Kertokaa mistä löytää noin 40 vuotiaita normaaleja työssäkäyviä urheilullisia ja raittiita miehiä?
Kommentit (133)
Vapaita? Miksi ne olis vapailla markkinoilla, jos etsivät parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle kelpaisi 50 v? Täytän vaatimuksesi urheilullisuuden osalta. Puutteitteni vastapainoksi olen fiksu, mukava ja hyvännäköinen.
Alahan pappa katselemaan sopivaa keinutuolia itsellesi.
Minulla on! Sori ap oli pakko :D Itse löysin Tinderistä, tosin siitä on jo 10v aikaa, oltiin silloin nuorempia.
Muuten mies viihtyy töissä, kuntosalilla, lenkkipolulla, metsästämässä ja retkeilemässä. Niin kuin minäkin. Paitsi en metsästä, ammun korkeintaan kameransulkijalla luontokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maratoneilta. Liity johonkin juoksuseuraan. Niissä on normaalisti enemmän miehiä kuin naisia.
Juoksuklubit toimii hyvin. Joka viikko yhteislenkillä samat kasvot, niin helppo lähteä tekemään tuttavuutta kiinnostavan tyypin kanssa.
Siellä miehet arvioivat myös naisten juoksukuntoa. Köntykset eivät ole kuuminta hottia. Alisavainiot sen sijaan...
Mistä olet etsinyt? Helsingin biletys oaikoista?
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu että kaikenikäisiä huippumimmejä ja -miehiä on sinkkuna ihan pilvin pimein :D Siis oon monta kertaa miettinyt et miten ihmeessä ne on sinkkuja mutta ehkä syy on tää ajan henki. Sinkkuus on paljon hyväksytympää eikä ihmiset mee enää mihin tahansa suhteeseen. En minäkään. N34
Ne on huippumimmejä vain itsensä ja kaveriensa mielestä. Tosiasiassa ovat prinsessakohtelua vastivia hienohelmoja, jotka eivät ota vastuuta omasta käytäksestään. Kumppaneina täysin sietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes yrittää. Missäänhän ei saisi naisia lähestyä ja tinderissä on tarjolla vaan jotain 30v+ mieli ja tai päihdeongelmaista yhoota.
Kolmekymppisenä naisena sain kuulla Tinderissä että oon liian normaali 🥲
Toi voi olla suurikin dissaus jos normaali = sellainen minkä tyypillisesti löytää tinderistä.
Tinderistä haetaan jännäjennaa. Liian normaali = tylsä.
Ilmoittaudun tuollaiseksi. Töissä olen ollut jo 21 vuotta. En juo, en polta, tulin juuri yli 2 tunnin kävelyllä. Minut löytää tinderistä. M41
Mitä sinä tuot parisuhde pöytään tuollaiselle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Ovat hiekkalaatikolla lasten kanssa tai sitten gay-baarissa.
Gay-aate ei tue raittiutta yhtään. Poppers, viiva ja mitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen raittius on ongelma naisille. Heidän mielestään raittiuteen täytyy olla jokin syy ja mikä tahansa se syy onkaan, niin se on ehdottomasti riittävä miehen hylkäämiseen.
Raitis haluaa raittiin, ei-raitis ei-raittiin. Älä pokaile niitä siideriä juovia naisia niin ehkä onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vapaita? Miksi ne olis vapailla markkinoilla, jos etsivät parisuhdetta?
Jos miehen eksälle on paukahtanut ikäkriisi päälle ja on vaihtanut ”parempaan”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maratoneilta. Liity johonkin juoksuseuraan. Niissä on normaalisti enemmän miehiä kuin naisia.
Juoksuklubit toimii hyvin. Joka viikko yhteislenkillä samat kasvot, niin helppo lähteä tekemään tuttavuutta kiinnostavan tyypin kanssa.
Siellä miehet arvioivat myös naisten juoksukuntoa. Köntykset eivät ole kuuminta hottia. Alisavainiot sen sijaan...
Juuri siksi se toimii niin hyvin! Kun menee 5.00/km vauhtia pitävään ryhmään, pullukat putoavat pois kyydistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle kelpaisi 50 v? Täytän vaatimuksesi urheilullisuuden osalta. Puutteitteni vastapainoksi olen fiksu, mukava ja hyvännäköinen.
Aika ikävä loukkaus oli. Miksi halusit loukata minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos 40v etsitään , niin ei sun tarvitse vastata.
Et sä vastaa ostoilmoitukseenkaan , että sulla olis mikroaaltouuni tarjolla , jos joku etsii telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen 34-v. painonnostajaan tutustuin töiden kautta sattumalta. Eli töistä, opinnoista, harrastuksista.
Seurakunnissa paljon raittiita.Srurakunnissa saattaa löytyä sekopäitä ja sairaan mustankipeitäkin niiden mukavien lisäksi.
Ykskin tikkas muijaansa kymmeniä vuosia sitten yli 70 puukoniskua. Kirkkokuoros lauleskeli vissiin molemmat.
Tällä hetkellä taivaallisessa kuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä vastaa ostoilmoitukseenkaan , että sulla olis mikroaaltouuni tarjolla , jos joku etsii telkkaria.
Mutta näytän nuoremmalta kuin moni nelikymppinen, ja olen tosi virkeä ikäisekseni.
Etätöissä, töiden jälkeen teen osakekauppaa 2h. sitten kovat treenit(juoksu/pyöräly/kotisali) loppu-illan fiilistelen netflixin parissa tai teen teknisiä projekteja.
Viikonloppuisin pitkät unet, paistelen sisäfilettä, lohta tai muita premium-lihoja. Iltapäivästä lisää treenejä, omia projekteja. Sauna tulille ja parit premium-ipa-oluet. Pari leffaa päälle.
Ai että, ei voisi vähempää kiinnostaa joku nainen häiritsemässä elämääni, premium-elämääni!!!
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta näytän nuoremmalta kuin moni nelikymppinen, ja olen tosi virkeä ikäisekseni.
Viisikymppisestä ei tule nelikymppistä edes sillä farmariasulla.
Ohis
Ihan mielenkiinnosta ja ohis aiheesta, kaipaatko elämääsi läheistä suhdetta naisen kanssa? Jos näin ja se ei ole onnistunut, mieti vähän käyttämääsi kieltä. Se ei houkuttele tutustumaan sinuun yhtään enempää, koska karkeuden lisäksi siitä huokuu katkeruus. Harvoja tällainen vetää puoleensa, pitää olla todella elämän päähänpotkima yksilö. Sinussakin on varmasti potentiaalia muuhunkin.