Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mistä löytää noin 40 vuotiaita normaaleja työssäkäyviä urheilullisia ja raittiita miehiä?

Vierailija
24.08.2026 |

Ei tunnu löytyvän mistään.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes yrittää. Missäänhän ei saisi naisia lähestyä ja tinderissä on tarjolla vaan jotain 30v+ mieli ja tai päihdeongelmaista yhoota.

Vierailija
62/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes yrittää. Missäänhän ei saisi naisia lähestyä ja tinderissä on tarjolla vaan jotain 30v+ mieli ja tai päihdeongelmaista yhoota.

Kolmekymppisenä naisena sain kuulla Tinderissä että oon liian normaali 🥲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% aikuisista Suomessa käyttää alkoholia, joten aika pahalta näyttää. 

Vierailija
64/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin deittisivulta. Muuten olen tavannut potentiaalisia miehiä ulkoiluharrastusten parista. Retkeily- ja hiihtoharrastusten myötä esimerkiksi. 

Vierailija
65/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhalla naisella juna meni jo. Osa kyseisen kaltaisista miehistä ovat naimisissa oman ikäisen naisen kanssa, toistaiseksi. Parhaat miehet ovat etsineet itselleen nuoremman ja kauniin ulkomaalaisen vaimon.

Vierailija
66/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 välilyönti vuotiaita.

Vierailija
67/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sulla on tarjota? Vai esitätkö vaatimuksia vain? Kai tajuat että miehen priima-aika kestää paljon pidempään, joten kait ymmärrät että kilpailet näiden miesten huomiosta itseäsi 10-15 vuotta nuorempien naisten kanssa. Kirjoitusasusi perusteella et itse vaikuta kovin sivistyneeltä myöskään.

M42

Mitäs sinulla on tarjota muuta kuin olettamuksia ja ylemmyydentunnetta?

Vierailija
68/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. Ei naiset halua raittiita miehiä. Olen sen huomannut viimeisen 10 vuoden aikana. Kaikki haluaa miehen joka juo alkoholia. En ole oikeasti koskaan tavannut naista joka ei juo alkoholia.

Mä etsin kauan sopivaa naista vaimoksi ja lasteni äidiksi. Monia tuli koeajettua ja lopulta ymmärsin etsiä ja löysinkin koskemattoman naisen, joka ei ole vieläkään maistanut pisaraakaan alkoholia. Hän ei ole suomalainen.

Vierailija
69/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. Ei naiset halua raittiita miehiä. Olen sen huomannut viimeisen 10 vuoden aikana. Kaikki haluaa miehen joka juo alkoholia. En ole oikeasti koskaan tavannut naista joka ei juo alkoholia.

Mä etsin kauan sopivaa naista vaimoksi ja lasteni äidiksi. Monia tuli koeajettua ja lopulta ymmärsin etsiä ja löysinkin koskemattoman naisen, joka ei ole vieläkään maistanut pisaraakaan alkoholia. Hän ei ole suomalainen.

Mistä maasta sellaisia löytää?

Vierailija
70/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joko töistä, urheilemasta tai raittiusseuran / AA-kerhon kokouksesta löytyy.

Vierailija
71/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitaloalueella vois olla sauma nähdä heitä, kun puuhailevat perheensä kanssa kotitalollaan.

Nelikymppisenä olin yksinään puuhastelemassa omalla omakotitalolla tai miksi sitä nyt nimittäisi.. muutama päivä sitten rakentelin uutta roskakatosta niin ohikulkija kysyi että olenko mahdollisesti kartanon isäntä :) Kaupungissa aika keskeisellä paikalla mutta ei mikään omakotitaloalue. Mutta ei nykyajan naiset mitään omakotitaloa tai kartanoa halua.

Vierailija
72/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta sellaisia löytää?

Fil ippiine iltä.

Vierailija
73/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla työssäkäyvä?

Vierailija
74/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein kalassa. Aamuisin meen kalaan.  Naiset juoksee juoppoje perässä aina olen meinaan nähnyt. Olen myös urheilullinen. Kesällä poljin Utsjoelta helsinkiin.

Vierailija
75/75 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen raittius on ongelma naisille. Heidän mielestään raittiuteen täytyy olla jokin syy ja mikä tahansa se syy onkaan, niin se on ehdottomasti riittävä miehen hylkäämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme