Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaanko autokaupoilla tytöttelyä jos menen yksin ostamaan auton?

Vierailija
25.08.2026 |

Vai olisiko parempi ottaa kaverimies mukaan? Eteen tuli tilanne, että auton osto on edessä ja olen kuullut kauhutarinoita autokaupoista joissa nainen on ollut ostajana.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile 

Jos tytötellään niin kävele toiseen kauppaan.

Vierailija
2/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kohtaa, et kohtaa myöskään myyjää, jollei siellä satu olemaan naismyyjää. Kokeile. Käy ensin yksin ja sitten mieskaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kohtaat joissain paikoissa. Osassa liikkeistä kyllä naismyyjiä myös. Etsi sellainen. Autokauppiaat ovat muutenkin jotenkin etovaa porukkaa. Varsinkin miehet ja olen itsekkin mies. hyh.

Vierailija
4/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile 

Olen aina ihmetellyt tätä logiikkaa, jätät jonkun tuotteen ostamatta, koska myyjä oli typerä, vaikka itse tuote saattaisi olla juuri sinulle vaihtoehdoista paras?

Vierailija
5/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kohtaat joissain paikoissa. Osassa liikkeistä kyllä naismyyjiä myös. Etsi sellainen. Autokauppiaat ovat muutenkin jotenkin etovaa porukkaa. Varsinkin miehet ja olen itsekkin mies. hyh.

Entinen koulukiusaaja oli automyyjä. 

Vierailija
6/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile 

Olen aina ihmetellyt tätä logiikkaa, jätät jonkun tuotteen ostamatta, koska myyjä oli typerä, vaikka itse tuote saattaisi olla juuri sinulle vaihtoehdoista paras?

ei se muuten opi. ja ehkä firman omistajakin tajuaa pistää huonot työntekijät pellolle jos alkaa näkymään tuloksessa. 

Vierailija
7/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa autokauppojen myyjistä on reilusti alle 30 vuotiaita miehiä, en usko että he tytöttelevät.

Vierailija
8/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi autokauppiaat ovat etovaa porukkaa? 

Vierailija
9/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kohdannut, en myöskään korjaamolla. Ei edes haittaisi 

Vierailija
10/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtaat niin vaihda liikettä. 

Vierailija
11/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa autokauppojen myyjistä on reilusti alle 30 vuotiaita miehiä, en usko että he tytöttelevät.

Aha. En ole mikään tantta enkä äiti-ihminen, mutta en haluaisi joutua kohtaamaan ennakkoluuloja sukupuoleni vuoksi.

Vierailija
12/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa voi olla huoltopuolella sitten, "kampikammion kattovalo on palanut, joudumme purkamaan koko moottorin korjataksemme sen, takuu ei korvaa joten veloitamme teiltä 2974,99 euroa.

Vierailija
13/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempaa voi olla huoltopuolella sitten, "kampikammion kattovalo on palanut, joudumme purkamaan koko moottorin korjataksemme sen, takuu ei korvaa joten veloitamme teiltä 2974,99 euroa.

Uudesta autosta?

Vierailija
14/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tytön tyllerö autoista tiedä mitään..hyvä jos osaat edes tankata / ladata autoa.

Vierailija
15/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreässä autoliikkeessä ottavat provikalla muutamaksi kuukaudeksi, ja jos myyntiä ei ole niin ulos.

Vierailija
16/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta kuin mennä kokeilemaan. Olehan nyt reipas tyttö!

Vierailija
17/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile 

Tämä.  Jos kohtaat tietyn automerkin liikkeessä tytöttelyä, niin voit aina mennä toisen kaupungin liikkeeseen, jossa on eri myyjät.

Vierailija
18/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tytön tyllerö autoista tiedä mitään..hyvä jos osaat edes tankata / ladata autoa.

Yhtä paljon kuin keskivertomies nykyään. Mun mies osaa rakentaa auton ja moottoripyörän korista lähtien uusiksi, mutta harvemmassa on nykyään tällaiset taidot.

Eri

Vierailija
19/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin et kohtaa wanhan liiton setämiesmyyjää, nykyään tuo ala on paljon siistiytynyt ja nainen saa ihan yhtä hyvää palvelua kuin mieskin. Ja jos ei saa, niin sitten kävelet ulos. Harva auto on niin ihmeellinen että se pitäisi ostaa asiakkaita paskasti kohtelevasti liikkeestä.

Vierailija
20/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti huomenna ostamaan autoa ja tapaa samalla reissulla komea lentäjämies! Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi