Aasialaiset ja intialaiset opiskelijat Ylem haastattelussa: Haluan jäädä Suomeen koska täällä on niin vähän ihmisiä
Onko suomalaisilta kysytty, mitä he ovat samasta asiasta mieltä?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Se, että kehitysmaat ovat kehitysmaita siksi, että ne ovat täynnä kehitysmaalaisia!
Kun Suomessa on tarpeeksi kehitysmaalaisia muuttuu Suomikin kehitysmaaksi!
Tätä menoa suomalaiset jäävät alle sadassa vuodessa vihatuksi ja syrjityksi vähemmistöksi Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Ei mikään jos tekevät tuottavaa työtä ja maksavat veroja.
Eli suomalaiset työttömät ovat myös ongelma? Ulos maasta mieluummin?
Eikun suomalaiset työttömät voidaan karkoittaa kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Eli suomalaiset työttömät ovat myös ongelma? Ulos maasta mieluummin?
No nyt kun sanoit, oikeastaan kun kerta työttömiä työnnetään muistakin maista muualle toisten harteille nii laitetaan supmalaisetkin työttömät vaikka afganistaniin. Naiset oottavat ainakin varmasti iloiten vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Aasialaiset ovat yleensä ahkeria ja haluavat tehdä töitä.
Tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömät on saatu työllistettyä.
Tällä ja viime vikolla täysin kielitaidoton intialainen wolt-kuski on minulle ruuat tuonut. Tässä maassa on nykyisin todella paljon töitä, joita kantasuomalaiset eivät suostu tekemään! Joten turhaan jankkaatte tuota, että tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömåt on työllistetty. Nuo työt jäisi sitten kokonaan tekemättä!
Sä voit mennä kauppaa hakemaan itse ruokasi sen sijaan, että tuet orjatyötä.
Ja ravintolaltakin jäisi ruoka myymättä? Olen myös käyttånyt uberiå ja boltia tässä. Ei suomalaisia kuskeja!
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!Jotta yksi kuski on edes plus miinus nolla suomen veronmaksajille, tulee palkan olla kuulaudessa yli 3200€. Woltti on jo täysin ylisaturoitunut eikä yksikään kuski rehellisellä toiminnalla tuohon pääse mitenkään. Jos niin orjuuttavat alempikastisiaan alustan kautta.
Muistanko oikein, että Woltin työntekijät ovat kansoittaneet viime vuosien aikana Suomen suurimpien veronmaksajien listat? Miki Kuusi yksin taisi maksaa 40 miljoonaa veroja vuonna 2024.
Päälle kuinkahan monta ravintolaa Suomessa menisi konkkaan entisten päälle, jos Wolttia ei olisi??Mikihän se siellä tosiaan sulle ainoana suomalaisena kuskaa eväitä sähkömopolla.
Ravintolat menestyisivät paremmin koska sinä itse hakisit ruokasi eikä woltti vetäisi puolta välistä ruoan hinnasta.
Hakisin ruokani? Sitä varten näitä palveluita tulee kun ihmiset eivät sitä ruokaa halua hakea. Minulla ei ole nykyisin autoa edes. Lähtisin uberillä hakemaan ravintolasta kotiin ruokaa?! Paljon ekonomisempaa ja ekologisempaa se on, että joku tuo sen minulle!
Miksi aasialaiset ja afrikkalaiset sikiää kuin rotat? Olisko heidän aika miettiä omaa käyttäytymistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Tällä ja viime vikolla täysin kielitaidoton intialainen wolt-kuski on minulle ruuat tuonut. Tässä maassa on nykyisin todella paljon töitä, joita kantasuomalaiset eivät suostu tekemään! Joten turhaan jankkaatte tuota, että tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömåt on työllistetty. Nuo työt jäisi sitten kokonaan tekemättä!
Haista sinä jankuttaja pitkä paska!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Sä voit mennä kauppaa hakemaan itse ruokasi sen sijaan, että tuet orjatyötä.
Ja ravintolaltakin jäisi ruoka myymättä? Olen myös käyttånyt uberiå ja boltia tässä. Ei suomalaisia kuskeja!
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!Jotta yksi kuski on edes plus miinus nolla suomen veronmaksajille, tulee palkan olla kuulaudessa yli 3200€. Woltti on jo täysin ylisaturoitunut eikä yksikään kuski rehellisellä toiminnalla tuohon pääse mitenkään. Jos niin orjuuttavat alempikastisiaan alustan kautta.
Muistanko oikein, että Woltin työntekijät ovat kansoittaneet viime vuosien aikana Suomen suurimpien veronmaksajien listat? Miki Kuusi yksin taisi maksaa 40 miljoonaa veroja vuonna 2024.
Päälle kuinkahan monta ravintolaa Suomessa menisi konkkaan entisten päälle, jos Wolttia ei olisi??Mikihän se siellä tosiaan sulle ainoana suomalaisena kuskaa eväitä sähkömopolla.
Ravintolat menestyisivät paremmin koska sinä itse hakisit ruokasi eikä woltti vetäisi puolta välistä ruoan hinnasta.
Hakisin ruokani? Sitä varten näitä palveluita tulee kun ihmiset eivät sitä ruokaa halua hakea. Minulla ei ole nykyisin autoa edes. Lähtisin uberillä hakemaan ravintolasta kotiin ruokaa?! Paljon ekonomisempaa ja ekologisempaa se on, että joku tuo sen minulle!
Ei ole. Jos sinulle täytyy tuoda Suomeen kehitysmaista ruokalähetti, pelkästään jo se itsessään laittaa koko egologisuusajattelusi reilusti negatiiviselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne jäävät meilläkin on pian yhtä paljon jengiä kuin em maissa.
Et ole koskaan matkustellut? Intialaiset koulutetut ja aasialaiset yleensä ovat työteliäitä, veroja maksavia ja välttelevät sosiaalituilla elämistä. Miksi vasemmisto haluaa vain tuilla eläviä Lähi-Idästä, Afganista ja Afrikasta? Aivan, he äänestävät ruokkivaa kättä niin kauan kuin tulee ilmaista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialaiset ja afrikkalaiset sikiää kuin rotat? Olisko heidän aika miettiä omaa käyttäytymistään?
Se oli toimivaa perhesuunnittelua noissa paikoissa ennenkuin valkoinen mies meni ja pilasi kaikein lääkkeineen, kehitysapuineen ja sivistyksineen.
Afrikasta näemme että vain muutamassa vuosikymmennessä kaikki palautuisi leppoisaan lunnontilaan kunhan ymmärtäisimme pysyä pois ja olla jakamatta gebardihatuille rahaa ja aseita.
Meidän naapurissa asuvat ovat kyllä kaikki ilmoittaneet, että kun yliopisosta saa todisteuksen, niin lähtevät joko Eurooppaan parempien palkkojen ääreen tai takaisin Bangladessiin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa asuvat ovat kyllä kaikki ilmoittaneet, että kun yliopisosta saa todisteuksen, niin lähtevät joko Eurooppaan parempien palkkojen ääreen tai takaisin Bangladessiin.
🖐 thang ju, come again
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Toivottavasti ovat sanansa mittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne jäävät meilläkin on pian yhtä paljon jengiä kuin em maissa.
Et ole koskaan matkustellut? Intialaiset koulutetut ja aasialaiset yleensä ovat työteliäitä, veroja maksavia ja välttelevät sosiaalituilla elämistä. Miksi vasemmisto haluaa vain tuilla eläviä Lähi-Idästä, Afganista ja Afrikasta? Aivan, he äänestävät ruokkivaa kättä niin kauan kuin tulee ilmaista rahaa.
Suosittelen katsomaan/lukemaan
- mot: Huijaus nimeltä Suomi
- Paavo Teittinen: Pitkä vuoro
Meillä ei ole enää varaa yhteenkään ylimääräiseen suuhun ruokittavaksi. Ja silti näitä tulee kymmeniä tuhansia vuosittain tänne. Joka iikasta ja likasta miltsin lasku veronmaksajille. Per nuppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Suomessa on 400 000 työtöntä.
eihän siitä mitään haittaa ole jos toimivat yrittäjinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Intiassa asuneena en ikimaailmassa halua päästää yhtään intialaista Suomen maan kamaralle. Olkoonkin sitten, että se tekee minusta razizistin, mutta siihen on helvatun hyvä syy. Ja itse Intia maana on kammottava liikakansoitettu likaviemäri aivan joka paikassa, missä siellä on ihmisiä. Hyi yök, mikä maa ja kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Haista sinä jankuttaja pitkä paska!!!
Miksi vi...... kehitysmaista tarvitaan yhtään ihmistä suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä.
Mikihän se siellä tosiaan sulle ainoana suomalaisena kuskaa eväitä sähkömopolla.