Jos SDP ja vasemmistoliitto pääsevät hallitukseen, niin varautukaa 5-10% käteen jäävän rahan vähenemiseen
Se on ihan 100% varmaa että "veropohjaa" laajennetaan eli veroja nostetaan. Tuo on SDP:n tapa ilmoittaa ihan suorista veronkorotuksista.
Kommentit (30)
No aivan sama tuleeko nettona 4400 vai 4000 kuussa.
Jep. Kurjuus tulee ja hukka perii jos niin onnettomasti käy :(
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin naisena toivon veronkorotuksia
Luuletko, että Antti antaa julkiselle samanlaiset korotukset kuin Sanna teki ostaakseen ääniä? Heh, tässä taloustilanteessa?
Hyvä jos vasemmisto voittaa. Voi itsekin lopettaa työnteon ja heittäytyä elätiksi.
Kunhan nyt pysyisin hengissä tämän hallituksen ajan.
Suomi verottamalla nousuun! Eiku...
Mulla rahat lisääntyy! Tulen saamaan oikeudenmukaisen korotuksen tukiini.
Vierailija kirjoitti:
No aivan sama tuleeko nettona 4400 vai 4000 kuussa.
No ei todellakaan ole sama, minulle tuo 400 euroa on perheellisenä iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kurjuus tulee ja hukka perii jos niin onnettomasti käy :(
Niinpä. Mäkin köyhdyin kovasti edellisen hallituksen aikana. Sipilän aikana vaurastuin. Oikeistohallitukset on parempia työttömällekin.
Joo. Se on kyllä tämä Orpon hallitusohjelma, joka on vähentänyt pienituloisten käytettävissä olevia tuloja ja varoja sekä lisännyt pienituloisten määrää, ja nostanut lähinnä varakkaiden ja hyvätuloisten tulojen määrää entisestään.
Lähde mm. https://yle.fi/v/video/91-20241861
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt pysyisin hengissä tämän hallituksen ajan.
Jep, osalla mitään käsitystä miten oikeasti köyhä elää.
Hyvää oppia on saatu nyt Purran ja Orpon aikana tuohon "varautumiseen"!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos vasemmisto voittaa. Voi itsekin lopettaa työnteon ja heittäytyä elätiksi.
Jeps, lopetetaan kaikki työteko ja heittäydytään eläteiksi. Siitähän demarit tykkää, ollaan uhreja ja kitistään kuinka epäoikeudenmukaista on kun ei saada enempää tukia. Ne kahjot, jotka työtä vielä viitsivät tehdä, saavat kunnian elättää meitä muita. Eläköön sosialismi <3
Onko kukaan koskaan miettinyt, että paljonko rahaa kuluu maanpuolustukseen sen jälkeen, kun Suomesta tuli Naton jäsen? Aika paljon enemmän kuin ennen Nato-jäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Enitehän te naiset veroista saatekin takaisin.
Köyhimmille tuo aiempaa vähäisempi rahamäärä on jo tuttu jutska OrpoPurrasta. Jos saisivat enemmän rahaa, kaikki menisi suurella todennäköisyydellä kulutukseen.
Nykyhhallitus ei ymmärrä samaa kuin aasien pitäjät kehitysmaissa: kepin lisäksi aasilla on oltava porkkana.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehenä (sehän sinä oikeasti olet)?
Työnteko/yritttäminen on ahneiden ihmisten juttuja. Sitä pitäisi sakottaa vielä paljon rankemmin.