Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.

Vierailija
29.08.2026 |

Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.

Kommentit (694)

Vierailija
661/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi 170 cm pit nainenhan voi olla aivan  upea  72 kilon painoisena. 

Ihannepaino on kuitenkin 60kg.

Mikä ihannepaino? Joku sun oma mielipide?

Vierailija
662/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalonsa saa lihotettua varsin hyvin myös ilman alkoholia, tiedän pullukoita absolutisteja.

Ikävää leimata ihmisiä ylipainon vuoksi alkoholisteiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on 175cm ja 72kg. Sinä poika et osaa kuvitella miltä hän näyttää alasti.

Vierailija
664/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi 170 cm pit nainenhan voi olla aivan  upea  72 kilon painoisena. 

Ihannepaino on kuitenkin 60kg.

Mikä ihannepaino? Joku sun oma mielipide?

Ihan kansainvälisesti todettu:

"Tässä ovat laskelmat 170 cm pitkälle naiselle molemmilla menetelmillä:

1. Yksinkertainen suomalainen peruskaava

Laskentatapa: (170 - 100) 0,85

Tulos: 59,5 kg

2. Robinsonin kaava

Laskentatapa: \(49 + [(170 - 152{,}4) \times 0{,}67]\)

Tulos: 60,8 kg"

Vierailija
665/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Variksenpelättimeltä?

Vierailija
666/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset haluavat olla kuvottavia?

Vierailija
667/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset haluavat olla kuvottavia?

Miksi sä haluat olla noin helvetin tyhmä?

Vierailija
668/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkätukkanen kenguru?

Vierailija
669/694 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun lääkäri haukkui mut sairaalloisen laihaksi kysymättä edes painoa, minä 63kg / 169 cm. Puhui anorektikosta ym. En ole mikään bodari, harrastan pilatesta. Olen ajatellut että kaipa se lääkärin pöyristys liittyy siihen että terveyden kannalta naisen optimaalinen rasva% on paljon korkeampi verraten miehen optimaaliseen rasvaprosenttiin. Harmittaa tosiaan etten järkytykseltäni älynnyt kysyä lääkäriltä mitä mun sitten tulis painaa jotta en olis sairaalloisen laiha? Olen ajatellut olevani ihan sopusuhtainen

Vierailija
670/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun lääkäri haukkui mut sairaalloisen laihaksi kysymättä edes painoa, minä 63kg / 169 cm. Puhui anorektikosta ym. En ole mikään bodari, harrastan pilatesta. Olen ajatellut että kaipa se lääkärin pöyristys liittyy siihen että terveyden kannalta naisen optimaalinen rasva% on paljon korkeampi verraten miehen optimaaliseen rasvaprosenttiin. Harmittaa tosiaan etten järkytykseltäni älynnyt kysyä lääkäriltä mitä mun sitten tulis painaa jotta en olis sairaalloisen laiha? Olen ajatellut olevani ihan sopusuhtainen

Ihannepainosi olisi 59kg.

Vierailija
671/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et edelleenkään määritä yhdenkään ihmisen ihannepainoa. 

Vierailija
672/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannepaino on määritelty kansainvälisesti:

2. Robinsonin kaava

Vierailija
673/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi säätää laki, joka määräisi ylipainoiset naiset vaikka jollekin läskileirille, jossa ohjattuna oppisivat syömään, niin, että laihtuisivat ihannepainoon ja myös pysyisivät siinä. Siitä olisi valtavasti hyötyä koko yhteiskunnallekin.

Nythän kaikenmaailman jakkukalkkunat ovat jo syöneet useita kaupunkeja ja pikkukuntia konkurssin partaalle, kun istuvat joissain kokouksissa pullaa ja lohileipiä pupeltaen. 

Vierailija
674/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Robinsonin kaava

Sä et silti edelleenkään määritä kenenkään ihannepainoa. Sen määrittää jokainen ihan itse. 

Vierailija
675/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi säätää laki, joka määräisi ylipainoiset naiset vaikka jollekin läskileirille, jossa ohjattuna oppisivat syömään, niin, että laihtuisivat ihannepainoon ja myös pysyisivät siinä. Siitä olisi valtavasti hyötyä koko yhteiskunnallekin.

Nythän kaikenmaailman jakkukalkkunat ovat jo syöneet useita kaupunkeja ja pikkukuntia konkurssin partaalle, kun istuvat joissain kokouksissa pullaa ja lohileipiä pupeltaen. 

On se kyllä jännä, että luusereita hiertää vain naisten ylipaino vaikka miehet ovat yhtälailla ylipainoisia. Sun kaltaiset sekopäät pitäisi laittaa lukkojen taakse häiritsemästä tavallisia ihmisiä. Ei ole normaalia tuo sun ajattelu.

Vierailija
676/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pukeutuminen on kaiken a ja o.   Naiset näyttivät ihan ok painoisilta vaatteet päällä, vaikka paperilla 164 ja 72 tuntuu pahalta.  Oli siinä parilla nuorella neidillä tosi paksut sääret ahdettuna tiukkoihin farkkuihin, niin miesten silmiin (kommentit) näyttää vain hyvältä.  Hehtaarihousut jalkaan, niin hoikentaisiko vai lihottaisiko?

Vierailija
677/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Robinsonin kaava

Sä et silti edelleenkään määritä kenenkään ihannepainoa. Sen määrittää jokainen ihan itse. 

Sinä et voi määrittää mikä ei ole toisen ihannepaino.

Vierailija
678/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme ole saman pituisia, emmekä samanlaisia ruumin rakenteeltamme. 

t. 183,5cm / 76kg nainen, BMI 22,5

Vierailija
679/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meitä ihmisiä on anorektikoista pahasti liikalihaviin ja sen väliltä joka maanosassa, jenkeissä tuo olis ihan perus. En ite kyllä paina noin paljoa mutta onpa hiton erikoista että joku suomalainen nainen painaa ton verran...varmaa kaikkee löytyy 40 kg- +120 kg välillä niinkuin miehissäkin maanosasta riippuen. Mikä tän pointti oli?

Vierailija
680/694 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pukeutuminen on kaiken a ja o.   Naiset näyttivät ihan ok painoisilta vaatteet päällä, vaikka paperilla 164 ja 72 tuntuu pahalta.  Oli siinä parilla nuorella neidillä tosi paksut sääret ahdettuna tiukkoihin farkkuihin, niin miesten silmiin (kommentit) näyttää vain hyvältä.  Hehtaarihousut jalkaan, niin hoikentaisiko vai lihottaisiko?

Niin? Olen ylipainoinen, BMI 28. En kiellä, etteikö minulla olisi ylimääräistä kropassa, mutta mielestäni kyllä näytän ihan hyvältä niin sopivan kokoiset vaatteet päällä kuin ilman vaatteitakin. Harrastan myös liikuntaa paljon, joten löytyy mukavasti myös lihasta (just kävin Inbody-mittauksessa). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän