Aasialaiset ja intialaiset opiskelijat Ylem haastattelussa: Haluan jäädä Suomeen koska täällä on niin vähän ihmisiä
Onko suomalaisilta kysytty, mitä he ovat samasta asiasta mieltä?
Kommentit (89)
Sehän on hyvä. Ehkä minäkin voisin saada jopa miehen, mutta tuskinpa edes intialaiset miehet ovat minusta kiinnostuneita. Ja sitäpaitsi he taitaa mennä naimisiin vain omanmaalaistensa naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Me ei haluta heitä tänne. Ulos kaikki ulkkikset!
Paitsi vaaleaihoiset hyvin sopeutuneet ja työteliäät.
Pois kaikki persujen tummat puolisot!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihonvärillä ei ole väliä, mutta kulttuurin ja arvomaailman olisi hyvä olla suht samanlainen kuin Suomessakin. Jotkut toki omaksuu suomalaisen arvomaailman vaikka tausta olisi millainen, mutta ei pidä olla sinisilmäinen ja kuvitella että kaikki pystyisivät tai edes rahtoisivat tehdä niin. Kuinka moni suomalainen ei tahtoisi varjella lapsiaan esim. somalialaiselta arvomaailmalta tyttöjen ympärileikkauksineen päivineen, jos muuttaisi Somaliaan asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Aasialaiset ovat yleensä ahkeria ja haluavat tehdä töitä.
Tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömät on saatu työllistettyä.
Tällä ja viime vikolla täysin kielitaidoton intialainen wolt-kuski on minulle ruuat tuonut. Tässä maassa on nykyisin todella paljon töitä, joita kantasuomalaiset eivät suostu tekemään! Joten turhaan jankkaatte tuota, että tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömåt on työllistetty. Nuo työt jäisi sitten kokonaan tekemättä!
Sä voit mennä kauppaa hakemaan itse ruokasi sen sijaan, että tuet orjatyötä.
Ja ravintolaltakin jäisi ruoka myymättä? Olen myös käyttånyt uberiå ja boltia tässä. Ei suomalaisia kuskeja!
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!Jotta yksi kuski on edes plus miinus nolla suomen veronmaksajille, tulee palkan olla kuulaudessa yli 3200€. Woltti on jo täysin ylisaturoitunut eikä yksikään kuski rehellisellä toiminnalla tuohon pääse mitenkään. Jos niin orjuuttavat alempikastisiaan alustan kautta.
Muistanko oikein, että Woltin työntekijät ovat kansoittaneet viime vuosien aikana Suomen suurimpien veronmaksajien listat? Miki Kuusi yksin taisi maksaa 40 miljoonaa veroja vuonna 2024.
Päälle kuinkahan monta ravintolaa Suomessa menisi konkkaan entisten päälle, jos Wolttia ei olisi??Mikihän se siellä tosiaan sulle ainoana suomalaisena kuskaa eväitä sähkömopolla.
Ravintolat menestyisivät paremmin koska sinä itse hakisit ruokasi eikä woltti vetäisi puolta välistä ruoan hinnasta.
Hakisin ruokani? Sitä varten näitä palveluita tulee kun ihmiset eivät sitä ruokaa halua hakea. Minulla ei ole nykyisin autoa edes. Lähtisin uberillä hakemaan ravintolasta kotiin ruokaa?! Paljon ekonomisempaa ja ekologisempaa se on, että joku tuo sen minulle!
Sä tulet kalliiksi veronmaksajille kun vaan lihot ja haiset siellä neukkukuutiossasi ja sitten sairastut. Liikunta tekis sulle niin hyvää. Nyt lopetat woltaamisen ja haet itse sapuskasi!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole enää varaa yhteenkään ylimääräiseen suuhun ruokittavaksi. Ja silti näitä tulee kymmeniä tuhansia vuosittain tänne. Joka iikasta ja likasta miltsin lasku veronmaksajille. Per nuppi!
Kai sä tajuat, että enemmistö ulkomaalaisista opiskelijoista poistuu Suomesta joka tapauksessa opintojen jälkeen?
Suomessa ei kaivata aasialaisia. Vain nuoret miehet muzlimimaista ovat tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonvärillä ei ole väliä, mutta kulttuurin ja arvomaailman olisi hyvä olla suht samanlainen kuin Suomessakin. Jotkut toki omaksuu suomalaisen arvomaailman vaikka tausta olisi millainen, mutta ei pidä olla sinisilmäinen ja kuvitella että kaikki pystyisivät tai edes rahtoisivat tehdä niin. Kuinka moni suomalainen ei tahtoisi varjella lapsiaan esim. somalialaiselta arvomaailmalta tyttöjen ympärileikkauksineen päivineen, jos muuttaisi Somaliaan asumaan?
Aika usein nuo kaksi kulkevat käsi kädessä. Se nyt vaan on fakta.
Aasialaisille nuorille naimattomille ja lapsettomille opiskelijatytöille sanoisin sittenhän täällä on tilaa tehdä paljon lapsia.
79. Sanat ja teot voivat olla täysin eri asioita. Kovassa kontrastissa. Mieti vaikka suomalaisia poliitikkoja...