Näin naisena en voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei käytä kravattia työssään
Olen korkeasti koulutettu maisteri ja vaadin mieheltä tasokkuutta.
Kommentit (21)
Mieheni ei omista kravattia, ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta enkä ole koskaan nähnyt häntä kravatti kaulassa. Olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut toimihenkilö.
Miksi sinulla miehenä on halu kirjoittaa naisena? Oletko trans?
Mun mies on lukiossa opettajana eikä käytä työssään koskaan kravattia. Itse olen töissä virastossa, jossa kravattia ei näe kuin joillakin vierailla toisinaan.
Mun miehellä pitää olla puku joka päivä yllä, solmio ei oo se olennainen juttu.
Mun duunissa kravatti olisi turvallisuusriski.
Ota joku vahtimestari mieheksi! Eduskunnan ja ministeriöiden vahtimestareilla on kravatit.
Miten kravattia käytetään työssä?
Olen käyttänyt tietokonetta työssä, olen käyttänyt erilaisia sovelluksia työssä, olen ruuvimeisseliä ja poraa käyttänyt työssä. Autoakin olen joutunut käyttämään työssä.
Mikä virka kravatilla on?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisi aloituksen olevan provo.
Näin naisena sanoisin, että aloitus ei kuvaa kaikkia naisia.
Ap kuulostaa konttori rotalta, joka bongaa cruising mapsista nahkapatukoita levareilla.
Mietin asiaa, vaikka trolli aloitus onkin.
Oikeastaan EN haluaisi kravattityöläistä, nk. valkokaulustyöntekijää. Minuun vetoaa konkreettisen, fyysisen työn tekijät enemmän. Olen itsekin enempi käytännön ihminen, vaikka olen opettaja.
Komeitahan he ovat sitten juhlissa puvuissa ja krakoissa kaikki miehet!
Minusta olisi outoa laittaa etätöiden takia kotona kravatti kaulaan, vaikka onkin korkeassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä pitää olla puku joka päivä yllä, solmio ei oo se olennainen juttu.
Hautausurakoitsija
Vierailija kirjoitti:
Jep, mun puoliso on investointipankkiiri, ei ole solmio kaulassa lähtenyt töihin enää vuosiin. Oli juttu vielä 2000-luvun alkupuolella, mutta ei enää varmaan 10-15 vuoteen ainakaan. Edes siis rahoitusalalla vaadita solmiota jokapäiväisessä työssä enää. Äkkiä ei tule mieleen kuin ovimiehet vähän paremmissa ravintoloissa, joilla on solmio osa työasua.
Minusta kravatti on yksi epäseksikkäimmistä vaatekappaleista ikinä.
Huivi miehellä kaulassa on sen sijaan tosi tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin sinun olevan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten kravattia käytetään työssä?
Olen käyttänyt tietokonetta työssä, olen käyttänyt erilaisia sovelluksia työssä, olen ruuvimeisseliä ja poraa käyttänyt työssä. Autoakin olen joutunut käyttämään työssä.
Mikä virka kravatilla on?
Jos on vaikka salamurhaaja, niin kravatilla voi kuristaa uhrit.