Tuli käsky kertaamaan.
Yllätys.. Kun miettii viimeisiä uutisia kolmen päivän aikana.
Kommentit (15)
Sinä täytät kansan halua. Thats it.
Kertausharjoituksia järjestetään tasaiseen tahtiin, eikä Venäjän tilanteen perusteella. Mitä poikkeuksellista viimeisen kolmen päivän aikana on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Kertausharjoituksia järjestetään tasaiseen tahtiin, eikä Venäjän tilanteen perusteella. Mitä poikkeuksellista viimeisen kolmen päivän aikana on tapahtunut?
Suomeen on kohdistunut uhkailua paljon ja orpo puhui iskujen mahdollisuudesta.
Ei kannata stressata, paljon järkevämpää tekemistä kuin palvelusaikana. Ei oo pokkurointia eikä simputusta.
Kansa haluaa sotaa ja sinä menet sinne kiltisti. Me Naton kannattajat pysymme piilossa ja jatkamme netissä uhoa niinkuin tähän asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratessani uutisia Yleltä, Maikkarilta ja Hesarista en ole havainnut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Suomi on ollut varuillaan koko ajan.
Mulla oli kertausharjoitus joku vuosi sitten tammi-helmikuun vaihteessa. Onneksi oli lauha keli. Ei putket jäätynyt mörskässä.
Viisikymppinen armeijan käynyt mieheni ei ole ikinä joutunut kertausharjoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratessani uutisia Yleltä, Maikkarilta ja Hesarista en ole havainnut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Suomi on ollut varuillaan koko ajan.
Suomi on ollut varuillaan yli 80 vuotta. Venäjä on aina vaarallinen rajanaapuri.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen armeijan käynyt mieheni ei ole ikinä joutunut kertausharjoituksiin.
Ei miinantallaajia kutsuta kertausharjoituksiin.
Kandee hoitaa hommat niin ettei kertauskutsua kuulu koskaan. Minun kohdallani se tarkoitti "lyhytpinnaisen liipasinhullun" näyttelemistä, eikä kertauskutsua ole koskaan kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Kandee hoitaa hommat niin ettei kertauskutsua kuulu koskaan. Minun kohdallani se tarkoitti "lyhytpinnaisen liipasinhullun" näyttelemistä, eikä kertauskutsua ole koskaan kuulunut.
Saatat olla miinantallaaja kun KÄSKY KÄY!
On muuten turha kuvitella tai haaveilla, että olisit vailla velvollisuuksia "pahan paikan tullen"
Jopa matkustus ruotsiin voidaan kieltää, jos huomataan, että olet loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla miinantallaaja kun KÄSKY KÄY!
Sanotaan nyt näin, että käskyn käyttämisen yhteyeessä tulee puolen tusinaa raatoja, kokardiin katsomatta.
Hyvä! Nyt vaan releet ja remelit päälle ja äkkiä puskaan.