Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaanko autokaupoilla tytöttelyä jos menen yksin ostamaan auton?

Vierailija
25.08.2026 |

Vai olisiko parempi ottaa kaverimies mukaan? Eteen tuli tilanne, että auton osto on edessä ja olen kuullut kauhutarinoita autokaupoista joissa nainen on ollut ostajana.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä sanooko tuo, tyttö, poika, rouva vai setämies, jos autoa menet ostamaan. Heitä jäätävä katse, jos tytöttelee.

Tytöttelyllä tarkoitetaan tässä tapauksessa aliarvioimista ja vähättelyä. -Eri

Vierailija
62/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut palvelua, sekä mies- että naismyyjiltä, melkein liiankin nopeasti tulevat kyselemään jos olen vaan ns. renkaita potkimassa. Nuorempi polvi ei näytä kyllä olevan kovin asiantuntevaa, ei osata vastata jos kyselee jotain auton tekniikasta jne. Nykyään melkein ostankin tutulta kokeneelta myyjältä jos vaan sopiva vähän ajettu kohdalle osuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö joku oikeesti vielä nykypäivänä autokaupoilla paikan päällä?

Mä olen tällä vuosikymmenellä ostanut kaikki autoni valkkaamalla netistä sopivan ja tilannut sen kotiinkuljetuksella.

M43

Tylsää. Mä ostan kaiken aina "paikan päältä", oli sitten ruokakassi tai auto, pitää saada hypistellä, katsella ja neuvotella. 

Vierailija
64/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö joku oikeesti vielä nykypäivänä autokaupoilla paikan päällä?

Mä olen tällä vuosikymmenellä ostanut kaikki autoni valkkaamalla netistä sopivan ja tilannut sen kotiinkuljetuksella.

M43

Tylsää. Mä ostan kaiken aina "paikan päältä", oli sitten ruokakassi tai auto, pitää saada hypistellä, katsella ja neuvotella. 

Samoin. Sitten on näitä jotka ihmettelee, että oikeastiko joku menee paikan päälle. Ostavat netistä autot, huonekalut, ruoat ja ihmissuhteet. Mut kaikki ei onnistukaan vaan kotisohvalla istumalla. Mikä se sitten kenellekin on. Mitäpä luulette, mikä se noista on M43 joka pätee vauvapalstalla? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme