Kertokaa mistä löytää noin 40 vuotiaita normaaleja työssäkäyviä urheilullisia ja raittiita miehiä?
Kommentit (176)
Urheilullinen muslimi? Joku seurakuntatoiminta, missä liikutaan? Joku AA-kerhon juoksuporukka?
Sellainen noin 10%:ia suomalaisista miehistä on täysin raittiita. Tuossa ikäluokassa heitä on tuota vähemmän. Heistä aika moni on entisiä alkoholisteja, jotka ovat lopettaneet juomisen, koska alkoholi ei heille sovi. Jos joudut karsimaan entiset alkoholistitkin pois vielä, niin sitten etsit yksisarvista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen noin 10%:ia suomalaisista miehistä on täysin raittiita. Tuossa ikäluokassa heitä on tuota vähemmän. Heistä aika moni on entisiä alkoholisteja, jotka ovat lopettaneet juomisen, koska alkoholi ei heille sovi. Jos joudut karsimaan entiset alkoholistitkin pois vielä, niin sitten etsit yksisarvista.
Olemme mieheni kanssa lopettaneet alkoholinkäytön, vaikka emme koskaan ole olleet alkoholisteja tai suurkuluttajia.
Jossain vaiheessa ihminen vain älyää arvostaa enemmän terveyttään. Myös kun suht nuoria ihmisiä alkaa viereltä kuolla syöpään.
Saahan silläkin rahalla, mikä ennen meni alkoholiin paljon muuta kivempaa. Sen rahan voi laittaa vaikka matkakassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo raittuisvaatimus on kyllä kova. Rajaa valtaosan pois heti.
Jos tarkoittaa täyttä absolutistia niin joo. Mutta jos viittaa siihen, että alkoholi kuuluu vain erityistilaisuuksiin ja silloinkin hillitys, niin ei se niin paha vaatimus ole.
Raittius tarkoittaa ainakin käsittääkseni sitä ettei ota pisaraakaan.
Se on raivoraittiutta. Raitis voi olla, vaikka kerran vuodessa yo-juhlissa juo tervetuliaismaljan tekemättä siitä raittiudestaan hirveää numeroa.
Jos on raivoraitis, ei voi ottaa kolmio yskänlääkettäkään.
Vierailija kirjoitti:
Saksasta.
Komppaan.
Reippaita, tervehenkisiä ja perhekeskeisiä.
Jawohl!
Parisuhteistahan noita löytyy! Vai pitikö olla vielä sinkkukin? Sitten menee kyllä vaikeaksi.
Kertokaa mistä löytää noin 21 vuotiaita normaaleja työssäkäyviä lapsettomia ja raittiita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla olen alle 25v lapsetonta kaunotarta hakemassa.
AP sanoi etsivänsä normaaleja miehiä.
Lähtökohtaisesti kunnolliset miehet on kotona koska ne tietää ettei kannata baareihin tai mennä mihinkään koska naiset ei lähesty ja kun itse lähestyy niin naiset nauraa miehen aloitteen tekemiselle ja käskevät painua kuuseen. Olen kyllä sellaistakin nähnyt paljon. Se on ihan sama mitä mies harrastaa ja missä käy niin rauhassa saa olla. Eikä nykyään kannata naisia lähestyä muutenkaan koska sitä vaan suomessa paheksutaan ja naiset pitää miestä outona ja vaarallisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Nelikymppisiä kyllä on vapaina mutta ei ne normaaleja saati raittiita ole.
Minä olen, paitsi en ole töissä 😄
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä, töiden jälkeen teen osakekauppaa 2h. sitten kovat treenit(juoksu/pyöräly/kotisali) loppu-illan fiilistelen netflixin parissa tai teen teknisiä projekteja.
Viikonloppuisin pitkät unet, paistelen sisäfilettä, lohta tai muita premium-lihoja. Iltapäivästä lisää treenejä, omia projekteja. Sauna tulille ja parit premium-ipa-oluet. Pari leffaa päälle.
Ai että, ei voisi vähempää kiinnostaa joku nainen häiritsemässä elämääni, premium-elämääni!!!
M44
Olet ainakin huumorintajuinen
Lähtökohtaisesti kunnolliset miehet ovat kotona, koska ei ole harmainta hajuakaan missä kunnolliset naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on raitis, hyväkroppainen ja kaikin tavoin ihana mies.
Mutta olen itsekin raitis, hyväkroppainen, omavarainen nätti nainen.
Mitä AP siis tuo itse suhteeseen noilla vaatimuksilla? Joku tätä aiemminkin kysyi mutta ei saanut vastausta.
En ole ap, mutta nuo kriteerit täytän helposti. Päälle vielä ylempi korkeakoulututkinto ja omistusasunto. Ei kai nämä nyt mitään ihan mahdottomia saavutuksia ole.
Villi veikkaus mutta paloasemalta?
Minulla on raitis, hyväkroppainen ja kaikin tavoin ihana mies.
Mutta olen itsekin raitis, hyväkroppainen, omavarainen nätti nainen.
Mitä AP siis tuo itse suhteeseen noilla vaatimuksilla? Joku tätä aiemminkin kysyi mutta ei saanut vastausta.