Vihreät romahtavat kuntavaaleissa
Ihmiset vihdoin tajuavat, että utopia autottomista kaupungeista on mahdoton. Talous sakkaa toiminnan takia ja ihmisten elämät vaikeutuvat paljon. Ehkä meillä ihmisillä on vielä toivoa.
Kommentit (40)
Huvitti, Sofia Virran kuva siinä yhteydessä kun vihreät haluaa vähentää yksityisautoilua. Täällä kylillä se ajelee miehensä kanssa land roverilla ja Porschella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten käy persujen?
Palaa omalle tasolleen.
- Juha, persu. Sain sanottua, hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, Sofia Virran kuva siinä yhteydessä kun vihreät haluaa vähentää yksityisautoilua. Täällä kylillä se ajelee miehensä kanssa land roverilla ja Porschella. 😂
"Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon."
Ei romahda. Pil#lu-pt Hagmanin ja Fransin johdolla uuteen nousuun asiantuntijuudella.
Persut kusessa Kaisa Juuson johdolla :D
Tärkeintä on, että päätökset tehdään tarpeiden, ei ideologioiden perusteella. Länsi- ja itäväylät pitäisi yhdistää tunneleiden avulla, jotka jo valmiina tuolla maan alla.
Toivottavasti tämä feministikultti kuopataan pysyvästi.
Kokoomus se porskuttaa kuin Putleri Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että päätökset tehdään tarpeiden, ei ideologioiden perusteella. Länsi- ja itäväylät pitäisi yhdistää tunneleiden avulla, jotka jo valmiina tuolla maan alla.
Tärkeitä on, että päätökset tehdään järjellä, eikä tunteella. Itse haluan, että äänestämäni poliitikko epäkohdasta kuullessaan alkaa miettiä korjaavia toimenpiteitä tai keinoja ennaltaehkäistä katastrofin toistumista sen sijaan, että päivittelee tapahtumaa ja kääntää huomion omiin tunteisiinsa. Tai somettaa omista fiiliksistään.
Punavihervassarit eivät pysty mihinkään järkevään ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Enää nykyään. Muistan ajan, jolloin vihreät oli ihan aidosti älykköpuolue. Oi niitä aikoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää nykyään. Muistan ajan, jolloin vihreät oli ihan aidosti älykköpuolue. Oi niitä aikoja!
Melkein toivon, että tulisi Suomea yhdistävä kriisi, jolloin puolueajattelu ja ideologiat joutuisivat taka-alalle yhteisen edun nimissä. Mutta pahoin pelkään, että meidän nuorempi väestö ei kestä mitään kriisejä kun tyyliin margariinin loppuminen jääkaapista aiheuttaa totaalisen romahduksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja vasemmisto ovat uskonnollisia herätysliikkeitä. Siellä on paljon miehiä älykkäämpiä naisia, jotka haluavat kokea kiihkoa. Sitten ne kokevat sitä johonkin miesten määräämään agendaan. Siksi vasemmistossa ja vihreissä pörrää matelevia nössömiehiä. Ne opettelevat ulkoa naisia mielistelevän puhetavan, jossa valkoinen mies on syyllinen kaikkeen.
Vihreät, vasemmisto ja persut romahtavat. Mitä jää jäljelle? SDP💪
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaisesta puolueesta ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeitä on, että päätökset tehdään järjellä, eikä tunteella. Itse haluan, että äänestämäni poliitikko epäkohdasta kuullessaan alkaa miettiä korjaavia toimenpiteitä tai keinoja ennaltaehkäistä katastrofin toistumista sen sijaan, että päivittelee tapahtumaa ja kääntää huomion omiin tunteisiinsa. Tai somettaa omista fiiliksistään.
#tuomitsen
Olen lopen kyllästynyt tähän politiikkaan hiipineeseen moraaliposeeramiseen. Kun tehdään päätöksiä miljoonien ihmisten puolesta, ylenpalttinen tunne- ja terapiapuhe on kelvoton työväline. Se, kun keskittyy usein vain henkisesti ja fyysisesti samankaltaisiin ja lähellä oleviin yksilöihin ja tämä voi johtaa nurkkapatriotismiin ja pahimmillaan suoranaiseenrasismiin.
"Kun tehdään päätöksiä miljoonien ihmisten puolesta, ylenpalttinen tunne- ja terapiapuhe on kelvoton työväline."
Jep, populismi on tosiaan pilannut politiikan. Sehän on silkkaa tunnetta. "Totta tai ei, näin nämä asiat nyt vain koetaan", kuten eräskin poliitikko tuli tunnustaneeksi.
Vihreitä ei äänestä kun lapselliset juuri täysi-ikään kasvaneet nuoret naiset ja jotkut jotka ovat jääneet samalle tasolle.
Itsekin äänestin vihreitä nuorena, mutta kun aloin ymmärtämään asioista enemmän ja näin maailmassa muitakin värejä kuin mustan ja valkoisen niin osasin tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon."
Tämä on muuten yksi ärsyttävimmistä piirteistä vasemmalla laidalla. Näkyy monessa heidän toiminnassa.
Mutta miten käy persujen?