Onko työttömällä mitään oikeuksia?
Velvollisuuksia on vaikka muille jakaa ja yhdestäkin virheestä rangaistaan vähentämällä jo valmiiksi vähiä rahoja. Ainakin tuntuu siltä ettei työttömällä ole mitään oikeuksia. Ei edes ihmisoikeuksia kun orjaksikin voidaan laittaa.
Kommentit (79)
Ei ole mitään oikeuksia, jos löytyy jotain oikeuksia niin ottakaa ne pois! Alinta pohjasakkaa nämä yhteiskunnan loiset.
On, hakea töitä ja saada työttömyyskorvausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään oikeuksia, jos löytyy jotain oikeuksia niin ottakaa ne pois! Alinta pohjasakkaa nämä yhteiskunnan loiset.
Kuka tämän otti töihin?
Vierailija kirjoitti:
Sinä se loinen olet, oletko jollain lääkityksellä?
Minä koen että saan elää täysipainoista elämää vaikka olen työtön. Olen huolehtinut itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia työttömältä puuttuu?
Oikeus yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän otti töihin?
Varmasti lastensuojelu tai muu sosiaalipuoli, kuulostaa lähinnä tämän alueen työntekijältä juttuinensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus yksityisyyteen.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
On, kunhan on omaan piikkiinsä työtön niin saa olla just niin vapaasti kuin haluaa. Mutta jos meinaa elätyksen kupata verovaroista, muiden selkänahoista, niin mitenkään vähemmän yllättäen siihen sisältyy velvollisuuksia maksajia kohtaan. Kuinka helvetin laiska demaripaska pitää olla, ettei tuollaista tajua ilman eri sanomista??????!!!!!
Kyllä työtönkin on työurallaan maksanut jo etukäteen työttömyysvakuutusta. Ei se nyt ihan noin mene että kaikki muu verovaroin kustannettu on jotenkin oikeutettua. Tuössäkäyvistä harva kattaa omalla verojenmaksullaan sitä kaikkea mitä käyttää. Sairaanhoito pitää jatkossa tehdä myös itse maksettavaksi kaikille niin katsotaan kellään fyrkat riittää jos tulee infarkti tms.
Eiköhän se tärkein oikeus, eli rahaa saa, vaikka töitä tekisikään tai saiskaan, niin ei joudu katuojaan.
Vierailija kirjoitti:
On, kunhan on omaan piikkiinsä työtön niin saa olla just niin vapaasti kuin haluaa. Mutta jos meinaa elätyksen kupata verovaroista, muiden selkänahoista, niin mitenkään vähemmän yllättäen siihen sisältyy velvollisuuksia maksajia kohtaan. Kuinka helvetin laiska demaripaska pitää olla, ettei tuollaista tajua ilman eri sanomista??????!!!!!
Tuskin sinä peräkylän persu olet ikänäsi veroja maksanut. Siellä huutelet voimaantuneena ja kuvittelet olevasi "menestyjä".
Huvittavinta on kaikenlaiset ehdotukset, kuten esim. tämä klassinen ryhdy yrittäjäksi.
Ehdottaja voi toki itse ryhtyä enkelisijoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkatyön hakeminen ja vastaanottaminen on hyvin eri asia kuin orjuus tai yksityisyyden vieminen.
Palkkatöitä ei saa mutta työkokeiluja tyrkytetään. Työkkärin täti voi mennä itse kokeilemaan miltä tuntuu tehdä töitä ilman palkkaa.
Oikeisto nauttii kun yritykset saavat ilmaisia työntekijöitä. Kuin vtun tyhmiä voi olla.
Yritys kuppaa verorahoista itselleen työntekijän. Ilmaisen.Mikä ilmainen se on, jos saat yhteiskunnalta "leipää ja makkaraa leivän päälle" ja varmaan myös asunnonkin?
Haloo ja kukkuu - Yritykselle ilmainen. Yhteiskunnalle ei. Yrittäjä tykkää kun ei tarvitse itse maksaa mitään. Kuppaa verorahoja.
Ei työttömistä ole tuottavaan työhön. Yksikään yrittäjä ei ota työtöntä elätikseen.
Työtön on jo yrittäjän "elätti", koska kulut menevät verorahoista. Logiikallasi yrittäjä haluaa siis jatkaa samalla tavalla. Mikä elätti työntekijä on? Elättää muuten yrittäjän.
Vierailija kirjoitti:
Itsemääräämisoikeutta on ainakin sormeiltu. Joku virkailija päättää puolestasi mitä "kursseja" sinun pitää ottaa ja minne tunkea CV:tä. Lisäksi joudut kiristyksen uhriksi, kun tukia leikataan, jos ei tottele.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa jonain päivänä "pohjasakkaasi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemääräämisoikeutta on ainakin sormeiltu. Joku virkailija päättää puolestasi mitä "kursseja" sinun pitää ottaa ja minne tunkea CV:tä. Lisäksi joudut kiristyksen uhriksi, kun tukia leikataan, jos ei tottele.
Työttömällä on kaksi vaihtoehtoa. Tottele tai joudut karenssiin. Lisäksi mitään ei saa tehdä itse tai katkaistaan tuet. Joka asiaan pitää olla työvoimaviranomaisen lupa. Sekin kannattaa ottaa kirjallisena koska toinen viranomainen voi tehdä toisenlaisen päätöksen.
Työttömillä on aivan samat oikeudet kuin kenellä tahansa muullakin. Se että joutuu tempoilemaan ja joidenkin mielestä nöyrtymään jonkun temmitoimistojen sun muiden edessä on vain vastine työssä käyvän samalle joutumiselle työnantajansa suhteen.
Trolli on näemmä keksinyt miten voi alapeukuttaa muiden viestejä kymmeniä kertoja. Täytyy olla työtön jos riittää aikaa tuollaiseen.