Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos syöt aamulla voikkuleipää, jukurttia ja juot tuoremehua olet jo hyvää vauhtia matkalla kohti lisäkiloja

Vierailija
25.08.2026 |

tuoremehu ja jukurtti on pelkkä verensokerin nostaja ja voikkuleipän päällä on monilla rasvaista juustoa ja makkaraa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai maustamaton jogurtti? En juo mehua.

Oikea jogurtti on tietenkin maustamaton. Eikä siihen kuuluvia rasvoja ole poistettu.

Niin? Se ei lihota ja ei ole lisäaineita.

Vierailija
22/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja 11 aikaan tulee armoton väsymys.

Mulle ei ole tullut. Älä syö epäterveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä aamiainen ja jaksaa lähtee salille. Olen normaalipainoinen ja syönyt noin koko ikäni.

Muistelen että Miettisen Ari puhui 70% vädstöstä olevan alttiita iän myötä hiipivälle insuleeniresistenssille, jossa keskivartalo kasvaa ja yleinen innottomuus, haluttomuus liikkua lisääntyy. Samoin kuin tietynlaiset syömiset ja juomiset (esim olut) ovat kuin huumetta.

Se ettei ole osunut tämä itseen on hyvä mutta sokeria on silti kaikkien hyvä karttaa. Runsas sokeri ruokkii yhtenä elimistön rasittajana syöpää.

Vierailija
24/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiputin vuodessa 21kg, vaikka söin melkein joka päivä suklaata ja kesällä sen lisäksi joka päivä jäätelöä. Tosin työ oli fyysisesti raskasta raksatyötä. Paino tippui vaikka söin päivässä keskimäärin 3000 kilokaloria. Nuo luettelemasi asiat olisi minulle ollut pelkkä välipala kahvitunnilla.

M52

Miksei tuo sama tapahdu intissä olijoille jotka kuntoutumisen sijaan lihovat siellä?

Vierailija
25/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla syödään kilo puuroa vikisemättä.

Vierailija
26/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä aamiainen ja jaksaa lähtee salille. Olen normaalipainoinen ja syönyt noin koko ikäni.

Muistelen että Miettisen Ari puhui 70% vädstöstä olevan alttiita iän myötä hiipivälle insuleeniresistenssille, jossa keskivartalo kasvaa ja yleinen innottomuus, haluttomuus liikkua lisääntyy. Samoin kuin tietynlaiset syömiset ja juomiset (esim olut) ovat kuin huumetta.

Se ettei ole osunut tämä itseen on hyvä mutta sokeria on silti kaikkien hyvä karttaa. Runsas sokeri ruokkii yhtenä elimistön rasittajana syöpää.

Sehän oli joku huru-ukko

Vierailija
27/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla syödään kilo puuroa vikisemättä.

Puuro on hyvä aamiainen! Raejuusto tai rahkaa kaveriksi ja marjoja

Vierailija
28/28 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiputin vuodessa 21kg, vaikka söin melkein joka päivä suklaata ja kesällä sen lisäksi joka päivä jäätelöä. Tosin työ oli fyysisesti raskasta raksatyötä. Paino tippui vaikka söin päivässä keskimäärin 3000 kilokaloria. Nuo luettelemasi asiat olisi minulle ollut pelkkä välipala kahvitunnilla.

M52

Miksei tuo sama tapahdu intissä olijoille jotka kuntoutumisen sijaan lihovat siellä?

Tiedätkö sinä mitä he syövät intissä ja kuinka raskasta siellä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan