Aasialaiset ja intialaiset opiskelijat Ylem haastattelussa: Haluan jäädä Suomeen koska täällä on niin vähän ihmisiä
Onko suomalaisilta kysytty, mitä he ovat samasta asiasta mieltä?
Kommentit (87)
Kelagold on oikea syy täällä lorvimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Ei mikään jos tekevät tuottavaa työtä ja maksavat veroja.
Suomessa on 400 000 työtöntä.
266 000 oikeasti työtöntä. Loput, 1/3 työkyvyttömiä.
Saispa pesää joltain intialaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Suomalaiset työllistettävä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Aasialaiset ovat yleensä ahkeria ja haluavat tehdä töitä.
Tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömät on saatu työllistettyä.
Tällä ja viime vikolla täysin kielitaidoton intialainen wolt-kuski on minulle ruuat tuonut. Tässä maassa on nykyisin todella paljon töitä, joita kantasuomalaiset eivät suostu tekemään! Joten turhaan jankkaatte tuota, että tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömåt on työllistetty. Nuo työt jäisi sitten kokonaan tekemättä!
Multicultural Satisfaction with family social services in Finland
https://www.theseus.fi/handle/10024/925837
"The key findings showed that participants have mixed level of satisfaction. Cultural sensitivity has a significant role in shaping multicultural families' experiences regarding the services received. Participants felt understood, and their cultures were acknowledged. Dissatisfaction was about the length it took to book an appointment to family social services."
Vierailija kirjoitti:
Ei. Me ei haluta heitä tänne. Ulos kaikki ulkkikset!
Paitsi vaaleaihoiset hyvin sopeutuneet ja työteliäät.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Tällä ja viime vikolla täysin kielitaidoton intialainen wolt-kuski on minulle ruuat tuonut. Tässä maassa on nykyisin todella paljon töitä, joita kantasuomalaiset eivät suostu tekemään! Joten turhaan jankkaatte tuota, että tervetuloa siinä vaiheessa kun omat työttömåt on työllistetty. Nuo työt jäisi sitten kokonaan tekemättä!
Sä voit mennä kauppaa hakemaan itse ruokasi sen sijaan, että tuet orjatyötä.
Kylläpäs vasemmistolaisia naisia kiukuttaa, kun tällä kertaa AASIALAISET NAISET haluavat jäädä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs vasemmistolaisia naisia kiukuttaa, kun tällä kertaa AASIALAISET NAISET haluavat jäädä Suomeen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne jäävät meilläkin on pian yhtä paljon jengiä kuin em maissa.
Meillä on tilaa, Aurajoen voi nimetä vaikka Gangesiksi jotta kokevat olonsa kotoisaksi.
Aurajokeen voi myös alkaa kipata paskat ja saasteet sellaisenaan, mitä niitä turhia puhdistamaan, mereen ne on kuitenkin matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Ja ravintolaltakin jäisi ruoka myymättä? Olen myös käyttånyt uberiå ja boltia tässä. Ei suomalaisia kuskeja!
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!
Kiitos mutta ei kiitos intialaisille. Väliaikaisesti jos maksavat opinnot itse, eivätkä roiku kelan luukulla, niiden ajaksi sillä ehdolla että maastoon ei sonnita, ja peseydytään säännöllisesti.
Kanges on maailman saastunein joki, ja se on heille pyhä. Siinä perspektiiviä luontokäsityksestä.
Ja yhtään ainoaa sanaa englanninkielen intiaslangia ei parane kuuluua, get it broo, saaar? nou, ju don niid do fix my grannys compuder eider saaar. Tang ju cam agein.
Suomi suomalaisille, Intia olkoon intialaisten.
Mikä siinä on, että Suomi ihan vapaaehtoisesti ja ilolla antaa valloittaa itsensä.
Älkää jääkö, täällä on pska kylmä ilmasto (ihanaa) ja pskat kylmät ihmiset (hyvä etteivät tungettele, se on ihanaa).
Vaikka: kyl mä mieluummin ottaisin aasialaisia kuin arabeja tai afrikkalaisia. Se on se uskonto, joka inhottaa. Syrjii niin paljon monia ihmisryhmiä, pislamismi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Ja ravintolaltakin jäisi ruoka myymättä? Olen myös käyttånyt uberiå ja boltia tässä. Ei suomalaisia kuskeja!
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!
Jotta yksi kuski on edes plus miinus nolla suomen veronmaksajille, tulee palkan olla kuulaudessa yli 3200€. Woltti on jo täysin ylisaturoitunut eikä yksikään kuski rehellisellä toiminnalla tuohon pääse mitenkään. Jos niin orjuuttavat alempikastisiaan alustan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kelagold.
Sillähän se Suomi saadaan nousuun, kun kantasuomalaiset makaa sohvalla Kela-rahoilla ja eikä yrityksille saisi maahan tulla edes ulkomaalaista työvoimaa töitä tekemään!Jotta yksi kuski on edes plus miinus nolla suomen veronmaksajille, tulee palkan olla kuulaudessa yli 3200€. Woltti on jo täysin ylisaturoitunut eikä yksikään kuski rehellisellä toiminnalla tuohon pääse mitenkään. Jos niin orjuuttavat alempikastisiaan alustan kautta.
Muistanko oikein, että Woltin työntekijät ovat kansoittaneet viime vuosien aikana Suomen suurimpien veronmaksajien listat? Miki Kuusi yksin taisi maksaa 40 miljoonaa veroja vuonna 2024.
Päälle kuinkahan monta ravintolaa Suomessa menisi konkkaan entisten päälle, jos Wolttia ei olisi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on?
Eli suomalaiset työttömät ovat myös ongelma? Ulos maasta mieluummin?
Nätti intiatar sopisi kyllä minulle. Lääh