Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on oikeus sanoa mitä minä haluan.

Vierailija
25.08.2026 |

Jos joku esimeriksi on ruma, niin minulla on oikeus sanoa hänelle, että hän on iljettävä. Samoin minulla on oikeus sanoa jos joku on turha ihminen, tyhmä, hyödytön tai vaikka hullu. Minulla on oikeus mielipiteeseeni ja minulla on oikeus sanoa se, koska minä olen oikeassa. Jos joku on minusta vaikka ruma, niin hän on sitä ja minulla on oikeus sanoa se. Ei haittaa mitään, vaikka hän suuttuu tai loukkaantuu. Kunhan minä saan sanoa mielipiteeni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no on, mutta olet myös vastuussa sanomisestasi

Vierailija
2/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minun ole sinua pakko kuunnella, lukea viestejäsi, tai yhtään mitään ottaa sinulta vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako susta sanoa mitä haluaa?

Vierailija
4/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voit tietty sanoa. Tosin niillä sanomisilla voi olla seurauksia. Se voi olla esim. nyrkki naamaan tai potku haaraväliin. Pahimmissa tilanteissa olet naamallasi kadussa, ja poliisit laittavat sua rautoihin.

Vierailija
5/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ruma ja tyhmä

Vierailija
6/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan parempi kunnioittaa muitakin ihmisiä, ja pitää se typerä suu kiinni. Onko sulle monikin tullut suoraan sanomaan tuosta sun mt-ongelmasta, vai vaan äitisi? Ilmeisesti sulle ei myöskään ole opetettu mitään käytöstapoja, siitä olen pahoillani, huonoille vanhemmillesi. Toivon oikeesti, että karma kostaa sulle jollain tavalla, koska ketään ei kiinnosta sun mielipiteet.

Vierailija
7/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Oona tai Veeti 12 v. 

Vierailija
8/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Minullakin on oikeus sanoa että sinä olet ärsyttävä, rasittava, tyhmä, hyödytön ja mielenvikainen. Ja minä olen oikeassa!

Vierailija
9/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään kuninkaallinen tai omista diplomaatin mitä se sitten onkaan,,ettet voi sanoa noin hävyttömästi. Ei täällä missään ole tasan täysin sananvapaus ! On hävytöntä luulla olevansa muiden yläpuolella, kun EI OLE siellä ! Olet itse hullu, sairas pjaskiainen. Pakkohoidon tarpeessa !!!!!!!! Nyt välittömästi. Ala mennä !!!!!! Sua ällötystä oksettavaa narsistia ei kaivata missään. Paitsi hullujen huoneella. Painu sinne jo !!!!!!! 

Vierailija
10/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok Oona tai Veeti 12 v. 

Minä veikkaan että Henna päälle 40v.

Vierailija
11/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä minun ole sinua pakko kuunnella, lukea viestejäsi, tai yhtään mitään ottaa sinulta vastaan.

Ensimmäinen ruma ihminen ilmoittautui.

Vierailija
12/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kahvia just nyt. Sen ryypättyäni halua tökkiä grillivartaita purra-woodoonukkeen. Ni !

Vierailija
13/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuollaisia sano kenellekään eikä

valista, että on oikeus sanoa tuollaisia,  joten typerä idioottimainen provo taas.

Vierailija
14/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ruma ihminen ilmoittautui.

Sulla ei ole ikinä mitään muuta sanottavaa, aika köyhät piirit.

Vierailija
15/15 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin aloittaja niin tekee , koska ei omaa pienintäkään hienotunteisuutta🤪🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän