Kertokaa mistä löytää noin 40 vuotiaita normaaleja työssäkäyviä urheilullisia ja raittiita miehiä?
Kommentit (72)
Kaupungeista. Etenkin pikkujouluaikaan on työssäkäyvät miehet pakon sanelemana baarissa työpaikan joulujuhlissa, niistä ei hyvissä firmoissa voi olla pois.
Omani löysin yliopistolta.
Jos pikkujouluihin on liikaa aikaa ja et enää opiskele, menisin kuntosalille tosi aikaisin viikonloppuaamuna. Pirteät, siististi pukeutuvat ja kunnianhimoisesti punttia nostelevat naiset jäävät kuvailemasi miehen mieleen.
Jos tämäkään ei ole sinulle sopiva idea, kokeile yksin telttailua kansallispuistoissa, retkihiihtämistä, retkiluistelua, melontaa, kalastamista... Siellä on sinkkumiehiä jotka ei jaksa vain pelata kotona!
Vaikka sieltä salilta, missä ap käyt päivittäin.
Maratoneilta. Liity johonkin juoksuseuraan. Niissä on normaalisti enemmän miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
On aina ilhduttavaa, kun näkee ihmisten muodostavan onnellisia ja tasapainoisia parisuhteita. Ei sellaisen rakentaminen ole mikään mahdottomuus. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Onnittelut! Tarinasi täytti juuri sadannen kerran vauva-palstan ketjuissa.
Saharan eteläpuolelta jostain Ghanasta voisi alkaa etsiskellä.
Vierailija kirjoitti:
Maratoneilta. Liity johonkin juoksuseuraan. Niissä on normaalisti enemmän miehiä kuin naisia.
Juoksuklubit toimii hyvin. Joka viikko yhteislenkillä samat kasvot, niin helppo lähteä tekemään tuttavuutta kiinnostavan tyypin kanssa.
Otsikossa kuvatut miehet ovat luonnollisestikin jo parisuhteessa.
Ihan tinderissä olen. Ei vain tykkäyksiä tule. Ei vissiin ole valttia jos luonteeltaan rauhallinen ja kiltti. Liikunnasta ja urheilusta tykkään joten vapaa aika menee ulkoillessa tai punttisalilla.
M39
Täällä on yksi. Ei naiset halua raittiita miehiä. Olen sen huomannut viimeisen 10 vuoden aikana. Kaikki haluaa miehen joka juo alkoholia. En ole oikeasti koskaan tavannut naista joka ei juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen 34-v. painonnostajaan tutustuin töiden kautta sattumalta. Eli töistä, opinnoista, harrastuksista.
Seurakunnissa paljon raittiita.Srurakunnissa saattaa löytyä sekopäitä ja sairaan mustankipeitäkin niiden mukavien lisäksi.
Ykskin tikkas muijaansa kymmeniä vuosia sitten yli 70 puukoniskua. Kirkkokuoros lauleskeli vissiin molemmat.
No, mistäs yhteisöstä sellaisia ei saata löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina ilhduttavaa, kun näkee ihmisten muodostavan onnellisia ja tasapainoisia parisuhteita. Ei sellaisen rakentaminen ole mikään mahdottomuus. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Näinhän se on 👍
Oujee🥳🥳🥳
Meikälääsen löytää lenkkipolulta, töistä tai seurakunnan tilaisuuksista. Tosin en ole varma täytänkö kriteereitä, koska harrastan viskejä. Tietenkään en juo itseäni humalaan asti, saati krapulaan. Uran olen tehnyt korjaamoilla ja teollisuudessa. Vaikea oikein tämän "normaalimmaksi" päästä. Ainakaan näin sinkkuna. Täysin normaalihan eläisi perhe-elämää tässä vaiheessa.
Jos jotain kiinnostaa, niin saa lähestyä. Itse en ole jaksanut aloitteita tehdä enää vuosiin. Mutta ehkä tämä rohkaisee ap:ta jatkamaan etsintöjä.
M39
Miks musta tuntuu että kaikenikäisiä huippumimmejä ja -miehiä on sinkkuna ihan pilvin pimein :D Siis oon monta kertaa miettinyt et miten ihmeessä ne on sinkkuja mutta ehkä syy on tää ajan henki. Sinkkuus on paljon hyväksytympää eikä ihmiset mee enää mihin tahansa suhteeseen. En minäkään. N34
Muslimit ei juo viinaa. Ai niin piti olla työssä käyväkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisten, läskien pihtarivaimojensa lujassa otteessa. 😪
Voi apua, tuli pieni pisto sydämeen. Mulla on tuollainen aloittajan etsimä aarre kotona. Kiva, kiltti ja hyvätuloinenkin. Olen hieman ylipainoinen, esivaihdevuodet aiheuttaa välillä kiukkuisuutta, mutta en sentään koskaan pihtaa :D Tämä aloitus sai taas muistuttamaan, että olen super onnekas. Kiitos siitä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sieltä salilta, missä ap käyt päivittäin.
Tulepa minun kanssa yrittämään jotain jutella niin nostan sellaisen älämölön ettet uskalla tulla samalle salille enää ikinä.
Osaa tätä peliä pelata muutkin.
Tuliko kull --i karuselli viimein päätökseen ja aika asettua aloilleen? Noh olet sellaiset 15 vuotta myöhässä, jos nuo on vaatimukset.
No on siellä sun menneisyydessä 20 vuotta sitten AP.