Onko teillä muilla puolison kanssa keskustelu pelkkää jankkaamista ja "pingpongin" pelaamisen tapaista? Miehelle kun sanoo mistä asiasta
tahansa, hän ei osaa tai halua vastata, vaan heittää kaiken takaisin. Esimerkkejä kun kysyn miksi olet tehnyt asian X noin, hän vastaa itsehän sinä sen teit, mitä vaan kysyy niin vastaa: itsehän sinä, itsehän sinä. Mistään ei ota vastuuta, kaikki, varsinkin hänen omat mokansa ovat aina muiden syytä. Olen alkanut ihmettelemään miten hän oikein töissä pärjää jos sielläkin on samanlainen teinin kaltainen jankuttaja.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta saa vaikutelman että mies jos osoittaa tunteita kuten on harmistunut jostain asiasta niin nainen kuvittelee että kyse on hänestä ja imee kaiken itseensä. Esim. mies lyö varpaansa ja kiroaa pöydän jalkaa ja nainen vinkuu miksi mies huutaa hänelle :DDD
Niin: Mies suuttui mulle, kun olin siirtänyt terassilla kukkapöydän hänen tielleen ja satutti jalkansa. Se kukkapöytä oli ollut samalla paikalla koko kesän. Mutta saipahan taas pidettyä viikon ajan mykkäkoulua.
Ei tarvii kuvitella, kun siinä vaiheessa hän kyllä on todella verbaalinen.
Toisaalta olen myös kyllästynyt kuulemaan jatkuvaa kiroilua, kun esim peli ei onnistu tai on jollekin kaverilleen vihainen. En ota itseeni, kun poistun paikalta. Sitä jatkuvaa huutoa ja jörinää, ei vaan jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet moisia kysymyksiä? Kuulostaa ettei mies saa tehdä omalla tavallaan vaan kaikki pitää tehdä niin kuin sinä haluat
Siksi kun parisuhteessa on tapana kommunikoida. Pointti oli, että kysyn mitä tahansa, niin miehen mielestä kysymys on typerä, minä olen typerä jne. Kysyn mitä haluat syödä lounaalla, vastaus on ihan sama. Päätä ite, Sitten teen lihapullia niin mies vänisee kun olisi pitänyt olla uunimakkaraa. Kaikki on aina väärin mitä teen, mutta hänen mielipiteensä kysyminen on myös väärin. Kyllä, jatkossa hän saa tehdä kaiken kuten ja milloin haluaa. En viitsi enää katsella moista kovinkaan pitkään.
Jos ei ole päätöshalukkuutta niin ilmoitat vain mitä tehdään, mitä syödään. Etukäteen ja on siten mahdollisuus sanoa mielipiteensä.
Olen eri, mutta minä en kertakaikkiaan jaksa aina tehdä päätöksiä. Välillä miehenkin täytyy sellaisia tehdä.
Miehesi ei vaikuta olevan johtaja-ainesta.
Oma aikasi jos olet ollut vain surkimusten kanssa. On nimittäin myös meitä jotka ovat löytäneet ihanan Miehen!