/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että naisilla ja miehillä on erilainen metaboliikka, miesten aineenvaihdunta on tehokkaampi ja polttaa enemmän, naisten erikoistunut ennemminkin ravinnon keräämiseen koska synnyttely.

Toinen juttu ett lihas painaa 3* saman verran kuin mitä rasvakudos, eli sinussa on myös ylipainoa, olet vaan kanavoinut sen lihaksiin etkä rasvaan. 

Ihmiset ajattelevat, että lihas on jotain olematonta, tai jopa hyvää, mutta tosiasiassa sekin on pelkkää ylipainoa, varastoituja ravinteita jotka tekevät olemuksestasi raskaan ja saavat kehosi toimimaan epäoptimaalisesti.

Lihas suorittaa kehon kaikki liikkeet, kun taas läski vaan on ja pitää tulehdusta yllä.

"Rasvakudoksella (puhekielessä ”läskillä”) on useita elintärkeitä tehtäviä ihmiskehossa. Se ei ole vain passiivista varastorasvaa, vaan aktiivinen elin, jota ilman ihminen ei pysyisi hengissä."

Vierailija
782/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Tilastollinen romahdus ylipainoisten määrässäSuuri osa suomalaisista miehistä asettuu niin sanotulle "lievän ylipainon" alueelle eli BMI-välille 25–28. He ovat usein ruumiinrakenteeltaan rotevia, työssäkäyviä tai urheilevia miehiä. [1] (https://verkkolehdet.jamk.fi/jhss/wp-content/blogs.dir/21/files/2020/10…), [2] (https://yle.fi/a/74-20169121)Ennen: Noin 60 % miehistä on vähintään ylipainoisia.Uudella kaavalla: Ylipainoisten miesten osuus puolittuisi arviolta noin 25–30 prosenttiin. Valtaosa nykyisistä "ylipainoisista" miehistä tipahtaisi suoraan uuden lääketieteellisen normaalipainon piiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli.  Oon 173cm ja 84kg nainen. Treenannut kovaa koko aikuisikäni 4 kertaa viikossa ja olen terve ja elinvoimainen. Ylipainosta huolimatta  mulla käy älytön flaksi miesrintamalla, sekä lyhyisiin ja pitkiin suhteisiin, vaikka mulla on muhkea perse ja reidet. En kelpuuta hentoja, pieniä tai alle 170cm miehiä enkä niitä,  joilla on iso kaljamaha. Ymmärrän täysin,  että osa miehistä ei halua minua. Kuten en minäkään halua pikkumiehiä.

Jokin ei täsmää tämän foorumin ja todellisuuden välillä. 

Lihaviltahan irtoaa aina.

Vanha totuus.

Ei niitä kumppaneiksi haluta kuitenkaan.

Ei todellakaan irtoa kaikilta lihavilta. Ei ole mikään totuus vaan kusipäiden keksimä valhe. Jos nainen on helppo, niin hän on sitä missä tahansa painossa. 

Itse olen ylipainoinen ja multa ei todellakaan saa helposti. En todellakaan huoli ketä tahansa. Tällä hetkellä mun kanssa sänkyyn pääsee vain yksi mies. Ei ole mitään mielenkiintoa muihin miehiin enkä ole mikään jakorasia. 

Sä taidat olla niitä paskoja joiden mielestä naisten seksi on vain antamista. Kuvottava tyyppi olet.

Totuushan on että valomerkin jälkeen jämille kelpaa jokainen.

Betat ja ylipainoiset kohtaa .

Vierailija
784/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen haluaa 72kg kevyen miehen?

Miksi lihavat naiset kääntävät asian noin, vaikka todellisuudessa ei ole varaa nirsoilla?

Mä olen lihava nainen ja todellakin nirsoilen. Ei mulla ole mitään velvollisuutta huolia ketä tahansa. Ihmeellinen ajatusmaailma, että lihavien naisten pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa. Nainen on mielummin yksin kuin ottaa kenet tahansa. 

Ilmeisesti lihavuus naisilla kulkee turhan usein käsikädessä tyhmyyden kanssa. Eihän se nyt sitä tarkoita, että pitäisi huolia kuka tahansa. Toisaalta taas täällä olen nähnyt kommentteja, että komean herrasmiehen pitäisi huolia lihava ja vanha nainen, vaikka saa helposti valittua nuorista ja hoikista naisista.

Täällä on usein kommentteja, että kyllä lihavan naisen pitää huolia kuka tahansa mies. 
Itse nyt kyllä tuon esille oman typeeryytesi kuvittelemalla ylipainon aiheuttavan tyhmyyttä. 

Vierailija
785/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että naisilla ja miehillä on erilainen metaboliikka, miesten aineenvaihdunta on tehokkaampi ja polttaa enemmän, naisten erikoistunut ennemminkin ravinnon keräämiseen koska synnyttely.

Toinen juttu ett lihas painaa 3* saman verran kuin mitä rasvakudos, eli sinussa on myös ylipainoa, olet vaan kanavoinut sen lihaksiin etkä rasvaan. 

Ihmiset ajattelevat, että lihas on jotain olematonta, tai jopa hyvää, mutta tosiasiassa sekin on pelkkää ylipainoa, varastoituja ravinteita jotka tekevät olemuksestasi raskaan ja saavat kehosi toimimaan epäoptimaalisesti.

Lihas suorittaa kehon kaikki liikkeet, kun taas läski vaan on ja pitää tulehdusta yllä.

Juuri näin. Siksi lihava ihminen muistuttaa säkkiä, koska ei ole lihaksia pitämässä ryhtiä yllä. Siitä oiva nimitys mätisäkki.

Vain äärettömän tyhmä ihminen kuvittelee, että ylipainoisilla ei ole lihaksia.

Suhteessa läskiin niitä on vähän.

Sitähän sä et voi tietää. Kyllä mulla ainakin on esim. pohkeissa enemmän lihaksia kuin monella normaalipainoisella. Mä katsos en ole mikää sohvalla makaava mätisäkki vaikka olenkin ylipainoinen. 

Sun ei kannattaisi huudella omia harhojasi totuuksina. 

No se läski siellä pohkeessakin voi luoda mielikuvan lihaksikkaasta pohkeesta. Näytät varmaan alastomana samalta ruttukasalta kuin vastasyntynyt vauva.

Olen eri, mutta myös minulla on paljon lihasta. Ja voimaa. Moneen kertaan testattu. Sain syntymälahjaksi. Toki myös treenannut paljon. Olen voittanut monenmonet miehet kädenväännössä.

Vierailija
786/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli.  Oon 173cm ja 84kg nainen. Treenannut kovaa koko aikuisikäni 4 kertaa viikossa ja olen terve ja elinvoimainen. Ylipainosta huolimatta  mulla käy älytön flaksi miesrintamalla, sekä lyhyisiin ja pitkiin suhteisiin, vaikka mulla on muhkea perse ja reidet. En kelpuuta hentoja, pieniä tai alle 170cm miehiä enkä niitä,  joilla on iso kaljamaha. Ymmärrän täysin,  että osa miehistä ei halua minua. Kuten en minäkään halua pikkumiehiä.

Vanha totuus.

Ei todellakaan irtoa kaikilta lihavilta. Ei ole mikään totuus vaan kusipäiden keksimä valhe. Jos nainen on helppo, niin hän on sitä missä tahansa painossa. 

Itse olen ylipainoinen ja multa ei todellakaan saa helposti. En todellakaan huoli ketä tahansa. Tällä hetkellä mun kanssa sänkyyn pääsee vain yksi mies. Ei ole mitään mielenkiintoa muihin miehiin enkä ole mikään jakorasia. 

Sä taidat olla niitä paskoja joiden mielestä naisten seksi on vain antamista. Kuvottava tyyppi olet.

Mulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa ja en todellakaan etsi baarista mitään seuraa. En ole epätoivoinen. Mulla on ollut parisuhteita tavallisten miesten kanssa eikä joidenkin luusereiden kanssa. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta on ollut jo kolme vuotta seksisuhde komean miehen kanssa. Parisuhdetta en edes halua koska nautin yksin olemisesta. 

Vierailija
787/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto naisten ja miesten ylipainosta:

Suomalaisista naisista yli 50% on ylipainoisia, kun taas miehistä vain 25%, kun otetaan huomioon kummankin keskivertoihmisen rasvan ja lihasmassan määrän erot sukupuolten välillä.

Vierailija
788/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Tilastollinen romahdus ylipainoisten määrässäSuuri osa suomalaisista miehistä asettuu niin sanotulle "lievän ylipainon" alueelle eli BMI-välille 25–28. He ovat usein ruumiinrakenteeltaan rotevia, työssäkäyviä tai urheilevia miehiä. [1] (https://verkkolehdet.jamk.fi/jhss/wp-content/blogs.dir/21/files/2020/10…), [2] (https://yle.fi/a/74-20169121)Ennen: Noin 60 % miehistä on vähintään ylipainoisia.Uudella kaavalla: Ylipainoisten miesten osuus puolittuisi arviolta noin 25–30 prosenttiin. Valtaosa nykyisistä "ylipainoisista" miehistä tipahtaisi suoraan uuden lääketieteellisen normaalipainon piiriin.

Valtaosa ylipainoisista miehistä on läskejä. Kyllä sen näkee katukuvassa joten ihan turha selitellä. 

Vierailija
789/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto naisten ja miesten ylipainosta:

Suomalaisista naisista yli 50% on ylipainoisia, kun taas miehistä vain 25%, kun otetaan huomioon kummankin keskivertoihmisen rasvan ja lihasmassan määrän erot sukupuolten välillä.

Seli seli. Suurimmalla osalla ylipainoisista miehistä kyse on ihan läskistä. 

Vierailija
790/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159cm/75kg, mutta näytän suhkot normaalipainoiselta onneksi ja vaatekoko S/M.

Vierailija
791/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Miten nin ei haluta? Et sinä päätä muiden puolesta. 7/10 parisuhteessa kuitenkin.

Vierailija
792/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 159cm/75kg, mutta näytän suhkot normaalipainoiselta onneksi ja vaatekoko S/M.

Eli käytät liian pieniä vaatteita. 

Vierailija
793/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Mulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa ja en todellakaan etsi baarista mitään seuraa. En ole epätoivoinen. Mulla on ollut parisuhteita tavallisten miesten kanssa eikä joidenkin luusereiden kanssa. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta on ollut jo kolme vuotta seksisuhde komean miehen kanssa. Parisuhdetta en edes halua koska nautin yksin olemisesta. 

Suomennettuna:

"Nautin yksin olemisesta" = "En tahdo kelvata kenellekään muuta kuin kassien tyhjentämiseen"

Vierailija
794/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoin intissä 76 kiloa ja 185 cm pitkä. Suomalaiset naiset ovat nykyään jäätävän paskassa kunnossa.

Niin on suomalaiset miehetkin. Miksi täällä aina vain naristaan naisista? Prosentuaalinen ero ylipainoisissa on miesten ja naisten välillä varsin pieni. Ja kun miehet valittaa muka lihaksistaan, että se tekee heidät ylipainoisiksi, voisi naiset varmaan valittaa sitten vaikkapa rinnoistaan, että ne tekevät ylipainoisiksi. Kummallakin se on vain turhaa lässytystä ja tosiasioiden vääristelyä.

Sellainen pikku fakta, että miehillä on keskimäärin 35% enemmän lihaskudosta naisiin verrattuna, mutta sitä ei painoindeksissä oteta huomioon. Siksi palstan mätisäkit tuovat aina virheellisesti esiin, että miehet olisivat yhtä läskejä kuin naiset. Todellisuudessa eivät lähellekään.

Tosiasioiden kiistämistä tämä. Läski mikä läski.

Miehillä se läski on terveydellisesti vaarallisempaa ja kertyy vatsaan, jossa se on erityisen vaarallista. Siinä missä paksu reisinen nainen painaa menemään, on miehellä kaikki metabolisen oireyhtymän oireet ja lyhyempi elinikä. Miehille pitäisi määrittää omat, naisia pienemmät bmi raja-arvot.

"Naiset ja ylimääräinen rasva:

Naisilla on yleensä suurempi kehon rasvaprosentti kuin miehillä.

Vatsan alueen rasva (ns. keskivartalorasva) lisää naisten riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, kuten sydänkohtaukseen.

Ylipaino voi myös aiheuttaa naisille lisääntymisterveysongelmia, kuten monirakkulaoireyhtymää (PCOS), hedelmättömyyttä ja raskauskomplikaatioita.

Tutkimusten mukaan vatsan alueen rasva voi olla naisille vaarallisempaa kuin miehille, koska se lisää sydänsairauksien ja joidenkin syöpien riskiä."

Katukuvassa näkee, että sitä vatsarasvaa löytyy nimenomaan miehiltä. Naisissa on paljon vähemmän niitä, joilla kovaksi pingottunut pallomaha ja näistäkin osa on raskaana olevia. 

Yli 80 vuotiaita lihavia miehiä näkee vähän, useimmat vanhat miehet ovat Arvo Ylppö tyyppisiä, pienehköjä ja korkeintaan normaalipainoisia. Ylipainoiset ja "lihaksikkaat" ovat jääneet jonnekin matkan varrelle.

Naisilla on tapana peittää se pullottava maha jollain paitulilla, mutta harjaantuneisuuskatseinen mies ei mene lankaan, vaan näkee kyllä, että pömppöhän se pinpinkunmun päällä röllöttää.

Pinpinkunmu? Sinulle naiset ovat vain ruumiinosa. Aattele, nainen voi laihtua,  idiotismi on elinikäistä.

Vierailija
795/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo saarafanipoika palstalla! Suloista.

Vierailija
796/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ylipainoisista miehistä on läskejä. Kyllä sen näkee katukuvassa joten ihan turha selitellä. 

Silti heillä on luultavasti lihasmassaa se 35% enemmän kuin samanlaisella punkeronaisella. Se vääristää lihavuuden arviointia pelkän painon ja pituuden avulla.

Vierailija
797/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Suomennettuna:

"Nautin yksin olemisesta" = "En tahdo kelvata kenellekään muuta kuin kassien tyhjentämiseen"

Väärin meni. En halua parisuhdetta. Seksiä haluan ja siihen sopii tämä mies. En huolisi häntä parisuhteeseen. Yhtälailla mä käytän häntä seksiin. Kyllä mäkin haluan nautinnon ja taitamattoman miehen kanssa ei olisi kehittynyt kolmen vuoden seksisuhdetta. Aikuisten ihmisten hyvä seksi on nautinto molemmille eikä ole vain sitä, että nainen antaa. Kyllä pitää myös miehen antaa sitä mitä nainen haluaa. Vain taitamattomat katkerat luuserit kuvittelee seksin olevan naisen antamista. 
Lapsellista ja typerää kuvitella, että jokainen nainen haluaa parisuhteen. Mä olen kokenut parisuhteet ja todella kipeän avioeron joten ei kiitos parisuhteelle. Yksikään palstan tollo ei sitä määrää mitä mä ajattelen ja tunnen. 

Vierailija
798/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Suomennettuna:

Väärin meni. En halua parisuhdetta. Seksiä haluan ja siihen sopii tämä mies. En huolisi häntä parisuhteeseen. Yhtälailla mä käytän häntä seksiin. Kyllä mäkin haluan nautinnon ja taitamattoman miehen kanssa ei olisi kehittynyt kolmen vuoden seksisuhdetta. Aikuisten ihmisten hyvä seksi on nautinto molemmille eikä ole vain sitä, että nainen antaa. Kyllä pitää myös miehen antaa sitä mitä nainen haluaa. Vain taitamattomat katkerat luuserit kuvittelee seksin olevan naisen antamista. 
Lapsellista ja typerää kuvitella, että jokainen nainen haluaa parisuhteen. Mä olen kokenut parisuhteet ja todella kipeän avioeron joten ei kiitos parisuhteelle. Yksikään palstan tollo ei sitä määrää mitä mä ajattelen ja tunnen. 

Luonteesi perusteella on ymmärrettävää, että sinulle avioero oli kipeä, mutta miehelle suuri helpotus.

Vierailija
799/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäincelit, oikeat miehet tietävät, millainen naisen fysiikka kuuluu olla ja mistä syistä. Ap on hyvä vain ja pysyttelee poikamaisissa, tissittömissä pulkannaruissa, joiden kohdalla synnytyskin usein on riskisynnytys. 

Ääää-pääääpäp, äläpäs nyt, kun aiemmin joku matami raivosi, ettei mies voi sanoa millainen naisen kuuluisi olla.

Jos osallistuminen keskusteluun on matamin raivoamista, olet sellainen itsekin, raivoava matami. 

Eri

Vierailija
800/871 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen haluaa 72kg kevyen miehen?

Miksi lihavat naiset kääntävät asian noin, vaikka todellisuudessa ei ole varaa nirsoilla?

Ihan jokainen saa nirsoilla. Aika moni niin tekeekin ja se on hyvä. Miksi pitäisi suostua tyytymissuhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi