Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaanko autokaupoilla tytöttelyä jos menen yksin ostamaan auton?

Vierailija
25.08.2026 |

Vai olisiko parempi ottaa kaverimies mukaan? Eteen tuli tilanne, että auton osto on edessä ja olen kuullut kauhutarinoita autokaupoista joissa nainen on ollut ostajana.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kaverimiehen mukaan vain jos hän tietäisi autoista selkeästi minua enemmän ja tarvitsisin hänen asiantuntemustaan auton kanssa, en hänen penistään keskusteluun myyjän kanssa.

Vierailija
22/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku oikeesti vielä nykypäivänä autokaupoilla paikan päällä?

Mä olen tällä vuosikymmenellä ostanut kaikki autoni valkkaamalla netistä sopivan ja tilannut sen kotiinkuljetuksella.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikkaa ei myöskään ole, jos tytöttelee tai muuten vähättelee naisia. Jos miettii stereotyyppisesti, että miehet tietää autoista ja ostaa niitä, niin eikö silloin miehet ole myös niitä jotka huvikseen käy katsomassa uusia malleja? Ja nainen se jota ei kiinnosta, niin silloin nainen autokaupassa on siellä vain ja ainoastaan ostamassa?

Vierailija
24/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin kaverimiehen mukaan vain jos hän tietäisi autoista selkeästi minua enemmän ja tarvitsisin hänen asiantuntemustaan auton kanssa, en hänen penistään keskusteluun myyjän kanssa.

Ihanasti ajateltu että kaverimiehestä tulee ensimmäisenä hänen penis mieleen.

Friendzone saa ihan uuden merkityksen.

Vierailija
25/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tällä vuosikymmenellä ostanut kaikki autoni valkkaamalla netistä sopivan ja tilannut sen kotiinkuljetuksella.

M43

Ei tulisi mieleenkään ostaa ilman koeajoa.

Vierailija
26/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuonne liikkeeseen mennä itse ollenkaan. Pyydä miestä hakemaan auto koeajoon. Jos miellyttää niin teette sitten paperit sun nimiin. Myyjän ketkut aina keksii jotain lisämyyntiä kun pöydän toisella puolella on nainen.

Vierailija
27/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö siinä nimenomaan penis keskustele myyjän kanssa, jos mies tarvitaan mukaan sen varalta että kaupassa tytötellään?

Vierailija
28/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Miksei?

M43

Vierailija
29/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö siinä nimenomaan penis keskustele myyjän kanssa, jos mies tarvitaan mukaan sen varalta että kaupassa tytötellään?

Homoilu se on tosimiesten hommaa, siinä on naiset vain tiellä.

Vierailija
30/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Miksei?

M43

Siksi että haluan tuntuman autoon ennen kaupantekoa.

31/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se kissakeittoviesti mitä joku tänne alvariinsa postaa.

Postaan nyt erilaisen: 

Vanhemmanoloinen apteekkari (nainen) meni autokauppaan. Kun myyjä vihdoin palveli ja kysyi mitä saisi olla, apteekkari vastasi, että ottaisin tuon sinisen tuolta. Myyjä kyseli maksutavasta jolloin apteekkasi sanoi, että maksaisin käteisellä jos sopii. Tämä on meidän kaupunkilegenda.

En ottaisi kummia autokauppaan tytöttelyn takia. 

Vierailija
32/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Tämäpä, oikeasti auto pitää syynätä todella tarkkaan ennen ostopäätöstä, itse olen ollut sinisilmäinen ja uskonut liikettä että auto on kunnossa ja saanut kärsiä siitä.

Vierailija
33/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten siellä käyttäydyt. Jos menet kysymään että "oliskohan teillä mitään punaista ja nättiä", voit varautua tytöttelyyn. Mutta jos tiedät, mikä sulle autossa on tärkeää, niin todennäköisesti saat asiallista palvelua. Mieti siis mitä haluat ja kun sulta kysytään, miten myyjä voi auttaa, sanot jotain tyyliin "Etsin bensakäyttöistä farmariautoa, mielellään n. 100-150 tuhatta ajettua, tarvitaan ilmastointi, vetokoukku ja automaattivaihteet. Budjettini on... ja tykkään enemmän japanilaisista kuin saksalaisista. " 

Olen aina saanut hyvää palvelua autokaupoilla, monesti jopa parempaa ilman miestä.

Vierailija
34/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v kollega meni ostamaan itselleen autoa, miehensä lähti mukaan. Myyjä puhui kollegani ohi miehelle, ja hetken päästä mies ärähti että puhu suoraan rouvalle kun en minä täällä autoa ole ostamassa. Menivät lopulta muualle. 

Vierailija
35/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Miksei?

M43

Siksi että haluan tuntuman autoon ennen kaupantekoa.

Aha, ok. Mä olen yleensä ajanut sen etäkaupan 14vrk perumisoikeuden ajan ja sen jälkeen joko pitänyt tai palauttanut auton.

M43

Vierailija
36/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile 

Jos tytötellään niin kävele toiseen kauppaan.

Olen aina ihmetellyt tätä logiikkaa, jätät jonkun tuotteen ostamatta, koska myyjä oli typerä, vaikka itse tuote saattaisi olla juuri sinulle vaihtoehdoista paras?

Tunnetko käsitteen "äänestää jaloillaan"?

Vierailija
37/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeesta en tiiä, mutta minulla oli oma mies mukana ja autokauppias yritti myydä autoa vain miehelleni, vaikka sekeästi sanoimme auton tulevan minulle.

Vierailija
38/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jollekin tutulle miehelle, että mitä autolta haluat. Mies hoitaa tekniset jutut ja sä vaan marssit lopuksi lompakon kanssa paikalle.

Vierailija
39/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten siellä käyttäydyt. Jos menet kysymään että "oliskohan teillä mitään punaista ja nättiä", voit varautua tytöttelyyn. Mutta jos tiedät, mikä sulle autossa on tärkeää, niin todennäköisesti saat asiallista palvelua. Mieti siis mitä haluat ja kun sulta kysytään, miten myyjä voi auttaa, sanot jotain tyyliin "Etsin bensakäyttöistä farmariautoa, mielellään n. 100-150 tuhatta ajettua, tarvitaan ilmastointi, vetokoukku ja automaattivaihteet. Budjettini on... ja tykkään enemmän japanilaisista kuin saksalaisista. " 

Olen aina saanut hyvää palvelua autokaupoilla, monesti jopa parempaa ilman miestä.

Tietotasoni autoista ei ole pro, mutta en missään nimessä ole menossa ostamaan pientä ja söpöä autoa. 

Vierailija
40/64 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, jos tykkäät oikeasti kierrellä autokaupoissa huvikseen. Mun mielestä järkevämpää on etsiä omilla kriteereillä netistä se auto ja mennä paikanpäälle katsomaan juuri niitä tiettyjä yksilöitä, jotka osuvat omaan makuun. Joskus aikana ennen nettiä olen itse käynyt viimeksi autokaupoissa puhtaasti katsomassa mitä siellä on tarjolla, koska lehtiin ei mahtunut kaikki myytävät autot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi