Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin rikosilmoituksen tekemättä

Vierailija
21.09.2024 |

Ja nyt mietin koko ajan, mitä ja milloin henkilö tekee seuraaville uhreille. Mietin myös, tekeekö joku heistä rikosilmoituksen, toivon että tekee.

Miten vapautua tällaisesta vastuun tunteesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi edelleen tehdä ilmoitusta? 

Vierailija
2/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa oikeusprosessia. 10-15 vuotta elämästä täyttyisi pelkästään tämän henkilön ja häneen liittyvien asioiden käsittelystä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen kerta kun jätit tekemättä?

Vierailija
4/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrät siis toisten vastuulle asian ja toivon itse selviäväsi mahdollisimman vähällä? Toimitko useinkin niin? Erityisesti epämiellyttävissä ja vaikeissa asioissa? Tee se rikosilmoitus ja lopeta se oman osuutesi pakoilu. Ehkei pelasta tulevia uhreja mutta saattaa auttaa heitä ja myös sinua saamaan oikeutta. 

Vierailija
5/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit tekee rikosilmoituksia. Suurin osa niistä on täysin perättömiä. T. Tietäjä! 

Vierailija
6/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää tehdä=ei tehdä=olla tekemättä

Vierailija
7/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrät siis toisten vastuulle asian ja toivon itse selviäväsi mahdollisimman vähällä? Toimitko useinkin niin? Erityisesti epämiellyttävissä ja vaikeissa asioissa? Tee se rikosilmoitus ja lopeta se oman osuutesi pakoilu. Ehkei pelasta tulevia uhreja mutta saattaa auttaa heitä ja myös sinua saamaan oikeutta. 

Minulle riittää se, että pelastin itseni. Siinä oli tarpeeksi.

ap

Vierailija
8/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ensimmäinen kerta kun jätit tekemättä?

Oli.

ap

Vierailija
9/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait melaa ja alkoi jälkikäteen kaduttamaan?

Vierailija
10/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin. Mitäpä väliä niillä muilla uhreilla joiden ei välttämättä tarvitsisi käydä sitä läpi lainkaan ja jos täytyy niin olisi aikaisemmista uhreista tarpeeksi näyttöä oikeuden toteutumiseen. Pääasia että oma p*rse on turvassa. HipHei! Muista sitten ettet ole ensimmäisenä ulisemassa etkä uhriutumassa asiasta jos ja kun joku toinen niistä sinun jälkeesi tulevista uhreista on ollut rohkeampi ja viitseliäämpi ja ajatellut muitakin saman kokeneita. 

Vierailija
11/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli veikö mokoma lurjus sulta bisset?

Vierailija
12/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin. Mitäpä väliä niillä muilla uhreilla joiden ei välttämättä tarvitsisi käydä sitä läpi lainkaan ja jos täytyy niin olisi aikaisemmista uhreista tarpeeksi näyttöä oikeuden toteutumiseen. Pääasia että oma p*rse on turvassa. HipHei! Muista sitten ettet ole ensimmäisenä ulisemassa etkä uhriutumassa asiasta jos ja kun joku toinen niistä sinun jälkeesi tulevista uhreista on ollut rohkeampi ja viitseliäämpi ja

Ehkä sinä olet seuraava uhri ja annat 10-15 vuotta elämästäsi tälle henkilölle.

Vierailija
13/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pee hakija joutuisi siinä niin huonoon asemaan. Ja olihan se tavallaan kiihottavaakin.

Vierailija
14/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee pee hakija joutuisi siinä niin huonoon asemaan. Ja olihan se tavallaan kiihottavaakin.

Ei ole vielä hakenut t-paikkaa mistään.

ap

Vierailija
15/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin. Mitäpä väliä niillä muilla uhreilla joiden ei välttämättä tarvitsisi käydä sitä läpi lainkaan ja jos täytyy niin olisi aikaisemmista uhreista tarpeeksi näyttöä oikeuden toteutumiseen. Pääasia että oma p*rse on turvassa. HipHei! Muista sitten ettet ole ensimmäisenä ulisemassa etkä uhriutumassa asiasta jos ja kun joku toinen niistä sinun jälkeesi tulevista uhreista on ollut rohkeampi ja viitseliäämpi ja

Eli sinäkö uhrautuisit muiden puolesta ja ottaisit mainehaitan, menettäisit säästösi, omaisuutesi, terveytesi, työelämäsi, 10-15v elämästäsi ja päätyisit ulosottoon ja työttömäksi loppuelämäksi että kenenkään muun ei käy samoin? Rikollinen kuitenkin pääsisi vähällä ja tulisi lopulta kostamaan. Sekä saisi mittavat korvaukset ja ap maksaisi kahden oikeudenkäyntikulut. 

Näinhän Suomessa "oikeus" hoidetaan. 

Vierailija
16/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tiedä, kuinka rikki tai kuinka vahva ap on, mutta jos ajatellaan että ensin joutuu rikoksen tai jonkun ikävän asian uhriksi, niin onko v elvollisuus sen lisäksi vielä ottaa pitkä oikeusprosessi kohdalleen, ja kenellä, käsi sydämelle, on oikeus vaatia häntä tekemään niin? Mietin vaan että ensin tulee satutetuksi ja sitten vaa vuosia taistella oikeudessa. En tiedä, Itsekin olen tekemässä samoin, on ollut useitakin asioita joista olisin voinut tehdä rikosilmoituksen, etnkä ole tehnyt, tosin osittain siksi etten ole uskonut että välttämättä mitään hyötyä, joku aika sitten esim raisk u sesta ei tullut ymmärtääkseni tyypillisesti tuomioita, ja sitten on sekin, että lapsuuden hyväk s k vanhenee, ja parisuhdeväkivaltaa ei myöskään taannoin tuomittu yhtä jyrkästi kuin nyt. Ja noin. Miksi mennä siihen taisteluun vielä, kaiken päälle. Kun edes elämänsä saisi toimimaan, tyyneyttä ja hitusen onnea, kun pahimmat traumat on ohi.

Vierailija
17/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin. Mitäpä väliä niillä muilla uhreilla joiden ei välttämättä tarvitsisi käydä sitä läpi lainkaan ja jos täytyy niin olisi aikaisemmista uhreista tarpeeksi näyttöä oikeuden toteutumiseen. Pääasia että oma p*rse on turvassa. HipHei! Muista sitten ettet ole ensimmäisenä ulisemassa etkä uhriutumassa asiasta jos ja kun joku toinen niistä sinun jälkeesi tulevis

Kyllä. Ajattelisin muitakin uhreja, sekä aikaisempia että tulevia mahdollisia ja ottaisin riskin ja edes yrittäisin tehdä asioille jotain. Aika moni muukin toimisi niin. 

Vierailija
18/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikoksen uhka siis poistunut, niin että rikollinen ei enää pääse tekemään jotain sinulle, ja jos on niin miten tarkalleen?

Vierailija
19/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli veikö mokoma lurjus sulta bisset?

Joi bisset, söi pitsan ja tuuppasi kuivana kakkoseen. t: ap

Vierailija
20/23 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin. Mitäpä väliä niillä muilla uhreilla joiden ei välttämättä tarvitsisi käydä sitä läpi lainkaan ja jos täytyy niin olisi aikaisemmista uhreista tarpeeksi näyttöä oikeuden toteutumiseen. Pääasia että oma p*rse on turvassa. HipHei! Muista sitten ettet ole ensimmäisenä ulisemassa etkä uhriutumassa asiasta jos ja kun joku toinen niistä sinun jälkeesi tulevis

En usko että tarpeeksi idari ja heikkomielinen kenenkään uhriksi. Sopii yrittää mutta omalla vastuulla.