72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Intissä painoin 76 kiloa ja olen 185 cm pitkä. Miettikää, keskivertonainen painaa vain 3 kiloa vähemmän ja on vain 163 cm pitkä.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä sekoitat sun ÄÖn sun painoon. Vain tyhmä kirjottaa tämmösiä aloituksia liukuhihnalla päivästä toiseen vauvikselle.
Eipä suomalaisen naisenkaan äo voi olla kovin korkea kun se syö kuin possu ja päästää itsensä tuollaisiin mittoihin.
Mitkähän suomalaisen miehen mitat on keskimäärin? Vai ainoastaan naistenko ulkonäkö on taas syynissä? Miehet ovat kuitenkin lihavampi sukupuoli Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
Vai että oikein thaivaimo :D
Taitaa olla kumia tuon vaimo
Jepjep.. ja tuolla painolla ja 179cm pituudella myös sinä olet ylipainoinen..
Kiesus että on läskejä kaikki.
Se on se muodikas " kehopositiivisyys" syöpöille helpoin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Ap
Kaukaa on pitänyt hakea, kun suonalaista ei saanut.
Mikä ihmeen suomalainen nainen? Kummallista yleistystä. Mä painan 52 kg ja kyllä, suomalainen ja nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Älkää purkako sitä minuun jos ootte läskejä.
Ap
Taistulla kyllä nyt nollat painojen perään automaatti syötöllä. Sinä et 10 sarjaa nuilla painolla tee ja se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Sä sekoitat sun ÄÖn sun painoon. Vain tyhmä kirjottaa tämmösiä aloituksia liukuhihnalla päivästä toiseen vauvikselle.
Tämä nauratti. 😂😂😂. Sorry vaan. Eikä tietysti pidä paikkaansa. Silti hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä suomalaisen naisenkaan äo voi olla kovin korkea kun se syö kuin possu ja päästää itsensä tuollaisiin mittoihin.
Mitkähän suomalaisen miehen mitat on keskimäärin? Vai ainoastaan naistenko ulkonäkö on taas syynissä? Miehet ovat kuitenkin lihavampi sukupuoli Suomessa.
Keskiverto paino ei kerro tuleeko ne kilot läskistä vai lihaksista.
Ainakin lähiseudun punttikset on täynnä miehiä. Ne pari naista jotka käy keskittyy salilla belfien ottamiseen ja tiktokkiin.
Onko niin, että suomalaisten naisten ulkonäkö on huono ja miesten luonne on huono? Höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Ap
Lihas painaa enemmän kuin läski. Nuo mitat on solakan teinipojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taistulla kyllä nyt nollat painojen perään automaatti syötöllä. Sinä et 10 sarjaa nuilla painolla tee ja se on varma.
Ihan niin kuin nyt noi olisi jotain erikoisen kovia lukuja.
Ap
En usko, että 72 kg painavilla naisilla on vaikeuksia löytää miesseuraa ainakaan painon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noi lyhyt? Eikö äitisi rakasta sinua?
Lyhyt ja laiha kuin pulkannaru.
"laiha kuin pulkannaru". Onpas nyt taas kouppaamista. Kyllä se nyt niin menee että sinä olet läski ja minä lihaksikas normipainoinen.
Ap
Naisten rasvaprosentti ikäryhmittäin
20–39 vuotta: Normaali alue on noin 21–33 % (alle 21 % on alipainoinen, yli 39 % lihavuuden puolella).
40–59 vuotta: Normaali alue on noin 23–35 % (alle 23 % alipainoinen, yli 40 % lihavuuden puolella).
Yli 60 vuotta: Normaali alue on noin 24–36 % (alle 24 % alipainoinen, yli 42 % lihavuuden puolella)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen suomalainen nainen? Kummallista yleistystä. Mä painan 52 kg ja kyllä, suomalainen ja nainen
Ei tänne tarvita ap:n mielistelijöitä. Ap owns you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noi lyhyt? Eikö äitisi rakasta sinua?
Lyhyt ja laiha kuin pulkannaru.
"laiha kuin pulkannaru". Onpas nyt taas kouppaamista. Kyllä se nyt niin menee että sinä olet läski ja minä lihaksikas normipainoinen.
Ap
Lihaksikas et kyllä tuolla painolla ole, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto paino ei kerro tuleeko ne kilot läskistä vai lihaksista.
Ainakin lähiseudun punttikset on täynnä miehiä. Ne pari naista jotka käy keskittyy salilla belfien ottamiseen ja tiktokkiin.
Meidän punttis on täynnä naisia, mut mä käynkin naisten punttiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaukaa on pitänyt hakea, kun suonalaista ei saanut.
Kaukaa on pitänyt hakea että saisi normipainoisen naisen.
Ap
Elämässä on paljon mysteereitä.